tänään aamunla heräsin ja väsytti yhä

Anonyymi-ap

Päätin pahnassa vielä tovillisen röhnöttää silmät unmessa. Ja minä sain nähjä siin kartan , kussa oli Venäjän raja ja toisella puolella jonkin toisen maan raja sen etelän tai kaakkoisen suuntaan. Kartta oli kaunis, yksityiskohtainen paikannimineen eli pikkukylineen maastoisuuksineen. Siihen liittyi jokin kertomuskin, mutta en muista sitä, se oli kuitenkin tarinallisesti kiinnostava. Ajattelin ettei tämä merkitse mitään isonpaa, mutta sain päähäni painokkaat sanakkaat että kyllä merkitsee, en vain ymmärrä mitä katson, en yksityiskohtia, en kokonaisuutta kuten se tulisi ynmärtää.

Sitten sain toisen näyllisyyven. Siinä ensin Riikka Purra käveli yksin vasenpaan nopejasti ohi viuhahtaen ikään kuin kajoten.En osaa sanoa kävelikö hän missä. Sen jäläkeen ihan kohta puolin siinä Aleksi Santeri Stupp käveli eduskunnan lattijalla pohjoinen-eteläinen suunnassa pohjoisesta etelään.Aleksi Santerija presijenttijä, seurasi perässä joukko kansanejustajia, ynmärsin nyt näkemääni. Huomasin suunnan vääräksi. He kulkivat silmät auki kuin magneetin tai jonkin voiman haluamaan suuntaan.Ajattelin varoittaa heitä, mutta tiesin ettei nämä kuuntelevaroitustani, nämä ovat saatanan manipuloimia, Jumalan tahtoa kuulematta.

Heräsin siitä sitten.Huomasin nukkuneeni n.10min lisää, mutta se riitti väsymykseen riittäväästikkäällisesti.

Herättyäni muistin selkeenä nävyt, kuin tuoreet pullat on kaanis näky laatasel. Ihmettelin hereillä sitä näkemääni paikalliskarttaa. Siinä kun luki Venäjä niin mielestäni siinä kohjin olisi kuulunut lukea Suomi. Liekö siksi epäilin näkyä siitä, jollaisena se näyn aikana esitettiin ja jonka tarinaa en ensin ymmärtänyt, sitten ymmärsin, sitten herättyäni sen ymmärtämäiseni unohjin.

Sen kuitenkin ynmärsin että näkemäni on synpoolista, vain vähäkkäästi on muun laisesti kuin syn pool isesti, mutta se ajatus sojotti kuitenkin esiintyväisenä että miksi kattoin karttaa, kussa lukoo Venäjä kun siin kuuluis lukoo Suomi, ainakin 15.toukoista kuuta2026 jKr. siin lukoo Suomi

Senmosesti,

Selef Urge

25

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.

• Anonyymi00002

Matt. 7:15
        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29;
        2. Piet. 2:1,2]

Matt. 24:24
        Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]

Mark. 13:22
        Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä johtaakseen, jos mahdollista, valitut harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]

Ap. t. 6:13
        Siellä he toivat kuultavaksi vääriä todistajia, jotka sanoivat: "Tämä mies puhuu lakkaamatta tätä pyhää paikkaa ja lakia vastaan.

2. Kor. 11:13
        Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]

Tit. 1:11
        Heidän suunsa on tukittava, sillä he villitsevät kokonaisia perheitä esittämällä oman voiton toivossa vääriä oppejaan. [1. Tim. 6:5; 2. Tim. 3:6,7]

2. Piet. 2:1
        Israelin kansan keskuudessa esiintyi kuitenkin myös vääriä profeettoja, ja samoin on teidänkin joukkoonne ilmestyvä vääriä opettajia. He salakuljettavat teidän keskuuteenne tuhoisia harhaoppeja, jopa kieltävät herransa, joka on ostanut heidät omikseen. Pian he kuitenkin saattavat itsensä tuhoon. [5. Moos. 32:35]

1. Joh. 4:1
        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja. [Matt. 24:11; 1. Kor. 14:29; Ilm. 16:13]

• Anonyymi00005

Näin justiin. Helluntaina Jumalan Henki vuojatettiin kaikellisten ihmisten päälle, mutta Pyhä Henki ei ala asunnoimaan jumalattomiin eli ihmisiin, jotka torjuloittevat kakenlaisellisen hyvän antajan, Jumalan.

Jeesus on mun Herra. Rakastan Herraa ja kiitän tässä nyt häntä siitä että olen uskousuuteni Häneen yhällisesti säilyttänyt, ei oo ollut värähjystäkään siihen suuntaan, että luopijoituisin, tuntuu kuin siihen ei olisi vaaraakaan, joten valppaana tulee olla, araksellisella tunnollisella.

Selef Urge

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Näin justiin. Helluntaina Jumalan Henki vuojatettiin kaikellisten ihmisten päälle, mutta Pyhä Henki ei ala asunnoimaan jumalattomiin eli ihmisiin, jotka torjuloittevat kakenlaisellisen hyvän antajan, Jumalan.

Jeesus on mun Herra. Rakastan Herraa ja kiitän tässä nyt häntä siitä että olen uskousuuteni Häneen yhällisesti säilyttänyt, ei oo ollut värähjystäkään siihen suuntaan, että luopijoituisin, tuntuu kuin siihen ei olisi vaaraakaan, joten valppaana tulee olla, araksellisella tunnollisella.

Selef Urge

"Jeesus on mun Herra."

Sinähän olet Israelin sekä Manalan Jumalattaren HELLin palvoja, joten pelkkää sanahelinää nuo tunnustuksesi.

Jeesuksen suuhun pistät vastoin kaikkia FAKTOJA jumaltarustojen mielikuvitushelvetin, vaikka Jeesus puhui aina Gehennasta, josta kerrotaan Vanhassa testamentissakin.

Se oli siis juutalaisille tuttu paikka --> kaatopaikka, jossa poltettiin jätteitä ja kuolleiden ruumiita. Joutuminen kaatopaikalle poltettavaksi oli häpeällinen loppu jumalattoman ihmisen elämälle.

Jer.7:31 (1992käännös)
        He ovat rakentaneet Ben- Hinnomin laaksoon uhripaikkoja, Tofetin uhrikukkuloita, polttaakseen siellä poikiaan ja tyttäriään. Sitä minä en ole käskenyt tehdä, sellainen ei tulisi mieleenikään!"
        [Vrt. 19:6--14 sekä 2. Kun. 3:10. Ben-Hinnomin laakso, hepr. Ge-(Ben-)Hinnom, sijaitsee Jerusalemin eteläpuolella. Laaksossa oli vieraiden jumalien palvontapaikkoja, ja siellä poltettiin jätteitä. Helvettiä merkitsevä sana Gehenna (vrt. esim. Matt. 5:22) johtuu laakson nimestä.][3. Moos. 18:21; 5. Moos. 18:10]

Tässäkin tuo selitetään aivan pieleen, sillä Gehenna ei merkitse kirkkoisien jumaltarustoista lainaamaa helvettiä, josta Raamatun alkukirjoituksissa ei kerrota yhtään mitään, vaan kirkkoisät ovat kääntäneet Gehennan tarkoittamaan jumaltarustojen helvettiä, josta siis ei ole minkäänlaista mainintaa Raamatun alkukirjoituksissa.

Vai väitätkö tosissasi, että puhuessaan Gehennasta Jeesus puhuikin Manalasta ja Manalan Jumalattaresta HELListä, josta helvetti on saanut nimensä, eikä siitä Gehennasta, josta VT kertoo ?

Miksi kirkkoisien tarvitsi ylipäätään kääntää Gehennaa yhtään miksikään, sillä eikö Gehenna ole Gehenna ?

Sama asia kuin kääntäisi jonkun Helsingin kaatopaikan Atlantikseksi.

Jos Gehennan olisi annettu olla Gehennana, niin ihmiset olisivat itse voineet päätellä, mitä Jeesus sillä tarkoitti, koska Vanhassa Testamentissa kuvataan Gehennaa ?

Nyt kirkkoisät päättivätkin, että Gehenna ei kuvaakaan tarpeeksi hyvin Gehennaa, vaan jumaltarustojen helvetti väritettynä sadistisella Jumalalla kuvaa paremmin Gehennaa kuin Gehenna itse.

Sadistisella Jumalalla ja helvetillä pelottelu tietenkin auttoi siinä, että ihmiset hakeutuivat halukkaammin kirkon turviin sen "pelastettavaksi". Eli vähän samaan tapaan kuin mafia vaatii suojelurahaa, jotta "pelastaisi" ihmiset joutumasta mafian väkivallan uhriksi.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

"Jeesus on mun Herra."

Sinähän olet Israelin sekä Manalan Jumalattaren HELLin palvoja, joten pelkkää sanahelinää nuo tunnustuksesi.

Jeesuksen suuhun pistät vastoin kaikkia FAKTOJA jumaltarustojen mielikuvitushelvetin, vaikka Jeesus puhui aina Gehennasta, josta kerrotaan Vanhassa testamentissakin.

Se oli siis juutalaisille tuttu paikka --> kaatopaikka, jossa poltettiin jätteitä ja kuolleiden ruumiita. Joutuminen kaatopaikalle poltettavaksi oli häpeällinen loppu jumalattoman ihmisen elämälle.

Jer.7:31 (1992käännös)
        He ovat rakentaneet Ben- Hinnomin laaksoon uhripaikkoja, Tofetin uhrikukkuloita, polttaakseen siellä poikiaan ja tyttäriään. Sitä minä en ole käskenyt tehdä, sellainen ei tulisi mieleenikään!"
        [Vrt. 19:6--14 sekä 2. Kun. 3:10. Ben-Hinnomin laakso, hepr. Ge-(Ben-)Hinnom, sijaitsee Jerusalemin eteläpuolella. Laaksossa oli vieraiden jumalien palvontapaikkoja, ja siellä poltettiin jätteitä. Helvettiä merkitsevä sana Gehenna (vrt. esim. Matt. 5:22) johtuu laakson nimestä.][3. Moos. 18:21; 5. Moos. 18:10]

Tässäkin tuo selitetään aivan pieleen, sillä Gehenna ei merkitse kirkkoisien jumaltarustoista lainaamaa helvettiä, josta Raamatun alkukirjoituksissa ei kerrota yhtään mitään, vaan kirkkoisät ovat kääntäneet Gehennan tarkoittamaan jumaltarustojen helvettiä, josta siis ei ole minkäänlaista mainintaa Raamatun alkukirjoituksissa.

Vai väitätkö tosissasi, että puhuessaan Gehennasta Jeesus puhuikin Manalasta ja Manalan Jumalattaresta HELListä, josta helvetti on saanut nimensä, eikä siitä Gehennasta, josta VT kertoo ?

Miksi kirkkoisien tarvitsi ylipäätään kääntää Gehennaa yhtään miksikään, sillä eikö Gehenna ole Gehenna ?

Sama asia kuin kääntäisi jonkun Helsingin kaatopaikan Atlantikseksi.

Jos Gehennan olisi annettu olla Gehennana, niin ihmiset olisivat itse voineet päätellä, mitä Jeesus sillä tarkoitti, koska Vanhassa Testamentissa kuvataan Gehennaa ?

Nyt kirkkoisät päättivätkin, että Gehenna ei kuvaakaan tarpeeksi hyvin Gehennaa, vaan jumaltarustojen helvetti väritettynä sadistisella Jumalalla kuvaa paremmin Gehennaa kuin Gehenna itse.

Sadistisella Jumalalla ja helvetillä pelottelu tietenkin auttoi siinä, että ihmiset hakeutuivat halukkaammin kirkon turviin sen "pelastettavaksi". Eli vähän samaan tapaan kuin mafia vaatii suojelurahaa, jotta "pelastaisi" ihmiset joutumasta mafian väkivallan uhriksi.

Olen sulle jo muutamaan kertaan vastannut että kaatopaikka on vertauskuva helvetistä.Joko unohtui? Joko muistui?

Kirjoitat ilmeisesti kuten löpölaarit ulkokullatut:

"Nyt kirkkoisät päättivätkin, että Gehenna ei kuvaakaan tarpeeksi hyvin Gehennaa, vaan jumaltarustojen helvetti väritettynä sadistisella Jumalalla kuvaa paremmin Gehennaa kuin Gehenna itse."

Jos kirkkoisät näin olisivat ajatelleet niin hehän olisivat olleet ynmärrykseltään kuin ulkokullatut ilkeät eksyttäjät löpölaarit hiekkalaatikolla Raamattua sorkkiessaan, joten en usko tätä ilmiselvää valhetta kirkkoisistä.

Mihin kahvikuppikuntaan kuulut? Miksi väärennät ja valhettelet? Laitapa linkki kirkkoisien väitteeseen , jossa Jumala on satistinen, ja kusta ilmenee esimerkki Jumalan satistisuutesta.

"Sadismi tarkoittaa taipumusta saada mielihyvää, usein seksuaalista tai emotionaalista kiihottumista, toiselle ihmiselle tuotetusta henkisestä tai fyysisestä kivusta, kärsimyksestä tai nöyryytyksestä. Se voi ilmetä patologisena persoonallisuuden piirteenä, mutta myös lievempänä, tilanteesta riippuvana käyttäytymisenä, kuten vallankäyttönä."

Jeesuksen armosta totuutta rakastaen kylmentämättömällä Jumalan antoauttamuksellisella lahjallisrakkauvella sinullekkaalle valehtelun lopettamista rukoillen,

Selef Urge

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Olen sulle jo muutamaan kertaan vastannut että kaatopaikka on vertauskuva helvetistä.Joko unohtui? Joko muistui?

Kirjoitat ilmeisesti kuten löpölaarit ulkokullatut:

"Nyt kirkkoisät päättivätkin, että Gehenna ei kuvaakaan tarpeeksi hyvin Gehennaa, vaan jumaltarustojen helvetti väritettynä sadistisella Jumalalla kuvaa paremmin Gehennaa kuin Gehenna itse."

Jos kirkkoisät näin olisivat ajatelleet niin hehän olisivat olleet ynmärrykseltään kuin ulkokullatut ilkeät eksyttäjät löpölaarit hiekkalaatikolla Raamattua sorkkiessaan, joten en usko tätä ilmiselvää valhetta kirkkoisistä.

Mihin kahvikuppikuntaan kuulut? Miksi väärennät ja valhettelet? Laitapa linkki kirkkoisien väitteeseen , jossa Jumala on satistinen, ja kusta ilmenee esimerkki Jumalan satistisuutesta.

"Sadismi tarkoittaa taipumusta saada mielihyvää, usein seksuaalista tai emotionaalista kiihottumista, toiselle ihmiselle tuotetusta henkisestä tai fyysisestä kivusta, kärsimyksestä tai nöyryytyksestä. Se voi ilmetä patologisena persoonallisuuden piirteenä, mutta myös lievempänä, tilanteesta riippuvana käyttäytymisenä, kuten vallankäyttönä."

Jeesuksen armosta totuutta rakastaen kylmentämättömällä Jumalan antoauttamuksellisella lahjallisrakkauvella sinullekkaalle valehtelun lopettamista rukoillen,

Selef Urge

"Olen sulle jo muutamaan kertaan vastannut että kaatopaikka on vertauskuva helvetistä."

FAKTA --> EI OLE, koska Raamatun alkukirjoituksissa ei missään ole mitään mainintaa tai tietoa jumaltarustojen manalasta/helvetistä, jota manalan Jumalatar HELL hallitsee.

Jos Raamatussa on paikan nimi kuten Gehenna/Ben-Hinnomin laakso, josta kerrotaan Vanhassa testamentissa, niin miksi sille ylipäätään on tarve keksiä käännös ja vieläpä OMASTA PÄÄSTÄ ?

"Jos kirkkoisät näin olisivat ajatelleet niin hehän olisivat olleet ynmärrykseltään kuin ulkokullatut ilkeät eksyttäjät löpölaarit hiekkalaatikolla Raamattua sorkkiessaan, joten en usko tätä ilmiselvää valhetta kirkkoisistä."

Kirkkoisät, jotka julistivat, että heidän "ainoan oikeaoppisen kirkkonsa ulkopuolella ei ole pelastusta" sekä tappoivat "kerettiläisiä" ja kaikkia, jotka eivät suostuneet kirkon "pelastettavaksi" --> NÄISTÄKÖ ET VOI USKOA MITÄÄN PAHAA ????

Kirkkoisät ovat toimineet kuin uskonnolliset mafiosot eli tarjonneet "suojelusta", joka käytännössä tarkoitti sitä, että kirkko ei vainonnut tai tappanut niitä ihmisiä, jotka liittyivät kirkon jäseneksi ja maksoivat sille "pelastuksestaan".

Tällainenko on mielestäsi raamatullinen seurakunta ?

Kirkkoisät ovat "Babylonin kauppiaita", jotka kauppasivat pelastusta.

Ilm.18
        23 ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä SINUN KAUPPIAASI olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
        24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.

Ilm.3
        18 Minä neuvon sinua OSTAMAAN MINULTA (=Jeesus) ***kultaa***, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja ***valkeat vaatteet***, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja ***silmävoidetta*** voidellaksesi silmäsi, että näkisit.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

"Olen sulle jo muutamaan kertaan vastannut että kaatopaikka on vertauskuva helvetistä."

FAKTA --> EI OLE, koska Raamatun alkukirjoituksissa ei missään ole mitään mainintaa tai tietoa jumaltarustojen manalasta/helvetistä, jota manalan Jumalatar HELL hallitsee.

Jos Raamatussa on paikan nimi kuten Gehenna/Ben-Hinnomin laakso, josta kerrotaan Vanhassa testamentissa, niin miksi sille ylipäätään on tarve keksiä käännös ja vieläpä OMASTA PÄÄSTÄ ?

"Jos kirkkoisät näin olisivat ajatelleet niin hehän olisivat olleet ynmärrykseltään kuin ulkokullatut ilkeät eksyttäjät löpölaarit hiekkalaatikolla Raamattua sorkkiessaan, joten en usko tätä ilmiselvää valhetta kirkkoisistä."

Kirkkoisät, jotka julistivat, että heidän "ainoan oikeaoppisen kirkkonsa ulkopuolella ei ole pelastusta" sekä tappoivat "kerettiläisiä" ja kaikkia, jotka eivät suostuneet kirkon "pelastettavaksi" --> NÄISTÄKÖ ET VOI USKOA MITÄÄN PAHAA ????

Kirkkoisät ovat toimineet kuin uskonnolliset mafiosot eli tarjonneet "suojelusta", joka käytännössä tarkoitti sitä, että kirkko ei vainonnut tai tappanut niitä ihmisiä, jotka liittyivät kirkon jäseneksi ja maksoivat sille "pelastuksestaan".

Tällainenko on mielestäsi raamatullinen seurakunta ?

Kirkkoisät ovat "Babylonin kauppiaita", jotka kauppasivat pelastusta.

Ilm.18
        23 ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä SINUN KAUPPIAASI olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
        24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.

Ilm.3
        18 Minä neuvon sinua OSTAMAAN MINULTA (=Jeesus) ***kultaa***, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja ***valkeat vaatteet***, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja ***silmävoidetta*** voidellaksesi silmäsi, että näkisit.

Älykkö, Selef Urge

Johon sinä vänkyrä sanot ettei kaatopaikka Gehenna ole Raamatussa vertauskuva helvetistä:

FAKTA --> EI OLE "

Totuus on jo sanottu: Jeesus käyttii kaatopaikkaa vertauskuvana helvetistä kertojessaan.

Selef Urge

• Anonyymi00003

>>>>>>>Päätin pahnassa vielä tovillisen röhnöttää silmät unmessa. Ja minä sain nähjä siin kartan ,<<<<<
      ------------------
      Koitahan mennä omaan paikallis seurakuntaasi kertoilemaan sielun elämäsi liikkeitä.
      Jos siellä on tervettä Jumalan sansn opetusta, jonka pohjalta kaikki koetellaan.

”Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.”
      ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭14‬:‭26‬ ‭FB38‬‬

Kaikki mikä johtaa pois Kristuksen tuntemuksesta ei voi olla Jumalan Hengen innoittamaa. Totuuden Henki johtaa kaikkeen totuuteen eikä vääristelemään Kirjoituksia.

”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa. Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.

Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.”
      ‭‭Johannes‬ ‭16‬:‭13‬-‭15‬ ‭FB38‬‬

• sansn 😹👍

• Anonyymi00004

Kuuntelinpa Ilmestyksen Kirjaa , kussa kuvataan kuvatusta saatanata veljijen syyttäjälliseeksi, kuka ahkeraisest perättmömyyksijä syytelmöittee kristittyisii ihmiseisii Jumalan iessä "yätä päiväätä". Eikös hän, tuo perättmästi syytelmöivä ja syntiinyllyttäjä pahuuksijen tekijä, ynmärrä veljijen saaneen syntinsä anteeksi?

Katso ja hämmästy!

ittehän saatanainen ei ole saanut anteeksi dorkailujaan, eikä sil oo pelastusmahjollisuutta, vain ikuisuus helvetissä, ja hän sen hyvinkin tietää, silti ei voi muutakaan kuin "pitkittää" vappaanaoloaikaansa toimijen kuten toimiikaan, vaan ei hänen aikansa määräänsä ylitä, motivointinaan saaha paljon ihmisijä mukanaan ikuiseen helvettiin.

Jeesus on mun Herra. Hänkin aikoinaan sai kuullakseensa täysin totuujettomija syytöksijä syytelmöijiltä. Jeesushan myökseensä ilmoitti ettei pijä tuomita, ettei tuu itte tuomituksi, Jeesuksen tapaukseen tuo monivipuisainen varoitus olla tuomihtematta ennen kaikkeeta onniin mitä sopivaisillisin.

Koitatko saaha minua itkemään pelokkuuvesta? Koetatko minua toteamaan saaha: Kyllä, olen syyllinen syytökseisiin, lainasithan Raamatunjakeitakin syylliseksi rikkomukseen minua niillä jahtain kun nävystäin kerroin rehellisesti sen mitä siitä muistisoittin ja julkitoittin.

Jumalan armoksisuuvesta vapautuullisointunuun ihmis syytöksellisyyven turhaksikkaasta syylli syölli söinnyllisyyvestä ja häijyisist syytöksistä a a Raamatun jakeellisin, kuilla minua kurittaa pyrkikin syyttäjäiseni.

Selef Urge

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuuntelinpa Ilmestyksen Kirjaa , kussa kuvataan kuvatusta saatanata veljijen syyttäjälliseeksi, kuka ahkeraisest perättmömyyksijä syytelmöittee kristittyisii ihmiseisii Jumalan iessä "yätä päiväätä". Eikös hän, tuo perättmästi syytelmöivä ja syntiinyllyttäjä pahuuksijen tekijä, ynmärrä veljijen saaneen syntinsä anteeksi?

Katso ja hämmästy!

ittehän saatanainen ei ole saanut anteeksi dorkailujaan, eikä sil oo pelastusmahjollisuutta, vain ikuisuus helvetissä, ja hän sen hyvinkin tietää, silti ei voi muutakaan kuin "pitkittää" vappaanaoloaikaansa toimijen kuten toimiikaan, vaan ei hänen aikansa määräänsä ylitä, motivointinaan saaha paljon ihmisijä mukanaan ikuiseen helvettiin.

Jeesus on mun Herra. Hänkin aikoinaan sai kuullakseensa täysin totuujettomija syytöksijä syytelmöijiltä. Jeesushan myökseensä ilmoitti ettei pijä tuomita, ettei tuu itte tuomituksi, Jeesuksen tapaukseen tuo monivipuisainen varoitus olla tuomihtematta ennen kaikkeeta onniin mitä sopivaisillisin.

Koitatko saaha minua itkemään pelokkuuvesta? Koetatko minua toteamaan saaha: Kyllä, olen syyllinen syytökseisiin, lainasithan Raamatunjakeitakin syylliseksi rikkomukseen minua niillä jahtain kun nävystäin kerroin rehellisesti sen mitä siitä muistisoittin ja julkitoittin.

Jumalan armoksisuuvesta vapautuullisointunuun ihmis syytöksellisyyven turhaksikkaasta syylli syölli söinnyllisyyvestä ja häijyisist syytöksistä a a Raamatun jakeellisin, kuilla minua kurittaa pyrkikin syyttäjäiseni.

Selef Urge

"...ikuisuus helvetissä...ikuiseen helvettiin"

Raamatun alkukirjoituksissa ei puhuta mitään Manalan Jumalattaren HELLin helvetistä ?

Raamatussa puhutaan Gehennasta/Ben-Hinnomin laaksosta eli olemassa olevasta paikasta Jerusalemin eteläpuolella.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gehenna
        "Gehenna eli Hinnomin laakso (kreik. Γέεννα, Geenna; hepr. גֵּי בֶן־הִנֹּם, gei ben-Hinnom; aram. ܓܝܗܢܐ, Gēhannā; Mishna גהנום / גהנם, Gehinnam) on Jerusalemin eteläpuolella Länsirannalla sijaitseva pienimuotoinen laakso, jossa Juudan kuningasten Aahaan ja Manassen aikana uhrattiin lapsia Moolokille.[1] Raamatussa mainitaan miten Juudaan kuninkaat laittoivat poikiaan ja tyttäriään kulkemaan tulen läpi, mutta ei ole varmuutta, toimittiinko näin. Myöhemmin sen katsottiin olevan kirottu paikka (Jer. 7:31, 19: 2–6).[2]
        ...
        Kristillisessä tulkinnassa Gehenna merkitsee tuomittujen kuolemantakaista rangaistusta tai rangaistuspaikkaa, helvettiä (Matt. 5:22, Jaak. 3:6). Uudessa testamentissa Jeesus mainitsee Gehennan useamman kerran."

Jeesuskin puhui Gehennasta, ei siis jumaltarustojen mielikuvitushelvetistä.

Gehenna/Ben-Hinnomin laakso = Gehenna/Ben-Hinnomin laakso.
        Gehenna/Ben-Hinnomin laakso EI OLE "manala" tai "helvetti".

• Anonyymi00008

"Koitahan mennä omaan paikallis seurakuntaasi kertoilemaan sielun elämäsi liikkeitä.
        Jos siellä on tervettä Jumalan sansn opetusta, jonka pohjalta kaikki koetellaan."

Tuskinpa siellä on.

Kaikki nykyisen kristikunnan kirkko-ja lahko-organisaatiot ovat katolisen kirkon hapattamia ja saastuttamia eriseuroja.

Näitä Ylkäänsä odottavia porttoMORSIANseurakuntia aviottomine lapsikatraineen voidaan kutsua yhteisellä nimellä suuri Babylon.

Ilm.17
        5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, ***maan porttojen ja kauhistuksien äiti***".
        6 Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.

Koska yksikään Jumala ei ole tunnustautunut näiden "Jumalan lasten" Isäksi, eikä Ylkääkään ole näkynyt vielä kuvioissa, niin yksinhuoltaja porttomorsianseurakunnat ovat kastaneet "Jumalan lapsensa" kukin OMIIN NIMIINSÄ todistaen näin olevansa juurikin porttomorsiamia, sillä eihän puhtoisella, Yljälleen uskollisella morsiamella pitäisi olla lapsia.

Jeesuksen todellinen morsianseurakunta eli Jumalan Hengestä syntynyt "uusi/taivaallinen Jerusalem" on kaiken lisäksi Raamatun mukaan hedelmätön, kuten Saara.

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä ***näytän sinulle morsiamen***, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja ***näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin***, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Gal.4
        26 Mutta ***se Jerusalem, joka ylhäällä on*** , on vapaa, ja se on **meidän äitimme**.
        27 Sillä kirjoitettu on: ***"ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ****, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

Hebr.11
        14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
        15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
        16 mutta ***nyt he pyrkivät parempaan, se on TAIVAALLISEEN. Sen tähden Jumala ei heitä häpeä***, vaan sallii kutsua itseään heidän Jumalaksensa; sillä ***HÄN on valmistanut heille kaupungin***.

Ilm.3
        12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja ***minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin***, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

"...ikuisuus helvetissä...ikuiseen helvettiin"

Raamatun alkukirjoituksissa ei puhuta mitään Manalan Jumalattaren HELLin helvetistä ?

Raamatussa puhutaan Gehennasta/Ben-Hinnomin laaksosta eli olemassa olevasta paikasta Jerusalemin eteläpuolella.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gehenna
        "Gehenna eli Hinnomin laakso (kreik. Γέεννα, Geenna; hepr. גֵּי בֶן־הִנֹּם, gei ben-Hinnom; aram. ܓܝܗܢܐ, Gēhannā; Mishna גהנום / גהנם, Gehinnam) on Jerusalemin eteläpuolella Länsirannalla sijaitseva pienimuotoinen laakso, jossa Juudan kuningasten Aahaan ja Manassen aikana uhrattiin lapsia Moolokille.[1] Raamatussa mainitaan miten Juudaan kuninkaat laittoivat poikiaan ja tyttäriään kulkemaan tulen läpi, mutta ei ole varmuutta, toimittiinko näin. Myöhemmin sen katsottiin olevan kirottu paikka (Jer. 7:31, 19: 2–6).[2]
        ...
        Kristillisessä tulkinnassa Gehenna merkitsee tuomittujen kuolemantakaista rangaistusta tai rangaistuspaikkaa, helvettiä (Matt. 5:22, Jaak. 3:6). Uudessa testamentissa Jeesus mainitsee Gehennan useamman kerran."

Jeesuskin puhui Gehennasta, ei siis jumaltarustojen mielikuvitushelvetistä.

Gehenna/Ben-Hinnomin laakso = Gehenna/Ben-Hinnomin laakso.
        Gehenna/Ben-Hinnomin laakso EI OLE "manala" tai "helvetti".

Miten iso on se Gehenna ja kuka siellä polttaa myös kuolleita sieluja ?
        Kuolleethan myös voivat joutua helvettiin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miten iso on se Gehenna ja kuka siellä polttaa myös kuolleita sieluja ?
        Kuolleethan myös voivat joutua helvettiin.

"Miten iso on se Gehenna ja kuka siellä polttaa myös kuolleita sieluja ?"

No voi olla vaikkapa tämä Tellus eli siis Telluksen kokoinen, mistäpä sen tietää...

Vanhan liiton siionistit eli vuohikristityt äänestivät sekopää Trumpin valtaan, jolla on nyt hallussaan ydinaseiden koodit, kuten myös hänen kavereillaan Netanjahulla ja Putlerilla, joilla kaikilla on jo toinen jalka haudassa ja jos nämä päättävät järjestää itselleen näyttävän lähdön, niin seuraava ennustus voi hyvinkin toteutua...

Kiitos kristittyjen.

2.Piet.3
        10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

Jokainen "kuollut sielu" eli kuollut ihminen maatuu maaksi ellei pala ensin poroksi, olipa sitten ihan missä tahansa.

"Kuolleethan myös voivat joutua helvettiin."

Ai...jumaltarustojen mielikuvitushelvettiin, vai...?
        Tuskinpa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Katso ja hämmästy!

Selef Urge

Mene selehvi töihin ja lopeta pelleily !

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mene selehvi töihin ja lopeta pelleily !

Olen elonpellolla 24h ja enkö ole ajallani ollut antamassa ruokaakin tarvitsevaisille hengellistä huolenpito ruisleipää ole tarjolle antanut evankelijuumin totuutta esillä pitäin palstalukijain henkevät tarpeiset huomijoituneena hänekset muistain?

Jos viittaat pelleilyllä asijattomuuteen niin esitelmöi minulle esimerkki asijattomuuvesta, kutta voin asijaa katuloija ja tehjä parannus rukouksessa asijattomassa asijassa.

Jos taaas viittaat huumorintajuisuuteen niin siitä en luovuullisoiju.

Kesä on lähellä, tiijä että se on lähellä, oven ees.

Selef Urge

• Anonyymi00011

Ihminen >>>
      > henki
      > ruumis
      > sielu

• Anonyymi00012

1. Moos. 2:7
        Silloin Herra Jumala teki ***maan tomusta*** ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen, ja ***niin IHMISESTÄ tuli elävä sielu***.

5. Moos. 12:23
        Ole vain luja siinä, ettet syö verta; sillä ***veri on sielu***, ja sielua sinun ei pidä syömän lihan kanssa.

Hes. 18:19
        Ja vielä te kysytte: 'Minkä tähden ei poika kanna isän syntivelkaa?' Kun poika on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, noudattanut kaikkia minun käskyjäni ja tehnyt niitten mukaan, hän totisesti saa elää. ***Se sielu, joka syntiä tekee - sen on kuoltava***.

Luuk. 12:19
        ja sanon sielulleni: sielu, sinulla on paljon hyvää tallessa moneksi vuodeksi; nauti lepoa, **SYÖ**, **JUO*** ja iloitse'.

Saarn.4
        1 Taas minä katselin kaikkea sortoa, jota harjoitetaan auringon alla, ja katso, siinä on sorrettujen kyyneleet, eikä ole heillä lohduttajaa; väkivaltaa tekee heidän sortajainsa käsi, eikä ole heillä lohduttajaa.
        2 Ja minä ylistin vainajia, jotka ovat jo kuolleet, onnellisemmiksi kuin eläviä, jotka vielä ovat elossa,
        3 ja onnellisemmaksi kuin nämä kumpikaan sitä, joka ***EI VIELÄ OLE OLEMASSA*** eikä ole nähnyt sitä pahaa, mikä tapahtuu auringon alla.

Saarn. 9:5
        Sillä elävät tietävät, että heidän on kuoltava, mutta ***kuolleet eivät tiedä mitään***, eikä heillä ole paikkaa, vaan heidän muistonsa on unhotettu.

Ap. t. 26:8
        Miksi on teistä uskomatonta, että Jumala ***herättää*** kuolleet?

Room. 4:17
        -niinkuin kirjoitettu on: "Monen kansan isäksi minä olen sinut asettanut" -sen Jumalan edessä, johon hän uskoi ja joka ***kuolleet eläviksi tekee*** ja ***kutsuu OLEMATTOMAT, ikäänkuin ne olisivat***.

Ilm. 20:5
        Muut kuolleet ***eivät vironneet eloon***, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.

Saarn. 9:10
        Tee kaikki, mitä voimallasi tehdyksi saat, sillä ***ei ole TEKOA, ei AJATUSTA, ei TIETOA eikä viisautta tuonelassa***, jonne olet menevä.

Luuk. 16:23
        22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja ***hänet haudattiin***.
        23 Ja kun hän ***nosti SILMÄNSÄ tuonelassa***, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen ***helmassaan***.
        24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus ***kastamaan SORMENSA pää veteen*** ja ***jäähdyttämään minun KIELTÄNI***, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'

Matt. 13:34
        Tämän kaiken Jeesus puhui kansalle vertauksilla, ja ***ilman vertausta hän ei puhunut heille mitään***

Mark. 4:13
        Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää ***kaikki muut vertaukset***?

• Anonyymi00013

AI-yhteenveto

Oppi kuolemattomasta sielusta ei ole peräisin yhdestä tietystä lähteestä, vaan se on kehittynyt vuosituhansien aikana monien kulttuurien, uskontojen ja filosofioiden vuorovaikutuksessa.

Käsityksen taustalla vaikuttavat erityisesti seuraavat historialliset askeleet:

Varhaiset uskomukset (Mesopotamia ja Egypti): Muinaisessa Egyptissä ja Babyloniassa uskottiin sielun jatkavan elämäänsä kuoleman jälkeen, mistä kertovat esimerkiksi vainajien mukaan hautaamat esineet.

Antiikin Kreikan filosofia: Merkittävin yksittäinen filosofinen sysäys opille tuli 400–500-luvuilla eaa. Kreikassa. Erityisesti Platon (ja hänen opettajansa Sokrates) esitti teoksissaan, että sielu on aineeton, ikuinen ja ylivertainen suhteessa katoavaan fyysiseen ruumiiseen. Tämä ajattelu sai vaikutteita myös mysteeriuskonnoista, kuten orfilaisuudesta.

Itämaiset uskonnot (Intia): Hindulaisuudessa ja myöhemmin siitä kehittyneessä buddhalaisuudessa sielun (tai tietoisuuden) kuolemattomuus ja jälleensyntyminen eli sielunvaellus ovat olleet keskeisiä uskonnollisia kulmakiviä tuhansia vuosia. Myös Kiinasta lähtöisin olevassa taolaisuudessa on vastaavia piirteitä.

Kristinusko ja länsimainen teologia: Ensimmäisillä vuosisadoilla jaa. kreikkalainen filosofia, erityisesti Platonin ajatukset, sulautuivat vähitellen kristilliseen teologiaan. Alkuperäisissä raamatunteksteissä sielu (hepr. nefeš) tarkoittaa enemmänkin elävää ja kuolevaista kokonaisuutta, mutta ajan myötä kuolemattoman sielun käsitteestä tuli vakiintunut osa kristillistä kirkko-oppia.

• Anonyymi00014

AI-yhteenveto

Heprealainen sana nefes (hepreaksi ‏נֶפֶשׁ‎) tarkoittaa kirjaimellisesti hengitystä. Raamatun ja juutalaisen ajattelun kontekstissa se viittaa elävään olentoon, elämään, yksilöön, tahtoon tai nimenomaan fyysiseen sieluun erotuksena pelkästä kuolemattomasta hengestä.

Sanan merkitykset voidaan jakaa neljään pääkategoriaan:

Hengitys ja kurkku: Alkuperäisessä merkityksessään nefes liittyy hengittämiseen. Se tarkoittaa myös kurkkua tai nielua, jonka kautta hengitys kulkee ja johon ruoka ja juoma menevät (esim. Jesaja 5:14).

Elävä olento: Sana viittaa kokonaiseen, elävään ja tuntevaan olentoon. Raamatussa myös eläimistä käytetään sanaa nefes. Esimerkiksi luomiskertomuksessa (1. Moos. 2:7) ihmisestä tuli "elävä sielu" eli elävä olento.

Elämä ja olemus: Se tarkoittaa elämää itsessään tai ihmisen omaa minää, persoonaa. Ilmaisu "minun nefes" kääntyy usein suomeksi yksinkertaisesti "minä" tai "minun elämäni".

Halu ja tahto: Sana liitetään usein ihmisen sisäisiin tuntemuksiin, tahtoon, haluihin tai intohimoon (esim. 5. Moos. 23:24).

Nefes eroaa kreikkalais-länsimaisesta sielun käsityksestä (usein kreik. psykhē), joka saatetaan nähdä ruumiista täysin erillisenä, kuolemattomana ja aineettomana osana. Heprealaisessa ajattelussa ihminen ei omaa sielua, vaan hän on sielu, ruumiin ja hengen kokonaisuus.

Voit lukea aiheesta lisää esimerkiksi Piplia-sivustolta tai perehtymällä tarkemmin raamatuntutkimuksen sanastoihin, kuten Gospel Translations Finland -sivuston artikkeliin.

• Anonyymi00016
      • Anonyymi00018

Oliko Leolla itsellään kotona saatanan sontaluukkua , televisiota?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Oliko Leolla itsellään kotona saatanan sontaluukkua , televisiota?

Leo Melleriltä on otettu Pyhä Henki pois ja kahdeksan pahaa henkeä asuu hänessä.
        Hänen suustaan valuu saastaa, sellaisia saarnat ja puheet ovat.
        Leo Melleriä ei tarvitse missään asiassa kuunnella ja hän on harhassa.

• Anonyymi00017

Sitten heräsit todellisuuteen ja otit aneroksen sisältäsi.

• Anonyymi00021

Oudosti kirjoitettua tekstiä ja puhekieltä.
      Mikset kerro selkein sanoin mitä haluat sanoa?
      Emme ymmärrä ja jätämme tämän lukematta jo ensisilmäykseltä, koska teksti on niin outoa ja vaikealukuista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2834
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1169
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1126
    Aihe