”naisopettaja julkaisi intiimikuvan koulun wa-ryhmässä, sanoi sen olleen vahinko”
Todellakaan ollut vahinko. Mutta kyllä luulisi ihmisen olleen tietoinen mitä tuosta seuraa, ei ole eka kerta. Jos haluaa jakaa kuvia, niin siihen löytyy puhelimella tehtäessä muitakin keinoja. Opettajan palkoilla sen luulisi olevan mahdollistakin.
Onko ihminen tyhmä.
13
415
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika pervo, kouluissa noita aina on.
- Anonyymi00002
Aloittajan kommentti.
En ole lukenut sitä lehtijuttua jossa tästä kerrottiin. Mutta nykyään näidsä jutuissa puhutaan aina suoja-ikärajoista ja traumoista. Toinen asia on myös arvoaseman ja ihmisen arvostelukyvyn pettäminen. Aiemmin oli vastaava juttu, jossa koulupiirissä ollut yli 30v nainen oli hoidellut ala-asteikäistä poikaa. Itse muistan hyvin kuinka ala-aste ja yläasteiässä, aikana jolloin ei ollut omia puhelimia saati nettiä, niin itsekin oli into pinkeänä kaksi kertaa itseä vanhempiin naisiin, ja miten reakoi pieniin sanoihin. Sitähän i kukaan julkisesti tiedä mikä tuolla naisella sai tuon aikaan. Koskaan ei kenenkään pidä mennä tekemään mitään sellaista joka edellyttää lupauksia. Saatoihan tämä asia olle myös ryhmän wa ryhmässä olleitten jäsenten ansa opettajalle. - Anonyymi00008
Halusi uskoa liian hyvään, eikä ajatellut muita häikäilemättömiksi. Terve ajattelu olisi auttanut tekemästä tyhmyyksiä. Nyt oli jonkun harhan vallassa, kun välitti kuvia eteenpäin? Sivusta oletan.
- Anonyymi00003
Jossain luki että snapissa.🤔
- Anonyymi00004
Ihminen ainoa niin tyhmä eläin joka on vastuussa itse omasta mahdollisesta sukupuuttoon kuolemisestaan
- Anonyymi00005
Juu. Niin opettaja sanoi sen olleen vahinko kun tissikuvan piti mennä poikakaverille. Nyt tuo opettaja uhriutui ja ilmeisesti hamuaa korvauksia oppilailta, jotka levittivät hänen tissikuvaansa:D
- Anonyymi00006
Minkä ikäinen poikakaveri?
- Anonyymi00007
On tyhmä. Ja vaikka olisi ollut vahingo, niin samat sanat.
Mulle intiimialueiden yms. jo pelkkä valokuvaaminen laitteilla, jotka ovat yhteydessä nettiin on jo ihan yhtä iso ”no no”, kuin kännissä autoilu. - Anonyymi00009
Ollut vähän liian innoissaan ja pätkähtänyt väärälle vastaanottajalle vahingossa. Tuskinpa tahallaan.
- Anonyymi00010
Ketjun aloittajan kommentti.
Nykyaikana ei oikein ole laitetta joka ei olisi yhteydessä nettiin.
En tiedä onko niissä intiimikuvissa pahaa. Kuvia varten pitää olla vain oma laite tai ne pitää siirtää heti paikkaan ja tilaan joka on vain omassa tiedossa.
Näitä omia salaisia harrastuksia varten on oltava omat some ja sähköpostitilit. En mikä on koulujen suhtautuminen siihen, että opettaja tulee mukaan oppillaitten someryhmiin, onko siitä jokin laki tai koulu kohtainen käytäntö, lakimiehet tietää.
Mulla oli aikana ennen kamerapuhelimia yksi naispuolinen kaveri, joka mietti asioita, niin että jos joskus tulee mahdollisuus omiin kuviin nuorena, niin voi sitten myöhemmin katsella ja muistella. Voi nähdä miten itse on muuttunut. En tiedä miettiikö kukaan nykyajan nelikymppinen omia asioita kakskyt vuotta taaksepäin.
Yksi asia on myös asioiten julkisuus. Onko se vahinko jos vuodattaa kuvia kerralla kahdellekymmenelle alaikäiselle silmäparille. Ei sillä, itselle on kerran tuonut pillun silmien eteen itseäni muutaman vuoden nuorempi sossutäti, ja ihan hänen omasta aloitteestaan, ja useamman kerran. No, kumpikin oltiin aikuisia. - Anonyymi00011
Pervoili lasten edessä ja nyt vaatii korvauksia kun hänen tissikuviaan levitettiin:D
- Anonyymi00013
Voi kun minunkin nuorudessani olisi ollut tuollaisia opettajia...
- Anonyymi00014
Kyseessä on ihminen hyvine ja huonoine puolineen tässä yksi esimerkki siitä. Aina ladataan mielikuvia ja vaateita millainen jonkun pitäisi olla todellisuudessa aivan sama mikä ammatti papista työttömään toimitusjohtajaa presidenttiin se idolisi jonka perässä roikut kaikkia yhdistää se asia että kukaan toistan kukaan ei voi olla mitään muuta kuin pelkkä ihminen vaikka olisi mikä koulutus titteli fanikunta tahansa mitä tahansa kukaan ihminen ei voi olla muuta kuin ihminen ja ihmiset tekee virheitä on väärässä tekee tyhmiä juttuja joidenkin kohdalla se näyttää vaan räikeämmältä koska on uskomus että jonkun pitää olla jotain koska hän on hommassa x.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519