Psalmit 18:2-30 FB38
[2] Hän sanoi: Sydämestäni minä rakastan sinua, Herra, minun voimani, [3] Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni. [4] Ylistetty olkoon Herra! — niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun. [5] Kuoleman paulat piirittivät minut, turmion virrat peljästyttivät minut. [6] Tuonelan paulat kietoivat minut, kuoleman ansat yllättivät minut. [7] Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani; hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, ja minun huutoni hänen edessään kohosi hänen korviinsa. [8] Silloin maa huojui ja järisi, vuorten perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. [9] Savu suitsusi hänen sieramistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä. [10] Hän notkisti taivaat ja astui alas, synkkä pilvi jalkojensa alla. [11] Ja hän ajoi kerubin kannattamana ja lensi, ja hän liiti tuulen siivillä; [12] hän pani pimeyden verhoksensa, majaksensa yltympäri: mustat vedet, paksut pilvet. [13] Hohteesta, joka kävi hänen edellänsä, purkautuivat pilvet rakeiksi ja palaviksi hiiliksi. [14] Ja Herra jylisi taivaassa, Korkein antoi äänensä kaikua, tulla rakeita ja palavia hiiliä. [15] Hän lennätti nuolensa ja hajotti heidät, paljon salamoita ja kauhistutti heidät. [16] Silloin vetten syvyydet tulivat näkyviin, ja maanpiirin perustukset paljastuivat sinun nuhtelustasi, Herra, sinun vihasi hengen puuskauksesta. [17] Hän ojensi kätensä korkeudesta ja tarttui minuun, veti minut ylös suurista vesistä; [18] hän pelasti minut voimallisesta vihollisestani, minun vihamiehistäni, sillä he olivat minua väkevämmät. [19] He hyökkäsivät minun kimppuuni hätäni päivänä, mutta Herra tuli minun tuekseni. [20] Hän toi minut avaraan paikkaan, hän vapautti minut, sillä hän oli mielistynyt minuun. [21] Herra tekee minulle minun vanhurskauteni mukaan, minun kätteni puhtauden mukaan hän minulle maksaa. [22] Sillä minä olen noudattanut Herran teitä enkä ole luopunut pois Jumalastani, jumalattomuuteen. [23] Kaikki hänen oikeutensa ovat minun silmieni edessä, enkä minä hänen käskyjänsä syrjään sysää. [24] Minä olen vilpitön häntä kohtaan ja varon itseni pahoista teoista. [25] Sentähden Herra palkitsee minulle minun vanhurskauteni mukaan, sen mukaan kuin käteni ovat puhtaat hänen silmiensä edessä. [26] Hurskasta kohtaan sinä olet hurskas, nuhteetonta kohtaan nuhteeton; [27] puhdasta kohtaan sinä olet puhdas, mutta kieroa kohtaan nurja. [28] Sillä sinä pelastat nöyrän kansan, mutta ylpeät silmät sinä painat alas. [29] Sillä sinä annat minun lamppuni loistaa; Herra, minun Jumalani, valaisee minun pimeyteni. [30] Sinun avullasi minä hyökkään rosvojoukkoa vastaan; Jumalani avulla minä ryntään ylitse muurin.
https://bible.com/bible/365/psa.18.2-30.FB38
"Hän toi minut avaraan paikkaan. "
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861447EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105814Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716