Tokmannilla olisi nyt suklaa tarjouksessa,pikku vinkki,eihän suklaasta liho JOS sitä syö vain vähän,esim yhden rivin joka toinen päivä.
Lihominen tulee vain siitä JOS sitä syö LIIKAA aivanniinkuin kaikkea muutakin ruokaa
Suklaalevyt | tokmanni.fi https://share.google/aagDqlvgylC4ZyLms
Nyt suklaatarjous tokmannilla
17
302
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suklaapatukk,kilohinta 60,77 EUR 🙁
Jim suklaapatukka 14g | K-Ruoka Verkkokauppa https://share.google/dH8jiRT0Yoefiw3s5 - Anonyymi00002
Minä säästän enemmän rahaa kun en osta suklaata enkä karkkia, enkä kakkuja, keksejä ja pullia ollenkaan. Siinä vasta rahaa säästyy. Ja mikä parasta, pysyy saavutettu paino ilman temppuilua ja pakkoliikuntaa. Ja vatsalihakset alkoi näkyä kun jätti höttösokerit.
- Anonyymi00004
mä haluan ison pullean massun
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei siitä liho JOS syö vain 2 riviä 2-3 kertaa viikossa 😧
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei siitä liho JOS syö vain 2 riviä 2-3 kertaa viikossa 😧
Minun PITI syödä 2 riviä yöllä niin söinkin 2 kiloa. Oli hyvää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minun PITI syödä 2 riviä yöllä niin söinkin 2 kiloa. Oli hyvää.
Se on oma vika JOS menee syömään niitä liikaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ole. Minulla TULI paineen tunne päähän ja tarvi kipuun suklaata.
- Anonyymi00018
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pullea pehmeä maha on todella söpö naisella 🙂
- Anonyymi00022
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on oma vika jos on niin tyhmä että ostaa liikaa.
- Anonyymi00003
Pilailia taas näitä karkkialoituksia kävi ruikkimassa.
- Anonyymi00007
Ei suklaa lihota , itse syön jokapäivä puolilevyä , eli vajaa 100g , eikä näy missään .päälle vielä muutkin herkut , jäätelö , sipsit , pullat yms. , vaikka nälkäkuurilla olis ei paino tipu kun ehkä 2-5 kg , kannattaako laihduttaa , mielestäni ei .
- Anonyymi00008
Kellariin vaan ja päälle elä ota.
- Anonyymi00011
Täällä vittuillaan vaikka mitä tänne kirjoittaa.vaikka asiallisesti sanoo miten laihtuu,siitä vittuillaan,jos itse on laihtunut,siitä vittuillaan,rahansäävinkeistäkin vittuillaan
Ostakaa sitten pieniä suklaapatukoita 60 euroa kilo jos halpa suklaa ei kelpaa 😂😂
Itse ostin nyt HALVALLA 12 suklaalevyä.Pikku vinkki,eihän niitä ole nyt pakko kerralla syödä.
VAIN liika syöminen lihottaa- Anonyymi00016
"Itse ostin nyt HALVALLA 12 suklaalevyä."
Tietenkin ostit. Sinähän et voi elää ilman karkkia. Semmoinen joka ei syö karkkia pääsee VIELÄKIN HALVEMMALLA. Piilotatko levyt kellariin vai pidätkö nykyään ihan käsien ulottuvilla?
Muistaakseni kerran totesit että jos ne piilottaa itseltään niin ei tule ahmittua kaikkea kerralla, kuten sinulle käy jos pidät karkkeja esillä. - Anonyymi00017
"Ostakaa sitten pieniä suklaapatukoita 60 euroa kilo jos halpa suklaa ei kelpaa"
Miksi pitää ostaa jos ei syö namuja? Minusta nämä sinun karkkimölinät on outoja. Jos olisin ahmimishäiriöinen kuten sinä niin tilaisin tosi halpaa karkkia Urjalan makeistukusta tai Matsmart/Fiksuruoka.
Mulla on vielä jouluksi saatuja lahjasuklaitakin varmaan vielä 5 kiloa, asiakkaat tuo niitä. Jaan ne aina taloyhtiön lapsille ja tuttaville kun en ilkeä niitä syödä. Yök. 🤢
- Anonyymi00019
Suklaa on aina hintansa väärti.
- Anonyymi00023
Suklaa on hyvää,syökää paljon suklaata.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3512093IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk481665Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541331Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.871199- 1431178
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021161Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851082Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701057Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten91028Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48982