Genitaalialuernherpes

Anonyymi-ap

Minulla todettiin sukupuoliherpes 14v sitten.. Olin jo tuolloin mieheni kanssa parisuhteessa Yhdessä oltu 20v. Mies on ainoa jonka kanssa olen ollut yhdynnässä. Mies on sanonut samaa, ettei ole ollut muita seksikumppaneita. Olin 17v kun alettiin seurustelemaan ja mies 20. Mistä jerpes voi olla tarttunut?

9

153

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Joskus vastaukset ovat sellaisia mitä ei haluaisi kuulla. Haluaisi luottaa ja uskoa hyvää toisesta. Yleensä se todennäköisin vaihtoehto on se mikä on totta. Tapauksessasi on kuitenkin seksivälitteinen tauti. Hyvin selvä tilanne.

• Anonyymi00002
      UUSI

Oiskohan mies saanut sen pikkujouluista jossa on sortunut humalatilassa ns. miesten väliseen jonkun homoseksuaalin kanssa?🤔 Kannattaa olla yhteydessä miehen esimieheen jotta mies voidaan ohjata työterveyteen ja terapiaan.

• Anonyymi00006
        UUSI

Taidat ihan itse olla terapian tarpeessa kuvitelminesi.
        Tsekkaapas miten herpes tarttuu.

• Anonyymi00007
        UUSI

Taidat ihan itse olla terapian tarpeessa kuvitelminesi.
        Tsekkaapas miten herpes tarttuu.

• Anonyymi00003
      UUSI

Vuosia sitten gyne sanoi kaverilla olevan huuliherpes genitaalialueella.
      Ja että se voi puhjeta esim. stressin aikana.
      Eli ei tarvitse olla ollut tartuntaa ennen sun oireita, voi olla ollut teidän kummankin elimistössä piilevänä.
      Terveyskirjasto:
      "Noin 60–70 % suomalaisista aikuisista kantaa herpesvirusta, osa oireettomana.
      HSV-1 (huuliherpes): Yleisin muoto, joka tarttuu yleensä jo lapsuudessa tai nuorena. Suuri osa kantajista on oireettomia."

• Anonyymi00004
      UUSI

Vuosia sitten gyne sanoi kaverilla olevan huuliherpes genitaalialueella.
      Ja että se voi puhjeta esim. stressin aikana.
      Eli ei tarvitse olla ollut tartuntaa ennen sun oireita, voi olla ollut teidän kummankin elimistössä piilevänä.
      Terveyskirjasto:
      "Noin 60–70 % suomalaisista aikuisista kantaa herpesvirusta, osa oireettomana.
      HSV-1 (huuliherpes): Yleisin muoto, joka tarttuu yleensä jo lapsuudessa tai nuorena. Suuri osa kantajista on oireettomia."
      Jutelkaa ja luottakaa niihin puolisoihinne, ei aina pidä ajatella pahaa ja epäillä toista.

• Anonyymi00005
      UUSI

Miksi yllytetään heti epäilemään puolisoa? Saatteko siitä hyvän olon?
      Jutelkaa ja luottakaa niihin puolisoihinne, ei aina pidä ajatella pahaa ja epäillä toista.

• Anonyymi00008
      UUSI

Hän on pettänyt sinua. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Älä usko mitään pskaa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Väittäsin että jompikumpi teistä valehteli toinen toiselleen tai miehesi on käynyt huorissa yhdessä olo aikananne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3276
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3008
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      136
      2385
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2366
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      400
      1673
    10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
      Ikävä
      100
      1185
    Aihe