Onko palstalla muita jotka edelleen suojautuvat koronalta? Itse olen ollut huhtikuusta 2020 asti eristyksissä kerrostaloasuntooni. Olen teipannut ikkunat, postiluukun ja oven karmit teipillä. Sauna toimii varastona, kuiva-muonaa riittää vielä 3 vuodeksi. Vessa ei ilmeisesti aiheuta riskiä koska korona ei voi tulla vessanpöntöstä, näin olen lukenut
Te jotka olette eristäytyneet, oletteko pohtineet ulos menemistä?
Muita jotka edelleen eristäytyneet koronan takia?
5
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hei!
voit mielestäni tulla jo ulos jos noudatat näitä ohjeita
https://m.youtube.com/watch?v=LbNb3vRr2no- Anonyymi00002
Melkoinen hönö, tarvinnee muutakin kuin käsidesiä hoitoonsa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Melkoinen hönö, tarvinnee muutakin kuin käsidesiä hoitoonsa.
Nämä ovat ihan tavallisia pandemian vastaisia toimia joita terveysasiantuntijatkin suosittelevat
- Anonyymi00004
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/72/wr/mm7205e3.htm
Among persons with immunocompromise and their household members and close contacts, prevention measures¶ including wearing a high-quality and well-fitting mask,** maintaining physical distance from others (≥6 ft [1.8 m]), improving indoor ventilation,†† practicing frequent handwashing, and developing a care plan,§§ should be considered in addition to receipt of a bivalent booster dose. It is important to wear a mask and maintain physical distance from others if it is not possible to avoid crowded indoor spaces. In addition, simple interventions should be used to improve ventilation in buildings and decrease SARS-CoV-2 transmission by improving air flow. CDC has developed interactive tools¶¶ to help identify ways to improve ventilation in the home. In-duct ultraviolet germicidal irradiation lights can also be added to home heating ventilation and air conditioning systems to inactivate SARS-CoV-2 as air passes through the system.*** Frequent handwashing with soap and water is the best way to eliminate germs in most situations. If soap and water are not readily available, an alcohol-based hand sanitizer containing ≥60% alcohol is a good alternative- Anonyymi00005
Sisään tulo ilmasta korona poistetaan Ultravioletti ilmanpuhdistuslaitteella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991