Ajelevat kännissä autolla täysin pidäkkeittä, mistään mitään välittämättä.
Miksi demarit ei välitä ihmishengistä?
9
86
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ajatelkaa että pieni lapsi olisi voinut jäädä sosiaalidemokraatti Joona Räsäsen auton alle, kun tämä ajeli kännissä.
- Anonyymi00002
Miksi persut ammuskelevat kadulla ja murhaavat vaimojansa?
- Anonyymi00008
Siinä oli jo tunnetta 😁😁
- Anonyymi00003
Demari ja alkoholi on ikivanha yhdistelmä.
- Anonyymi00004
Aina voi toivoa että joku persu jää alle :-p
- Anonyymi00005
Juoppo on juoppo eikä muuksi muutu ei sinä auta Tuppuraisen kanssa käydyt keskustelut.Päinvastoin kun sen ämmän kaakatusta joutuu kuuntelemaan on pakko ottaa jälkeenpäin kunnon huikat.
- Anonyymi00006
"Perussuomalaisten kansanedustaja Mauri Peltokankaalta on jälleen viety ajokortti ylinopeuden takia.
Hän kertoo asiasta Facebook-sivullaan.
Peltokangas kirjoittaa nostavansa kädet ylös virheen merkiksi: kortti lähti Virrat–Kuru-välillä ajetun ylinopeuden vuoksi.
– Poliisi tuli vastaan, oli juuri siellä missä pitikin ja teki tehtävänsä. Kortti pois ja morjens. Ei alkeellisempaa ja typerämpää virhettä voi mies tehdä. Saa haukkua. Otan opiksi, hän kirjoittaa.
Edellisen kerran Peltokankaan kortti lähti tammikuussa 2024, kun Peltokangas ajoi ohitustilanteessa 80 kilometrin rajoitusalueella 137 kilometriä tunnissa. Tapaus sattui valtatie kahdeksalla Uudenkaarlepyyn Munsalassa.
Tuolloin hän sai lähes 4 000 euron sakot törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Peltokangas joutui ajokieltoon myös vuoden 2022 joulukuussa, jolloin hän ajoi 140 km/h 80:n rajoitusalueella."
https://yle.fi/a/74-20180230
- Anonyymi00007
DEMARIT ei ne anna ihmishengelle arvoa, viinan merkitys on suurempi.
- Anonyymi00009
Näin se vaan on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937