ÄÖ

Anonyymi-ap

Pitkäaikaisena palstafiguurina rallatellut Funeau päätti kokeilla.

(Noin tiedoksi, että F:n kokeilut eivät ole koskaan päättyneet hyvin)

Kokeilu

Kokeilu on sanana harhaanjohtava, sillä kyseinen kokeilu suoritettiin jo viitisen vuotta sitten yleisöltä suljetuissa tiloissa.

F sai eteensä tehtäviä.

F dusasi tehtävänsä.

F odotti tuloksia.

F sai tulokset.

Arvatkaa paljon?

(reps)

20

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Outoa

Siis olen hieman hämilläni siitä että aloitustani ei olla poistettu, vaan se yhä kimaltelee olevaisuuden kärjessä.

(naurua)

• Anonyymi00003

Mjoo

Siis vitsihän tämä on. Vitsin tunnistaa heti aloituksesta, sillä siinä on puolet väärin. Ja jos puolet on väärin, niin loppukin on.

Älykkyysosamäärän mittaaminen on kuin unohtaisi kardemumman ja suolan pullasta.

Vettä ja peltoa sammiossasi.

Hiivaa?

(reps)

• Anonyymi00002

jotkun kävelijät, walkerity, kävelijät, puhuivat englanninkiltä jotain...mikä mikä paikka tämä on missän ämä värikkäät talot, jotain opiskelijoita kai, ikkuna oli auki, ei ole meidän paikka tämä kuin joku "Garden City".. menemme betonikuutioihin me.

• Anonyymi00004

Mjoo

Ehkä merkkijonot paperilla tai näytöllä ovat kiinnostavia.

Mutta tiedätkö mitä?

(naurua)

• Anonyymi00005

Jaaha, hiirulaiset labyrintissä tehtävä. Äö?

• Anonyymi00006

Se on tätä uutta N Saarinen- kieltä. Nami nami pusi pusi.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Se on tätä uutta N Saarinen- kieltä. Nami nami pusi pusi.

Joo

Siis mä olin hieman häpsingeilläni kuullessani ekan kerran tämän kuuluisan leimahduksen tullessa toteen.

ÄÖ

Soli varmaan jotain 1982. Mutta kesä.

(reps)

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joo

Siis mä olin hieman häpsingeilläni kuullessani ekan kerran tämän kuuluisan leimahduksen tullessa toteen.

ÄÖ

Soli varmaan jotain 1982. Mutta kesä.

(reps)

Älykkyysosamäärä on siis vain osamäärä jostain kattavammasta prosessista.

Se on mittaluokaltaan vain prosentti (tai kaksi), mitä mitataan.

Eli jos sinulla on kaksi lehmää ja näillä pari utaretta, niin paljonko on maitoa lasissasi?

(reps)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Älykkyysosamäärä on siis vain osamäärä jostain kattavammasta prosessista.

Se on mittaluokaltaan vain prosentti (tai kaksi), mitä mitataan.

Eli jos sinulla on kaksi lehmää ja näillä pari utaretta, niin paljonko on maitoa lasissasi?

(reps)

Mjaa

Huono vertaus.

Älykkyys on kokonaisuudessaan sen sata. Ei ole olemassa osamääriä.

Kun kaiken tajuaa, niin tulee avata jaloviinapullo ja unohtaa.

(naurua)

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mjaa

Huono vertaus.

(naurua)

Äly on ihmisen tie pois todellisuudesta.

Äly on nokkela tapa vääntää todellisuus ymmärrettävään muotoon.

Kaikki tuntuu älykkään päässä olevan typerää, hölmöä ja mieletöntä.

Eikö vain?

(naurua)

• Anonyymi00012

Älykkyysosamäärä

Ihmiset tuntuvat kilvoittelevan tämän jännän lukeman ympärillä.

Kyllä se sata riittää ihan hyvin mihin tahansa ongelmiin päivittäisessä elämässä.

Mutta jos älykkyys on sata prosenttia, niin sitten emme tiedä enää mitä tapahtuu.

Voi herra mun vereni.

(hirn)

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Älykkyysosamäärä

Ihmiset tuntuvat kilvoittelevan tämän jännän lukeman ympärillä.

Kyllä se sata riittää ihan hyvin mihin tahansa ongelmiin päivittäisessä elämässä.

Mutta jos älykkyys on sata prosenttia, niin sitten emme tiedä enää mitä tapahtuu.

Voi herra mun vereni.

(hirn)

Otanta

Kun jokainen yksityiskohta on älykkään todellisuutta, niin huomaa olevansa jotain muuta kuin pöytä, parveke tai suoniaan pullisteleva puu, joka imee ravintonsa ylös latvoihin vihertääkseen.

Sitä ei niin kuin ole, mutta on. Kaikki.

Ei mitään järkeä.

(naurua)

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Otanta

Kun jokainen yksityiskohta on älykkään todellisuutta, niin huomaa olevansa jotain muuta kuin pöytä, parveke tai suoniaan pullisteleva puu, joka imee ravintonsa ylös latvoihin vihertääkseen.

Sitä ei niin kuin ole, mutta on. Kaikki.

Ei mitään järkeä.

(naurua)

Sääntöjenvastaisuus

Koska luokittelen itseni lähinnä terroristiksi, mielenosoittajaksi ja höttöistä pohjamutaa laahaavaksi ankkuriksi, niin koen toisinaan outoja.

Osoitan mieltä itselleni,

Olen alus vetten yllä, vesi sitä kannattelemassa. Olen tonneja painava laahusketju päässään ankkuri menneisyyden mudassa.

Jokainen lokki. Jokainen kirkaisu.

Todella rasittavaa.

(reps)

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sääntöjenvastaisuus

Koska luokittelen itseni lähinnä terroristiksi, mielenosoittajaksi ja höttöistä pohjamutaa laahaavaksi ankkuriksi, niin koen toisinaan outoja.

Osoitan mieltä itselleni,

Olen alus vetten yllä, vesi sitä kannattelemassa. Olen tonneja painava laahusketju päässään ankkuri menneisyyden mudassa.

Jokainen lokki. Jokainen kirkaisu.

Todella rasittavaa.

(reps)

Lisäksi

Kun todellisuus on jo muutenkin raskasta lentää, niin sitten vielä rouva Purran garderoobi.

Kauhea

Eikä nyt jotain stailaajaa voisi ladylle hommata. Siis häh?

Siis vaikka verovaroin.

(reps)

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Lisäksi

Kun todellisuus on jo muutenkin raskasta lentää, niin sitten vielä rouva Purran garderoobi.

Kauhea

Eikä nyt jotain stailaajaa voisi ladylle hommata. Siis häh?

Siis vaikka verovaroin.

(reps)

Mjoo

Kyllä minusta nyt tuntuu siltä, että on käärittävä hihat ylös ja alettava hommiin.

Yksilöllisyys ja mielenterveys on saatava loppumaan. Näillä minuuteilla.

Ei ole mitään mieltä siinä, että on niin monenlaista että pää jo siinä valmiiksi sekoaa.

Ja koska kaaos on suuntamme (yli puoluerajojen), niin Riikka on kaoottisuuden temppelin airut (tyylillään).

Se on jätkät menoa nyt.

(hirn)

• Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Äly on ihmisen tie pois todellisuudesta.

Äly on nokkela tapa vääntää todellisuus ymmärrettävään muotoon.

Kaikki tuntuu älykkään päässä olevan typerää, hölmöä ja mieletöntä.

Eikö vain?

(naurua)

Emmätiiä, muttajoo enimmäkseen. Ymmärtämisen jälkeen lähteekin sitten taas pallo lapasesta :D

• Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mjaa

Huono vertaus.

(naurua)

Jakolasku menee tasan osamääräänsä suhteen ja jos jotakin jää yli niin se on jakojäännös. Kansakoulun humalaiset opettajat ovat tämän totuuden huutaen sekä vittuillen opettaneet boomereille silloin kun boomerit olivat kilttejä lapsia joita setämiehet taputtelivat pyllylle.

No niin saat tästä namia jos kerrot sedälle jakojäämän ylittävän osamäärän perustellen näkemystäsi kristallisen kirkkaan IKL -ajan opetussuunnitelman mukaisesti. Noh ... tuleeko se vastaus vai piiskaanko pyllysi purppuaraiseksi sillä me setämiehet himoitsemme pikkulasten py-py- pyllyjen piiskaamista.

Onneksi noista Persuajoista on päästy jo pois vai onko ... kyselee ovela Kettunen !

• Anonyymi00017

42

• Mikä se tulos on? Halkean uteliaisuudesta. 😃

Oliko luku suurempi kuin kengännumerosi, vai osuiko kohdilleen? Tuo(kin) on taitolaji, että edes onnistuu saamaan testissä tuloksen. 😁🌸

• Anonyymi00021

Fuffe. Minusta tuntuu, että sinä käsittelet aihetta poliittisesti korrektimmin kuin minä.

Minun ketjuni älykkyyden vastakohdasta keräsi yli 290 kommenttia ja yli 1600 viewta ja sitten... Puff.

Sitten sitä ei enää ollut. Pahus. Etsimääni sivua ei löytynyt. 🤭

🦄

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3534
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2478
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      14
      2404
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      63
      2264
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2148
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      101
      1204
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1097
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      996
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      995
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      959
    Aihe