Nyt visainen pähkinä purtavaksi eli miten saisimme tai löytäisimme palstan sinkuille elämän kumppanin eli parisuhteen eli tähän saa laittaa heille vinkkejä
Mietintä myssy päähän
11
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulle ei tarvitse löytää ketään, koska en halua enää koskaan uutta elämänkumppania. Minä etsin ikäistäni miestä pelkästään ystäväksi, emme siis asuisi yhdessä!
- Anonyymi00002
Mutta miten löydämme sinulle sellaisen ns ystävä miehen oman
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta miten löydämme sinulle sellaisen ns ystävä miehen oman
Kiltisti ajateltu. -sivusta
- Anonyymi00004
Miten sulle löydettäisiin se ikioma nainen? Onko sulla ketään mielitettyä?
- Anonyymi00005
Puhutaan sinusta eli onko ketään kiikarissa ja jos ei niin aiotko tänään etsiä itsellesi iki oman rakkauden kohteesi
- Anonyymi00006
karkoitin pikkulemmikki eläiäimiä pois;: noita pikku-elukoita, ensin piti tutkia mistä niitä banaanikäepäsiä sikiää kuin Stubbeja... eoskar pois ja kun saa selville niiden päämajan ja yökai ikkuna auki, tuuletus...
Kun voi pitää kesällä ikkunaa auki kun ei ole pakkasta ja muutenkin termostaatti-jutut patterit ja kaukolämmössä niin...- Anonyymi00007
Kuinka niitä jo nyt voi olla? Ulkoa voi tulla sisään ötököitä jos ikkuna on auki, etenkin jos ulkona on pimeää ja itsellä on valot päällä sisällä. Monet ötökät hakeutuvat kohti valoa pimeyden turvin. Väänsin termostaattini nollille tällä viikolla.
- Anonyymi00008
Liityin yhteen ryhmään, jossa on toimintaa, kulttuuria, pelejä ja liikuntaa. Siellä oli joku liittynyt niinikään saadakseen kavereita yhdessä toimimiseen. Meistä tuli kamut, nyt styylataan arasti ja toivotaan enemmän.
- Anonyymi00009
Nyhjästään tyhjästä niin kuin tähänkin asti
- Anonyymi00010
Mulle yksi tyhjästä nyhjätty, kiitos.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mulle yksi tyhjästä nyhjätty, kiitos.
Varastossa ei ole, mutta laitetaanko tilaukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691