Parkkonen ja Lampenius

Anonyymi-ap

Voi myötähäpeän määrää. Toinen on törötissi ja Parkkonen vinkuu kun pallit olis jääny vetoketjun väliin

24

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

      Yllättävän hyvin Pete lauloi mielestäni,menestys ei jää kiinni esityksestä. Aika hyvin kaikki kappaleet on lavastettu ja ohjattu

      • Anonyymi00006

        Upea esitys Lindalta ja Peteltä,ollaan ylpeitä heistä.


    • Anonyymi00004

      Suomi nousi 90 luvun lamasta lätkämestaruuden innoittamana.

      Nyt noustaan euroviisuvoiton innoittamana.

      Tampere, onko valmista ensi vuoden viisuja varten?

      • Anonyymi00021

        Kuinka helekkarin kallis järkkäyslasku Suomelle tulee 2027 , jos tuo koilotus voittaa,,,,,ajatelkaa vähän stna!


    • Anonyymi00005

      Linda &Pete parhaimmat ❤️❤️❤️

    • Anonyymi00007

      Oli hyvä, oikeastaan ainoastaan Israel oli samalla tasolla.
      Itse en ole kuunnellut ennen tätä iltaa mitään, mutta kyllä Israel ja Suomi oli 2 parasta.

    • Anonyymi00008

      Suomen ongelma selvisi äänestysklipeissä, Linda ja Pete kun ovat niin vähän yhdessä, tuossa potpurissa ei tule kovin edustavaa kuvaa.

    • Anonyymi00009

      Se on enemmän sääntö kuin poikkeus, kun biisi on onneton niin naisartistin vaatteet vähenee, täysin mauton Lindan puku?

    • Anonyymi00010

      Finaalissa jes jes jahuu ! Se on siinä! Torilla tavataan .eiku lauletaan!

    • Anonyymi00011

      Huonoja on molemmat, ei muuta sanottavaa.

    • Anonyymi00012

      Ei haittaa, Suomi voittaa ylivoimaisella piste-erolla 2. tulleeseen joukkueeseen!
      Mahtavat juhlat tiedossa torilla, bissee ainakin ite aion juoda saavillisen ja paljon makkaraa ym. syödä!
      Ja sitten myöhemmin toukokuussa toiset bileet Kauppatorilla kun LEIJONAT voittaa MM-kultaa! Lyövät finaalissa Kanadan ainaski 8 -0!
      Ihanaa upeeta mahtavaaaaaa

      • Anonyymi00022

        Suomalainen hurmiossa maailman tyhjänpäiväisimpien hörhötysten takia....huoh


    • Anonyymi00013

      Wienissä on onnistuttu tekemään hyvä show,äänentoisto on parempi kuin yleensä ja jokaiselle maalle tehty hyvätasoinen koreografia,parhaat viisut aikoihin

    • Anonyymi00014

      Finalistit piti julkaista satunnaisessa järjestyksessä mutta epäilen,taisi tulla päinvastoin..

    • Anonyymi00015

      Ihmettelen itsekriitiikin puutetta....keinotukka hulmuaa ja toinen huutaa kuin tapettava possu.

      • Anonyymi00016

        Ja naamallekin lienee tehty jotain toimenpiteitä...


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Ja naamallekin lienee tehty jotain toimenpiteitä...

        Botoxia. Täyteaineet alkavat ikääntyessä luonnollisen ihon ohentuessa pullottelemaan epätasaisen perunan oloisena. On kuin tappelussa ollut.


    • Anonyymi00017

      Jep. Milloinkahan tällä Parkkosella mahtaa alkaa äänenmurros?

    • Anonyymi00018

      Surkeita on molemmat, ei voi muuta todeta.

      • Anonyymi00020

        Monesko kerta tätä Suomi voittaa euroviisut -juttua taas on jauhettu. Ilmeisesti 30 vuotta ja 30 kertaa on Suomi voittanut. Median mukaan.

        Tuomaristo siellä päättää mitä päättää. Taitaa Ranska voittaa tällä kertaa.


    • Anonyymi00023

      Hieno esitys Suomalaisilta. Bulgaria voitti, taisi olla nuorisoon menevä reipas kappale. Muitakin hyviä oli, yksi vain on voittaja.

    • Anonyymi00024

      Kiljuva flegmaatikko ei vedonnut

    • Anonyymi00025

      Täytyy sanoo että kyllä oli oiledsti parkkosen ja lindan esitys hyvä.! Met oomma pieni kateellinen kansa ei me voiteta ikinä mitään mikä vaatii yhteispeliä ! Omia syletään naamalle ja muita kuolataan ja takamus nuollaan semmonen on häviäjäkansa!

    • Anonyymi00026

      Järkyttävän huono oli, saa kyllä hävetä mutta minkäs teet...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe