https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/d68c0f68-e005-4960-95a5-4295ea76f4a8
Kokoomus ja äärioikeisto vihaa suomalaisia.
Kaikki oikeistoa äänestävät ovat isänmaan pettureita ja vihaavat Suomen kansaa.
Varsinkin ne umpijuntit iigorinhokija palkatut trollit sotahullun hybridikeskuksen toimesta.
>Simiti<
Kokoomus rules
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aina pitäisi muka valita puolensa. Mä oon eri mieltä. Vihaan yhteiskuntaa kokonaisvaltaisesti. P*rskokkareet kun on ministereinä niin yhteiskunnan dystooppisen polun syveneminen vaikuttaa silti aina erityisesti kiihtyvän. Liika kansainvälisyys päätöksenteossa? Oikeisto on pahempi vaihtoehto ihan jo sen vuoksi että ei ne vaalilupailijat halua taikka onnistu niiden mainostamassa poliittisessa ykkösprioriteetissaan.
Politiikan ohella valtioiden välillä pitää muka valita puolensa. Neuvostoliiton aikakaudella täytyi automaattisesti olla USA:n puolella. Molemmat ovat aina olleet scheissea eli puolensa valitseminen on turhaa.
Ps. Mul on kohonnut näläntunne. Johtunee kohonneista testoista tän jo viralliseksi no-fapiksi muodostuneen statukseni myötä? Ns. v*hapuhe on mulla nyt myös koholla. Kuuntelen punkia juuri nyt, mikä vaikuttaa mentaliteettiini :). -💊-.- Anonyymi00002
Hiroshima ja Nagasaki. Agentti oranssi. "Never forget, never forgive". Niin, USA on ainoa ydinaseilla (huomaa monikkomuoto edellä) hyökännyt valtio maailmanhistoriassa. Eikä NL mikään ystävä ollut kun ryöväsi meiltä alueita. Jos olis pakko tarttua aseisiin niin Japanin riveihin liittyminen ois mun ykkösvalintani. Yksi harvoista sivistysvaltioista nykymaailmassa jolla on vielä oma kansallinen identiteetti jäljellä. Arvostan 🙏. Työpäivät sais kyllä olla lyhyempiä 😅. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223054EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041299
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018- 60957
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713