Viestini sisältö ei aiheuta vastatoimia, sillä laskuvarjosessioni Malmilla peruuntui suljetun ilmatilan vuoksi.
Lähdimme skumpalle.
(hirn)
Drooni
16
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Komppaan
On se kyllä ihan perkeleestä nämä tällaiset leikit.
Nürburgringilla tavataan.
(hirn) - Anonyymi00002
Greipimehu ei ainakaa sovi lain skumpan kans, mutta appelsiinijuissia ku pistää nii tulee toi mimosa
- Anonyymi00003
Juu
Itse olin matkalla kaupasta autoon (pienimuotoinen kylä, mutta hyvin suunniteltu), kun ostoskärryihin tipahti outo esine.
Lisäksi unohdin laittaa parkkikiekon tuulilasiin.
(naurua)- Anonyymi00004
No mitä knoppaa tuli?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
No mitä knoppaa tuli?
kauhea
Siis 60€ mokomasta. Minulla oli se käsitys vallalla, ettei Liiterin pihalla ole muita omistajia kuin Liiteri itse.
Eikä vittuilukaan auttanut. Sinne meni parkkipate.
(reps)
- Anonyymi00005
Disinformaatiotrollaajat saivat taas valtiovaltaisat sekaisin. Oletetut sitä ja tuota jolloin reagoimme protokollan mukaan! Oblivion stout...
- Anonyymi00007
Mjuu
Tämä Hollywoodin ihmelapsi on saanut näytellyksi kaksi (2) hyvää
elokuvaa, josta toinen on parempi toista.
Oblivion & Eys wide shut.
Arvaa kumpi.
(naurua)
- Anonyymi00008
Kuka keskellä työpäivää kerkeää muuta tekemään, kuin painaa hommia?!
- Anonyymi00010
Hommia painava tai sitten työtön, arvaa kumpi
- Anonyymi00009
Joo
Itse olin grillaamassa, kun jokin härveli pilasi tunnelman: siis perhana tipahti kyljysten ja paprikoiden väliin sotki essuni.
Kyllä tässä nyt on siivottavaa.Akkakin huutaa ikkunasta, että mikä siinä nyt kestää.
Eyes wide on laatuleffa. Panoraama eurooppalaiseen mädännäisyyteen.
https://youtu.be/GDjjXw-ezDU?is=PXTidYpBlLZ-P2e3
(hirn)- Anonyymi00011
Mjaa
Eikös tässä hiljattain ollut €urooppa-päivä - ellen ole Jokikunnas?
Eurooppa on jännä käsite.
Kun nyt on niin, että Venäjästä on tullut itselleen oma laahuksensa ja USA on mielenterveyspotsu, niin tuntuu vähän siltä, että Ateena alkaa nousta menneisyyden mallilla keskuuteemme ilman meteliä.
Kuuluu öisin vain aaltojen kohinaa.
(naurua) - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mjaa
Eikös tässä hiljattain ollut €urooppa-päivä - ellen ole Jokikunnas?
Eurooppa on jännä käsite.
Kun nyt on niin, että Venäjästä on tullut itselleen oma laahuksensa ja USA on mielenterveyspotsu, niin tuntuu vähän siltä, että Ateena alkaa nousta menneisyyden mallilla keskuuteemme ilman meteliä.
Kuuluu öisin vain aaltojen kohinaa.
(naurua)Mjaa
Kun kaikenlaiset Bilderbergit unohdetaan ja vilkaistaan kammioihin, niin ei se sen ihmeellisempää ole kuin rapakon takana, tai suon toisella puolen.
Samaa paskaa tyyliin daily.
(hirn)
- Anonyymi00012
Ei ilmatila ole milloinkaan suljettu eikä voi ollakkaan ja todisteena tästä tuon esille ... hengittämisen. Siinä tukehtuu jos ilmatila suljetaan !
Jos ilmatila suljetaan niin linnut tippuvat taivaalta alas ja kasvien yhteyttäminen lakkaa ja ilmakehämme haihtuu avaruuteen Auringon aikaansaaman aurinkotuulen seurauksena.
Ei hitsit nythän mä honasin miksi Marsista tuli tuulinen ja kylmä autiomaa ... Marsissa ilamatila suljettiin. toivoryynänen loistaa älynmajakkana ihmiskunnan loppuun asti.- Anonyymi00014
Ilmatila kun suljetaan niin silloin myös droonit tippuvat taivaalta alas.
- Anonyymi00015UUSI
Komppaan
Kommentoin & komppaan siksi, että vastineessa on avaruudellisia ulottuvuuksia, sillä Europa on Jupiterin kuuluisin kuu.
Ei ihan vähäpätöinen, vaan suorastaan jännittävä.
(hihitystä)
- Anonyymi00016UUSI
Ongelmia
Itse olen rauhaa rakastava yleispersoona, joka kuljettaa mummoja hautausmaille ilman korvausta. Syötän toisinaan myös puluja, vaikka ei saisi.
Hämmentävää kyllä, että hienon aamun pilasi droonivaroitus, joka pumpsahti näytölle jo auringon noustua.
Kysyisinkin (näin kansalaisena) että tuleeko vastedes mennä ulos koiraa pissattamaan luotiliiveissä ja potta päässä?
Entä kuinka koira?
(hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1272440Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182181Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1721907Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82361402Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271279Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861154Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.102978- 84907
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70872Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45790