työpaikkaromanssia, haluaisin sellaisen. Mitenkähän toimin? antakaa vinkkejä
Vastaukset 6
- kirsikka
että romanssin kohde on vapaa ettei tule ikävyyksiä. Eikö työpaikalla tehdä töitä
- duunari
Niin mäkin oon aina luullu, ett työpaikalla paiskittas duunia, mut... Voi wattu, oon näköjään ollu ihan hakoteillä! Asia korjataan heti maanantaina, kun käyn kun sika limppuun...! Ja siitäkö kans sit maksetaan ihan palkkaaki???
- kohtalotoveri
minulla oli viime syksynä työpaikka-romanssi, tai sitä voisi kai pikemminkin kutsua sexi-suhteeksi, jonka mies aloitti ja minä nais-poloinen menin sitten typeryyksissäni ihastumaan ja rakastumaan.
Sen jälkeen kaikki onkin ollut yhtä alamäkeä ja työnteosta onkin luontevuus kaukana, kun mies hyppii lähes seinille jo minut nähtyäänkin ja minun hentoinen sydämeni on jo kivusta kutistunut rusinaksi...
En milloinkaan olisi tähän lähtenyt jos olisin tiennyt silloin, että yhden yön ja yksien päiväkahvien pituisesta suhteesta seuraisi tälläinen piina ja raukea tuska...- työpaikalla
ei oo yhtään miestä yleensä kyllä. Mutta siinä viereisessä paikassa ois. Vaikeehan se on paiskii duunia, jos ei oo kertakaikkiaan mitään tekemistä...
- Anonyymi00005
uipohl
- Anonyymi00006
Laita viesti, mikäli luotat häneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941345
- 781095
- 47768
- 58742
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste157729- 37648
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?83633Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16630- 78568
Jaakko Kyllönen !
Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA23559