Pitkäaikaisena palstafiguurina rallatellut Funeau päätti kokeilla.
(Noin tiedoksi, että F:n kokeilut eivät ole koskaan päättyneet hyvin)
Kokeilu
Kokeilu on sanana harhaanjohtava, sillä kyseinen kokeilu suoritettiin jo viitisen vuotta sitten yleisöltä suljetuissa tiloissa.
F sai eteensä tehtäviä.
F dusasi tehtävänsä.
F odotti tuloksia.
F sai tulokset.
Arvatkaa paljon?
(reps)
ÄÖ
20
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Outoa
Siis olen hieman hämilläni siitä että aloitustani ei olla poistettu, vaan se yhä kimaltelee olevaisuuden kärjessä.
(naurua)- Anonyymi00003
Mjoo
Siis vitsihän tämä on. Vitsin tunnistaa heti aloituksesta, sillä siinä on puolet väärin. Ja jos puolet on väärin, niin loppukin on.
Älykkyysosamäärän mittaaminen on kuin unohtaisi kardemumman ja suolan pullasta.
Vettä ja peltoa sammiossasi.
Hiivaa?
(reps)
- Anonyymi00002
jotkun kävelijät, walkerity, kävelijät, puhuivat englanninkiltä jotain...mikä mikä paikka tämä on missän ämä värikkäät talot, jotain opiskelijoita kai, ikkuna oli auki, ei ole meidän paikka tämä kuin joku "Garden City".. menemme betonikuutioihin me.
- Anonyymi00004
Mjoo
Ehkä merkkijonot paperilla tai näytöllä ovat kiinnostavia.
Mutta tiedätkö mitä?
(naurua)
- Anonyymi00005
Jaaha, hiirulaiset labyrintissä tehtävä. Äö?
- Anonyymi00006
Se on tätä uutta N Saarinen- kieltä. Nami nami pusi pusi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se on tätä uutta N Saarinen- kieltä. Nami nami pusi pusi.
Joo
Siis mä olin hieman häpsingeilläni kuullessani ekan kerran tämän kuuluisan leimahduksen tullessa toteen.
ÄÖ
Soli varmaan jotain 1982. Mutta kesä.
(reps) - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joo
Siis mä olin hieman häpsingeilläni kuullessani ekan kerran tämän kuuluisan leimahduksen tullessa toteen.
ÄÖ
Soli varmaan jotain 1982. Mutta kesä.
(reps)Älykkyysosamäärä on siis vain osamäärä jostain kattavammasta prosessista.
Se on mittaluokaltaan vain prosentti (tai kaksi), mitä mitataan.
Eli jos sinulla on kaksi lehmää ja näillä pari utaretta, niin paljonko on maitoa lasissasi?
(reps) - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älykkyysosamäärä on siis vain osamäärä jostain kattavammasta prosessista.
Se on mittaluokaltaan vain prosentti (tai kaksi), mitä mitataan.
Eli jos sinulla on kaksi lehmää ja näillä pari utaretta, niin paljonko on maitoa lasissasi?
(reps)Mjaa
Huono vertaus.
Älykkyys on kokonaisuudessaan sen sata. Ei ole olemassa osamääriä.
Kun kaiken tajuaa, niin tulee avata jaloviinapullo ja unohtaa.
(naurua) - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mjaa
Huono vertaus.
(naurua)Äly on ihmisen tie pois todellisuudesta.
Äly on nokkela tapa vääntää todellisuus ymmärrettävään muotoon.
Kaikki tuntuu älykkään päässä olevan typerää, hölmöä ja mieletöntä.
Eikö vain?
(naurua) - Anonyymi00012
Älykkyysosamäärä
Ihmiset tuntuvat kilvoittelevan tämän jännän lukeman ympärillä.
Kyllä se sata riittää ihan hyvin mihin tahansa ongelmiin päivittäisessä elämässä.
Mutta jos älykkyys on sata prosenttia, niin sitten emme tiedä enää mitä tapahtuu.
Voi herra mun vereni.
(hirn) - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Älykkyysosamäärä
Ihmiset tuntuvat kilvoittelevan tämän jännän lukeman ympärillä.
Kyllä se sata riittää ihan hyvin mihin tahansa ongelmiin päivittäisessä elämässä.
Mutta jos älykkyys on sata prosenttia, niin sitten emme tiedä enää mitä tapahtuu.
Voi herra mun vereni.
(hirn)Otanta
Kun jokainen yksityiskohta on älykkään todellisuutta, niin huomaa olevansa jotain muuta kuin pöytä, parveke tai suoniaan pullisteleva puu, joka imee ravintonsa ylös latvoihin vihertääkseen.
Sitä ei niin kuin ole, mutta on. Kaikki.
Ei mitään järkeä.
(naurua) - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Otanta
Kun jokainen yksityiskohta on älykkään todellisuutta, niin huomaa olevansa jotain muuta kuin pöytä, parveke tai suoniaan pullisteleva puu, joka imee ravintonsa ylös latvoihin vihertääkseen.
Sitä ei niin kuin ole, mutta on. Kaikki.
Ei mitään järkeä.
(naurua)Sääntöjenvastaisuus
Koska luokittelen itseni lähinnä terroristiksi, mielenosoittajaksi ja höttöistä pohjamutaa laahaavaksi ankkuriksi, niin koen toisinaan outoja.
Osoitan mieltä itselleni,
Olen alus vetten yllä, vesi sitä kannattelemassa. Olen tonneja painava laahusketju päässään ankkuri menneisyyden mudassa.
Jokainen lokki. Jokainen kirkaisu.
Todella rasittavaa.
(reps) - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sääntöjenvastaisuus
Koska luokittelen itseni lähinnä terroristiksi, mielenosoittajaksi ja höttöistä pohjamutaa laahaavaksi ankkuriksi, niin koen toisinaan outoja.
Osoitan mieltä itselleni,
Olen alus vetten yllä, vesi sitä kannattelemassa. Olen tonneja painava laahusketju päässään ankkuri menneisyyden mudassa.
Jokainen lokki. Jokainen kirkaisu.
Todella rasittavaa.
(reps)Lisäksi
Kun todellisuus on jo muutenkin raskasta lentää, niin sitten vielä rouva Purran garderoobi.
Kauhea
Eikä nyt jotain stailaajaa voisi ladylle hommata. Siis häh?
Siis vaikka verovaroin.
(reps) - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lisäksi
Kun todellisuus on jo muutenkin raskasta lentää, niin sitten vielä rouva Purran garderoobi.
Kauhea
Eikä nyt jotain stailaajaa voisi ladylle hommata. Siis häh?
Siis vaikka verovaroin.
(reps)Mjoo
Kyllä minusta nyt tuntuu siltä, että on käärittävä hihat ylös ja alettava hommiin.
Yksilöllisyys ja mielenterveys on saatava loppumaan. Näillä minuuteilla.
Ei ole mitään mieltä siinä, että on niin monenlaista että pää jo siinä valmiiksi sekoaa.
Ja koska kaaos on suuntamme (yli puoluerajojen), niin Riikka on kaoottisuuden temppelin airut (tyylillään).
Se on jätkät menoa nyt.
(hirn) - Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Äly on ihmisen tie pois todellisuudesta.
Äly on nokkela tapa vääntää todellisuus ymmärrettävään muotoon.
Kaikki tuntuu älykkään päässä olevan typerää, hölmöä ja mieletöntä.
Eikö vain?
(naurua)Emmätiiä, muttajoo enimmäkseen. Ymmärtämisen jälkeen lähteekin sitten taas pallo lapasesta :D
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mjaa
Huono vertaus.
(naurua)Jakolasku menee tasan osamääräänsä suhteen ja jos jotakin jää yli niin se on jakojäännös. Kansakoulun humalaiset opettajat ovat tämän totuuden huutaen sekä vittuillen opettaneet boomereille silloin kun boomerit olivat kilttejä lapsia joita setämiehet taputtelivat pyllylle.
No niin saat tästä namia jos kerrot sedälle jakojäämän ylittävän osamäärän perustellen näkemystäsi kristallisen kirkkaan IKL -ajan opetussuunnitelman mukaisesti. Noh ... tuleeko se vastaus vai piiskaanko pyllysi purppuaraiseksi sillä me setämiehet himoitsemme pikkulasten py-py- pyllyjen piiskaamista.
Onneksi noista Persuajoista on päästy jo pois vai onko ... kyselee ovela Kettunen !
- Anonyymi00017
42
Mikä se tulos on? Halkean uteliaisuudesta. 😃
Oliko luku suurempi kuin kengännumerosi, vai osuiko kohdilleen? Tuo(kin) on taitolaji, että edes onnistuu saamaan testissä tuloksen. 😁🌸- Anonyymi00021
Fuffe. Minusta tuntuu, että sinä käsittelet aihetta poliittisesti korrektimmin kuin minä.
Minun ketjuni älykkyyden vastakohdasta keräsi yli 290 kommenttia ja yli 1600 viewta ja sitten... Puff.
Sitten sitä ei enää ollut. Pahus. Etsimääni sivua ei löytynyt. 🤭
🦄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933534Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142404Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632264Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162148Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1011204Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671097Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261996Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142959