Keksin IHAN ITSE parhaan keinon millä saan veitsenterävät vatsalihakset muutamassa päivässä.Sauna housut.
https://www.saunatimes.com/uncategorized/sauna-pants-a-dumb-product-for-a-dumber-consumer/
Tilasin näitä saa useasta nettikaupasta ja sain halvalla kun tilasin kahdet.Näitä VOI pitää juoksumatolla ja pyörän päällä ja hikoilee ja laihtuu kusikin huilaa mutta housuja ei tarvihe sen takia ottaa pois,näissä on tasku mihin voi huilata.Eturauhanen kiinteytyy samalla eikä tarvi jättää kaikkia herkkuja pois vaan hyvin voi SYÖDÄ 4jäkin suklaalevyä päivässä ja täytekakkukahvit useasti päivässä (oli tarjouksessa ja ostin kellariin koska vain tyhmät ostaa yksityisiä patukoita).
Veitsenterävät vatsalihakset tulee jo ylihuomenna.Taidatte olla kateellisia.😏
Paras laihdutus vinkki,vatsalihakset
4
63
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En laihdu vaan painoa tulee lisää lihasten muodossa.
- Anonyymi00002UUSI
Niitä housuja pitää PITÄÄ jalassa pari viikkoakin yhteen menoon, ei saa ottaa pois koska sinne menee kylmää ilmaa ja se vie kaikki laihtumisen pois.Minulla kiinteytyi samalla eturauhanen ja se painoi ennen 2,12 kiloa niin nyt se on jo 4,9197 kiloa.Minulle tuli kyllä plantaasi plaskiitti mutta paranin siitä kun ostin hedelmätoffeeta jota en ole pitkään aikaan syönyt kun siitä tuli päänsärkyä.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niitä housuja pitää PITÄÄ jalassa pari viikkoakin yhteen menoon, ei saa ottaa pois koska sinne menee kylmää ilmaa ja se vie kaikki laihtumisen pois.Minulla kiinteytyi samalla eturauhanen ja se painoi ennen 2,12 kiloa niin nyt se on jo 4,9197 kiloa.Minulle tuli kyllä plantaasi plaskiitti mutta paranin siitä kun ostin hedelmätoffeeta jota en ole pitkään aikaan syönyt kun siitä tuli päänsärkyä.
En ole voinut laihduttaa kun on pitänyt syödä salmiakkia ja vanhoja autoja mutta niistä tuli verenpainetta ja vaihdoin heti hedelmätoffeeseen jolloin verenpaine lähti pois mutta hedelmätoffeesta tulee päänsärkyä niin suklaata VOI kyllä syödä.
- Anonyymi00003UUSI
Kohta tähän tulee taas kateelliset vitttuilmaan.Minun olisi PITÄNYT lihota 540 kiloa mutta lihoin vain 10nen.Olisitte kiitollisia kun joku keksii parhaat laihdutukset.Kukaan EI kiittänyt edes siitä kun kerroin että suklaa on Tokmannilla tarjouksessa.😒 🍫🍫🍫🍫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82072Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1111446Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201195Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82031045Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.75675Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36632