ÄÄLIÖT! Mikä helvetti teitä kaikkia vaivaa, jotka valitsette naisenne HIUSTENVÄRIN perusteella??? Siis ei ole mitään yhtä typerää. Ei ole mitään perustetta sille, miksi yhtään mikään väri olisi parempi tai kauniimpi kuin mikään muukaaan väri! Väri ei myöskään muuta naisen kasvoja kauniiksi eikä rumaksi, eikä se tee naisen vartalosta kaunista tai rumaa. Hiustenvärille annetaan liikaa painoarvoa. Jopa kuvitellaan kaikkea naurettavaa ihan luonteestakin sen perusteella, ja jopa muista fyysisistä ominaisuuksista, kuten "blondit ovat iloisia ja heillä on tiukka pillu"... Siis anteeksi mitä??? Kuinka joku voi edes olla näin yksinkertainen että oikeasti kuvittelee jollain hiusten värillä ja PILLUN TIUKKUUDELLA olevan jokin yhteys? Mielestäni kaikki te, jotka vannotte jonkin yhden hiusten värin nimeen, olette aivopestyjä. Teillä vain sattuu olla jokin positiivinen kokemus tietystä väristä, kuten joku ensirakkaus joka vain sattui olemaan tumma tai vaalea, ja olette jääneet tuohon ihanteeseen kiinni. Ja se on pelkkää sattumaa, jos olisitte vain sattuneet tapaamaan hiustenväriltään toisenvärisen naisen joka olisi ollut ihan yhtä kaunis vähintään, se olisi voinut viedä ihannettanne ihan toiseen suuntaan. Ihmetyttää myös sekin, että väri ei kerro mitään hiusten yleisestä kunnosta, paksuudesta, kiiltävyydestä, pituudesta, luulisi että nämä olisivat paljon tärkeämpi asia hiuksissa kuin joku väri???
Hiusten värillä ei ole mitään väliä
11
149
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä tykkään oli hiusten väri mikä vaan . Mutta pitkät pitää olla, nainen on seksikäs. Mulla alkaa hormonit hyrää.
- Anonyymi00002
Haluan blondin
- Anonyymi00003
Koitahan rauhoittua!
Kuka täällä on PELKÄSTÄÄN hiusten värien perusteella valinnut puolisonsa tai vastaavan?!
Vaikka kuinka älämölöät totean, että tykkään ja silmäni lepää vain tummatukkaisissa miehissä. En ole tavannut yhtään hyvännäköistä, miehekästä tai viehättävää ULKOISESTI vaaleaa miestä.
Makuasioita, totta kai.- Anonyymi00011UUSI
AI KUKA?? Senkus luet KOMMENTTEJA, niin eiköhän se selviä!
- Anonyymi00004
Jos nyt jotakuta miellyttää jokin tietty hiusten väri, niin mitä se meitä muita liikuttaa? Sen kun, ei ole muilta pois.
- Anonyymi00005
Toiset ajaa valkoisella autolla. Minä en halua valkoista auto missään nimessä mutta
vaaleahiuksinen nainen ainoastaan käy. Joten värillä on merkityksensä.- Anonyymi00007UUSI
Näin on ja minua taas ei sykähdytä vaaleehalee vaan tykkään bruneteista!
- Anonyymi00010UUSI
Sillä on vain se merkitys minkä ITSE olet sille PÄÄTTYNYT antaa. Normaalisti heteromies viehättyy monenlaisista naisista eikä ole tuollaista ihme seulaa, jonka mukaan joku melaniinikerros hiuksissa estää kokonaan viehättymisen naiseen. AIVAN NARETTAVAA. No, ehkä SINÄKIN aikuistut vielä joskus, EHKÄ.
- Anonyymi00006
No siis blondien hiusten lisäksi PITÄÄ olla isot tissit.
- Anonyymi00008UUSI
Kuka valitsee naisen hiusten värin perusteella? Minä en.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä heitä kuule riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82072Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1111446Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82031045Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.75675Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36632