Olen nyt täysin rehellinen. Olen kateellinen homoille. He eivät joudu jahtaamaan naisia ja yrittämään tulla naisten kanssa toimeen mitenkään. Kun näen erilaisissa tositv-ohjelmissa homopareja jotka ovat niin onnellisia ja rauhallisia ilman mitään riitelyä ja jatkuvaa kiistelyä, ja ovat samaa mieltä asioista, niin olen aina aika pirun kateellinen niille. En siis vihaa heitä mitenkään, olen vaan kateellinen siitä mitä heillä on.
(Paitsi lesbopariskunnille en ole kateellinen.... Ne on kauheita ja jatkuvaa riitelyä ja tappelua heillä aina).
Nyt myönnän sen vihdoin
14
187
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Homoista tekee onnellisia sen että he pystyvät elämään elämäänsä kuin ainaiset pikkupojat, jotka leikkivät leikkikaluilla, pikku autoilla jne, ihan luonnollisesti, eikä kukaan vaadi aikuistumaan.
- Anonyymi00002UUSI
Niin, ehkä. Jotenkin niistä homopareista kyllä kieltämättä tulee sellainen vapaa vaikutelma. Kait niillä on sellainen vapaus toteuttaa itseään ja olla omia itsejään. Myönteisyys ja positiivisuus säteilee molemmista. Samanmielisyys ja samankaltaisuus, vakaa yhteisymmärrys ja helppo ja selkeä kommunikaatio.
Kun taas pariskunnalla jossa toinen on nainen, on jatkuvasti ongelmia, nainen istuu hapan ilme naamallaan hiljaa ja mies yrittää jutella mukavia, mutta hiljenee hänkin pian kun ei mitään vastausta tule jutteluun. Ikävä tunnelma, ahdistava, negatiivisuus säteilee toisesta osapuolesta, ja toisesta säteilee turhautuneisuus, ja on ikään kuin jo luovuttanut ja odottaa vain kuolemaa ja vapautusta tilanteesta mihin on joutunut. - Anonyymi00004UUSI
Tsop tsop Päivi pysy pilttuussasi äläkä pasko aisalle. Kyllä he ikuiset pikkupojat ovat siellä hihhuleiden seurakunnissa naisilta pillua vokoittelemassa ja joskus välillä myös pikkupojila pyllyä. Hihhulit ovat pedofiileja eivätkä normaaliseksuaalisia.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin, ehkä. Jotenkin niistä homopareista kyllä kieltämättä tulee sellainen vapaa vaikutelma. Kait niillä on sellainen vapaus toteuttaa itseään ja olla omia itsejään. Myönteisyys ja positiivisuus säteilee molemmista. Samanmielisyys ja samankaltaisuus, vakaa yhteisymmärrys ja helppo ja selkeä kommunikaatio.
Kun taas pariskunnalla jossa toinen on nainen, on jatkuvasti ongelmia, nainen istuu hapan ilme naamallaan hiljaa ja mies yrittää jutella mukavia, mutta hiljenee hänkin pian kun ei mitään vastausta tule jutteluun. Ikävä tunnelma, ahdistava, negatiivisuus säteilee toisesta osapuolesta, ja toisesta säteilee turhautuneisuus, ja on ikään kuin jo luovuttanut ja odottaa vain kuolemaa ja vapautusta tilanteesta mihin on joutunut.Sitten on väärä pari kyseessä. 😂 Ei kaikki heterosuhteet noin kurjia ole.
- Anonyymi00003UUSI
BI -seksuaaleilla se vasta helppoa on näissä seksiasioissa. Jokaisen kadunnurkantakaa ilmaantuu aina uusi ja uusi seksiparteni. Tämän takia homot vihaavat ja kylävät BI -seksuaaleista persumaista totuutta valehdellen BI -seksuaalien olevan pettäjiä ja tosiasiassa heteroita jotka vain särkevat persuhomojen sydämmiä. Kyllä se on niin jotta te persut ihan itte särjette sydämmenne.
Nyt ois Setalla asiallisen kommentoinnin aihepaikka kun persuhomot syyllistävät BI -seksuaalisia heiltä itseltään puuttuvilta ulkoisilta sukupuolisilta ominaisuuksilta sekä myös Jumalan luomalta sielulta mikä on persujen kohdalla homo sieltåä kaikkein ylimmältä parvelta.- Anonyymi00005UUSI
Luulin kyllä nimenomaan että persut ovat niitä bi seksuaaleja.
Onhan se aika selvää että jos on kaksinkertainen määrä mahdollisia partnereita, niin niitä piisaa kaksi kertaa enemmän kuin muilla.
Itse en tosin ole siitä lukumäärästä yhtään kateellinen, sellainen ei ole koskaan minua kiinnostanut. Vaan siitä homoparien syvästä yhteisymmärryksestä ja myönteisestä elämänasenteesta ja onnellisuudesta olen kateellinen. Tuollainen BI homma kuullostaa kovin sekavalta ja epämääräiseltä, epävakaalta. Jotenkin ei vaan viehätä yhtään tuommoinen ajatus.
- Anonyymi00006UUSI
No joo. Kyllä vakka kantensa löytää. Oli sitten homo, tai hetero. Tietenkään ei aina voi onnistua. Ei edes joka kerta.
>Simiti<- Anonyymi00007UUSI
Onko sinulla näyttää esimerkkiä heteroparista joka olisi yhtä onnellinen kuin homopariskunta?
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä. Uskon tämän. Harmi ettei monikaan mies suostu tulemaan kaapist ulos.
- Anonyymi00009UUSI
Toki jotkut menee niistä läpi.. 😂
- Anonyymi00011UUSI
Ihan sama missä parisuhteessa on niin samat ogelmat on edessä mistä itse itsellesi ongelmat rakennat. Jos olet jo päässäsi luonut tietyt olettamukset, niin sitä luot eli jos rajoitat/ minimoit ajatusmaalimaasi niin sitä itsellesi tilaat. Joku joka on saanut päähänsä spämmäillä ja luoda negaa, saa sen aivan satavarmasti itselleen. Siinä on turha muita syytellä ja muille negaa heitellä. Jokaisella ihmissielulla on oikeus hyvään ja rakkauteen. Mutta hyvä luo hyvää ja paha pahaa. Jos luot pahaa, laitat nega aloituksia ja mollaat, ei sinun tarvii mitään muuta itsellesi odotella. Sinun päätös. Ei kenenkään muun eikä itsesi ulkopuolisen. 🤷♀️
- Anonyymi00013UUSI
Taas tämä sama iljettävän oloinen kirjoittaja, josta tulee heti oksettava tunne.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taas tämä sama iljettävän oloinen kirjoittaja, josta tulee heti oksettava tunne.
Lue tarkemmin. Tossa on kyllä asiaa, vaikka en itekään oo kaikesta samaa mieltä.
- Anonyymi00012UUSI
Kaikki, Suomen armeijan ihmiset ovat kiinnostuneita, pippeleistä, & Jeesus Kristus on viisas ja älykäs, ja, tietää, N,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933534Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562498Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142414Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632274Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162158Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1011214Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671097Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611006Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142969