Paras laihdutus vinkki,vatsalihakset

Anonyymi-ap

Keksin IHAN ITSE parhaan keinon millä saan veitsenterävät vatsalihakset muutamassa päivässä.Sauna housut.

https://www.saunatimes.com/uncategorized/sauna-pants-a-dumb-product-for-a-dumber-consumer/

Tilasin näitä saa useasta nettikaupasta ja sain halvalla kun tilasin kahdet.Näitä VOI pitää juoksumatolla ja pyörän päällä ja hikoilee ja laihtuu kusikin huilaa mutta housuja ei tarvihe sen takia ottaa pois,näissä on tasku mihin voi huilata.Eturauhanen kiinteytyy samalla eikä tarvi jättää kaikkia herkkuja pois vaan hyvin voi SYÖDÄ 4jäkin suklaalevyä päivässä ja täytekakkukahvit useasti päivässä (oli tarjouksessa ja ostin kellariin koska vain tyhmät ostaa yksityisiä patukoita).

Veitsenterävät vatsalihakset tulee jo ylihuomenna.Taidatte olla kateellisia.😏

6

192

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En laihdu vaan painoa tulee lisää lihasten muodossa.

• Anonyymi00002

Niitä housuja pitää PITÄÄ jalassa pari viikkoakin yhteen menoon, ei saa ottaa pois koska sinne menee kylmää ilmaa ja se vie kaikki laihtumisen pois.Minulla kiinteytyi samalla eturauhanen ja se painoi ennen 2,12 kiloa niin nyt se on jo 4,9197 kiloa.Minulle tuli kyllä plantaasi plaskiitti mutta paranin siitä kun ostin hedelmätoffeeta jota en ole pitkään aikaan syönyt kun siitä tuli päänsärkyä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Niitä housuja pitää PITÄÄ jalassa pari viikkoakin yhteen menoon, ei saa ottaa pois koska sinne menee kylmää ilmaa ja se vie kaikki laihtumisen pois.Minulla kiinteytyi samalla eturauhanen ja se painoi ennen 2,12 kiloa niin nyt se on jo 4,9197 kiloa.Minulle tuli kyllä plantaasi plaskiitti mutta paranin siitä kun ostin hedelmätoffeeta jota en ole pitkään aikaan syönyt kun siitä tuli päänsärkyä.

En ole voinut laihduttaa kun on pitänyt syödä salmiakkia ja vanhoja autoja mutta niistä tuli verenpainetta ja vaihdoin heti hedelmätoffeeseen jolloin verenpaine lähti pois mutta hedelmätoffeesta tulee päänsärkyä niin suklaata VOI kyllä syödä.

• Anonyymi00003

Kohta tähän tulee taas kateelliset vitttuilmaan.Minun olisi PITÄNYT lihota 540 kiloa mutta lihoin vain 10nen.Olisitte kiitollisia kun joku keksii parhaat laihdutukset.Kukaan EI kiittänyt edes siitä kun kerroin että suklaa on Tokmannilla tarjouksessa.😒 🍫🍫🍫🍫

• Anonyymi00005

Kiitos kiitos kovasti. ❤️❤️❤️

Minä kävin ostamassa kyllä suklaata! Mutta ostin Ruohonjuuresta sokeritonta suklaata. Sitä ei myöskään ole makeutettu millään maltitolillakaan. Hinta on vähän kova, 7 € 100g.

Mutta niihin harvinaisiin hetkiin kun kaipaa suklaata kyllä voi tämän ylellisyyden suoda.

• Anonyymi00006

Tuohan onkin mainio keino käsitellä omaa edistystä. 🤣

Esim minä saan oikein kovaa onnistumisen elämystä jos ajattelen noin että olisin voinut lihoa 100 kiloa mutta lihoin vain viisikymmentä!

Oikeastaan! Siis olen laihtunut siis jo 50 kiloa kun en vedä karkkia joka päivä. Ja laitan vihkoon ne karkit ja pitsat joita en syönyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      214
      2143
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      51
      1290
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1147
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. 71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      802
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      720
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      711
    Aihe