miten iskeä tarjoilija

amarillosta

siis naistarjoilija vaasan amarillosta ?????
muistan tyypin 10vuoden takaa ja haluaisin tutustua lähemmin.
mä en käy KOSKAAN iltaisin huvittelemassa ainoastaa päivällä muutamalla kaljalla, viimeks 10vuotta sitten.
eilen kun kävin kaljoilla niin juuri tämä tarjoilija HYPPÄS silmille ja sanoi et kuules ei siinä tiskillä saa polttaa mee vaikka tuonne ikkunalle.
neuvoja/ohjeita/suunta viivoja.

13

2634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvetissä

      Jos sulla on rahaa, viimeisen päälle trendi vaatteet, bemari tai jokin muu kalliimpi auto niin sitten voi olla hyvät mahdollisuudet mutta jos ei ole niin sitten ei kannata edes yrittää! Valitettavasti vaasalaisnaisillahan on tämä pahemman luokan prinsessa-syndrooma, jolloin niihin on taviksen vaikea ottaa kontaktia ilman näitä egon "jatkeita". Valitettavaa mutta totta!

      • ihmeen

        alemmuuskompleksi sulla on? En tunne ainoatakaan kuvailemastasi prinsessasyndroomasta kärsivää vaasalaisnaista!

        Olisko syytä katsoa peiliin tai pysytellä omalla tasolla?


      • amarillosta...

        mitä se bemari siä jossain 15-kerroksisen kerrostalon parkkipaikalla vaikuttaa asiaan
        sen sijaan jos SINÄ olet noin tyhmä materialisti niin voisit edes esittää jotain että kyllä se tarjoilija reakoi kultaiseen amerikan express korttiin, mutkun TOTUUS on et kaikki ei ole materialisteja ja toinen totuus on että tarjoilijat näkevät kaikenlaista ja kokevat kaiken moisia lähentely yrityksiä.


    • siltä että

      yleensäkin tarjoilijoita ei kannata yrittää kauheesti. Itse ainakin odottaisin, että hän näyttää jonkin selvän osoituksen kiinnostuksesta ensin (jos sellaista voisi olla).

      Baarityöntekijät saavat varmaankin maassamme eniten ihmisiä ympärilleen...

      • amarillosta

        sen verran, en tarkoita nyt itseäni mutta ku miäs tarkkailee naisen merkkejä riippu paljon siitä miten juovuksis tää miäs on.


    • Miäs

      yhtä helppoa kuin muistakin kapakoista. ;(

      • puhuen

        Pitkän asiakaspalvelukokemuksen omaavana (miehenä) sanoisin, että asiakkaan pitää muistaa aina se mahdollisuus, että tarjoilija/myyjä/muu asiakaspalvelija on ystävällinen, vitsikäs, keimaileva tms. vain virkansa puolesta. Eihän esim. kännisten kanssa pärjää, jos liian tiukkapipoisella meiningillä toimii. Siksi myöskään tarjoilijan antamia "kiinnostuksen merkkejä" ei ehkä kannata ottaa turhan vakavasti.


      • amarillosta
        puhuen kirjoitti:

        Pitkän asiakaspalvelukokemuksen omaavana (miehenä) sanoisin, että asiakkaan pitää muistaa aina se mahdollisuus, että tarjoilija/myyjä/muu asiakaspalvelija on ystävällinen, vitsikäs, keimaileva tms. vain virkansa puolesta. Eihän esim. kännisten kanssa pärjää, jos liian tiukkapipoisella meiningillä toimii. Siksi myöskään tarjoilijan antamia "kiinnostuksen merkkejä" ei ehkä kannata ottaa turhan vakavasti.

        noinhan se, hymy ja ystävällisyys muistetaan.


      • vapaa-ajalta
        amarillosta kirjoitti:

        noinhan se, hymy ja ystävällisyys muistetaan.

        Eli tosiaankaan ei TYÖPAIKALTA. Siellä ei kukaan asiakaspalvelija ota näitä ns. kuolaajia vakavissaan. ;-)

        Flirttiä voi toki takaisin heittää - se on tosiaan toisinaan se ainut keino kestää ja selvitä humalaisten & rakastuneiden asiakaiden kanssa.

        Selvitä mitä nainen tekee vapaa-ajallaan ja yritä iskeä siellä. Muuta en osaa neuvoa.

        Äläkä hemmetissä vain jää odottamaan työvuoron päättymistä! Se jos mikä on varma friikin merkki ja takuulla et saa iskettyä.


      • amarillosta
        vapaa-ajalta kirjoitti:

        Eli tosiaankaan ei TYÖPAIKALTA. Siellä ei kukaan asiakaspalvelija ota näitä ns. kuolaajia vakavissaan. ;-)

        Flirttiä voi toki takaisin heittää - se on tosiaan toisinaan se ainut keino kestää ja selvitä humalaisten & rakastuneiden asiakaiden kanssa.

        Selvitä mitä nainen tekee vapaa-ajallaan ja yritä iskeä siellä. Muuta en osaa neuvoa.

        Äläkä hemmetissä vain jää odottamaan työvuoron päättymistä! Se jos mikä on varma friikin merkki ja takuulla et saa iskettyä.

        eli olet tarjoilija.
        mitäs ku näillä tarjoilijattarilla on/oli tapana mennä työvuoron päätyttyä yöllä naapuri yökerhoon tanssiin....

        muuten kun näin hänet, näytti aika VÄSYNEELTÄ josta
        seuraa ajatus että on yh-mami ja lapset pitävät hänet hereillä yöllä, tohon en kuitenkaan täysin usko, tai
        aviomies.
        mutta yh-mami hän saattaa olla...


      • sama hlö
        amarillosta kirjoitti:

        eli olet tarjoilija.
        mitäs ku näillä tarjoilijattarilla on/oli tapana mennä työvuoron päätyttyä yöllä naapuri yökerhoon tanssiin....

        muuten kun näin hänet, näytti aika VÄSYNEELTÄ josta
        seuraa ajatus että on yh-mami ja lapset pitävät hänet hereillä yöllä, tohon en kuitenkaan täysin usko, tai
        aviomies.
        mutta yh-mami hän saattaa olla...

        Ai näyttää väsyneeltä?

        Kokeilepa juosta tuossa 30 helteessä 8 h kantaen raskaita ruokalautasia 3 - 4 kpl kerralla, tiskit keittiöön. Ravintoloissa tosiaankin otetaan viimeisetkin mehut työntekijöistä. Joku sanoi, että se on nuorten naisten kuntoilulaji - pitää paikkansa. Se on fyysisesti (ja henkisestikin, riippuen paikasta - asiakaskunnasta) erittäin raskasta työtä.

        Ja valvoo yöt? Haloo!!! Monet paikat on auki 02 - 04!!! Töissä sitä aika usein ne yöt luuhataan joo. Amarillokin taitaa tarjoilla safkaa 24 vähintään?

        Käy juttelemassa siellä viihteellä - vaikka siinä naapuriyökerhossa sitten.


    • bää vaan

      naistarjoilija eräästä amarillosta kävi iskemässä minut baarissa.

    • mkj

      Ennen, ja varmaan vieläkin, alan väki kävi ulkona sunnuntaisin. Ei muuta kuin kierrokselle sunnuntaina ja järjestät itsesi juttusille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe