Minulla todettiin sukupuoliherpes 14v sitten.. Olin jo tuolloin mieheni kanssa parisuhteessa Yhdessä oltu 20v. Mies on ainoa jonka kanssa olen ollut yhdynnässä. Mies on sanonut samaa, ettei ole ollut muita seksikumppaneita. Olin 17v kun alettiin seurustelemaan ja mies 20. Mistä jerpes voi olla tarttunut?
Genitaalialuernherpes
16
443
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joskus vastaukset ovat sellaisia mitä ei haluaisi kuulla. Haluaisi luottaa ja uskoa hyvää toisesta. Yleensä se todennäköisin vaihtoehto on se mikä on totta. Tapauksessasi on kuitenkin seksivälitteinen tauti. Hyvin selvä tilanne.
- Anonyymi00002
Oiskohan mies saanut sen pikkujouluista jossa on sortunut humalatilassa ns. miesten väliseen jonkun homoseksuaalin kanssa?🤔 Kannattaa olla yhteydessä miehen esimieheen jotta mies voidaan ohjata työterveyteen ja terapiaan.
- Anonyymi00006
Taidat ihan itse olla terapian tarpeessa kuvitelminesi.
Tsekkaapas miten herpes tarttuu. - Anonyymi00007
Taidat ihan itse olla terapian tarpeessa kuvitelminesi.
Tsekkaapas miten herpes tarttuu.
- Anonyymi00003
Vuosia sitten gyne sanoi kaverilla olevan huuliherpes genitaalialueella.
Ja että se voi puhjeta esim. stressin aikana.
Eli ei tarvitse olla ollut tartuntaa ennen sun oireita, voi olla ollut teidän kummankin elimistössä piilevänä.
Terveyskirjasto:
"Noin 60–70 % suomalaisista aikuisista kantaa herpesvirusta, osa oireettomana.
HSV-1 (huuliherpes): Yleisin muoto, joka tarttuu yleensä jo lapsuudessa tai nuorena. Suuri osa kantajista on oireettomia."- Anonyymi00011
Joo mutta sukupuoliherpes on aivan eri asia
- Anonyymi00004
Vuosia sitten gyne sanoi kaverilla olevan huuliherpes genitaalialueella.
Ja että se voi puhjeta esim. stressin aikana.
Eli ei tarvitse olla ollut tartuntaa ennen sun oireita, voi olla ollut teidän kummankin elimistössä piilevänä.
Terveyskirjasto:
"Noin 60–70 % suomalaisista aikuisista kantaa herpesvirusta, osa oireettomana.
HSV-1 (huuliherpes): Yleisin muoto, joka tarttuu yleensä jo lapsuudessa tai nuorena. Suuri osa kantajista on oireettomia."
Jutelkaa ja luottakaa niihin puolisoihinne, ei aina pidä ajatella pahaa ja epäillä toista.- Anonyymi00012
Kumpi teistö käy gynellä,ette taida kumpikaa tarvita gynegologua,olette valehtelijoita!
- Anonyymi00005
Miksi yllytetään heti epäilemään puolisoa? Saatteko siitä hyvän olon?
Jutelkaa ja luottakaa niihin puolisoihinne, ei aina pidä ajatella pahaa ja epäillä toista. - Anonyymi00008
Hän on pettänyt sinua. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Älä usko mitään pskaa.
- Anonyymi00009
Väittäsin että jompikumpi teistä valehteli toinen toiselleen tai miehesi on käynyt huorissa yhdessä olo aikananne
- Anonyymi00010
Hyvä, että heti 14 vuoden harkinnan jälkeen päätit kysyä asiaa täällä.
- Anonyymi00013
Omaan aloitukseen on helppo vastailla vai mitä olga?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuota olen ihmetellyt,ett teillä on aina naapurit hampaissa,ottakaahanne iltatropit ja olga tuohan takaisin pikkuhiljaa,mitä olet vienyt,koska olen ottanut selvää,eikä sulla ole mitään oikeutta tuollaiseen! Joko tuot kaiken takaisin ta sit maksat!
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taasko sinä juopottelet.
- Anonyymi00016
Tuttuva kertoi silloin että huuliherpes voi näkyä positiivisenä tuloksena genitaalialueella,kehotti luottamaan mieheeni joka vannoi useampaan kertaan ettei ole koskaan ollut muiden kanssa. Uskoin ja unohdin. Mutta asia on noussut uudelleen mieleeni koska alapään oireet palasivat yli 10v tauon jälkeen. Mulla on nyt sekavaa tietoa asiasta Toiset sanoo että huuliherpes ei voi olla alapäässä ja toiset sanoo että voi olla. Mulla ei oo ollut tarvetta pettäää tai olla muutenkaan muiden miesten kanssa. Mulle on riittänyt tämä yksi hyvin. Elämässä on muutakin kuin seksi. Mun ei tarvi hakea seksiä muualta.
MUTTA miksikö mietin.. Siksi kun mies on tullut hirveän etäiseksi muutoinkin ja kiukkuiseksi. Päässäni alkanut pyörimään kaikenlaisia tuskaisia epäilyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3221822Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831277- 1341157
- 79947
- 85881
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118804- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60736