Persut tarpeeton puolue elon yrttitarhassa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8897a092-e6a3-450a-b688-0cf87f26a522
Rikkakasvi, joka joutaa kitkeä pois.
No nyt sen persutkin itse myöntävät Mestariikan johdolla
21
246
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
No MET äänestetään PerusÄSSÄÄ
- Anonyymi00010
Niin moni muukin yksinkertainen tekee et ole ainoa.
- Anonyymi00025
Kokoomus voittaa seuraavatkin vaalit.
- Anonyymi00002
Tet oottekin vtun tyhmiä
- Anonyymi00003
Ei noita onneks kovinkaan monta ole.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei noita onneks kovinkaan monta ole.
Hyvä kun viisaammat loikanneet.
- Anonyymi00005
Äänestän Perussuomalaisia ensi vaaleissa t. Järkiintynyt vassukka.
- Anonyymi00007
Ei kukaan järkevä äänestä näitä Petturi Persuja.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei kukaan järkevä äänestä näitä Petturi Persuja.
Työläisten täydellisiä Pettureita ovat Persut Purran johdolla.!
- Anonyymi00009
Me Persut johtamme maata. Pois itku ja murhe rakkaat kansalaiset.
- Anonyymi00011
Johdatte vain apupuolueena mitä Orpo käskee.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Johdatte vain apupuolueena mitä Orpo käskee.
Porvari pelleporukan juoksupoikia ja tyhmiä sellaisia.
- Anonyymi00013
Johtamme maata Perussuomalaisittain hyvinvointiin.
- Anonyymi00014
Tosi on.
- Anonyymi00015
PerusÄSSÄ voittaa aina ja Perus S menee elämässä aina hyvin.
- Anonyymi00016
Ei tuommoinen rupusakki jossa viinan suurkuluttajat ja muut sekopäät rasistit ovat valtasakkia pitkälle potkita .Tulee näille Pettureille noutaja ens keväänä ja hyvä niin ei Raittiit ja Rehelliset kansalaiset tuommoista haahuilijoita kannata.
- Anonyymi00024
Ei voita. Persut on nytkin hallituksessa kun Kokoomus otti heidät. Eihän persut voittaneet mitään.
- Anonyymi00017
Nyt se selvisi, persut haluavat luoda realistisen rli kökön kuvan itsestään.
Sosiaalisesta mediasta tunnettu graafikko Kasper Strömman arvioi, että perussuomalaisten uusi logo ei ole huono, sillä se luultavasti toimii kohderyhmälleen hyvin. Hän uskoo, että logo saattaa olla tahallaan ”hieman kökkö”.- Anonyymi00018
Näinhän se on Yhteiskunnan Rasisti puolue on uuden logon mukaan Voikukka joka on Rikkakasvi ja joka on tämän Purran lempikukka kunhan sitä syö. mielellään .
- Anonyymi00019
Soini sen sanoo ,😄
Persut ovat uusineet logonsa. Ei siinä mitään. Linjansa se on uusinut jo aikaisemmin, Soini aloittaa kirjoituksensa ja jatkaa:
– Ennen puoluetta johtivat lihaa syövät armeijan käyneet heteromiehet. Nykyisin sivarit, kasvissyöjät ja hannut. Ei siinä mitään. Sellainen tunnus kuin porukka. Onnea! - Anonyymi00023
Perussuomalaiset ei pääse hallitukseen eikä pääministeripaikalle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497