Keksin IHAN ITSE parhaan keinon millä saan veitsenterävät vatsalihakset muutamassa päivässä.Sauna housut.
https://www.saunatimes.com/uncategorized/sauna-pants-a-dumb-product-for-a-dumber-consumer/
Tilasin näitä saa useasta nettikaupasta ja sain halvalla kun tilasin kahdet.Näitä VOI pitää juoksumatolla ja pyörän päällä ja hikoilee ja laihtuu kusikin huilaa mutta housuja ei tarvihe sen takia ottaa pois,näissä on tasku mihin voi huilata.Eturauhanen kiinteytyy samalla eikä tarvi jättää kaikkia herkkuja pois vaan hyvin voi SYÖDÄ 4jäkin suklaalevyä päivässä ja täytekakkukahvit useasti päivässä (oli tarjouksessa ja ostin kellariin koska vain tyhmät ostaa yksityisiä patukoita).
Veitsenterävät vatsalihakset tulee jo ylihuomenna.Taidatte olla kateellisia.😏
Paras laihdutus vinkki,vatsalihakset
6
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
En laihdu vaan painoa tulee lisää lihasten muodossa.
- Anonyymi00002
Niitä housuja pitää PITÄÄ jalassa pari viikkoakin yhteen menoon, ei saa ottaa pois koska sinne menee kylmää ilmaa ja se vie kaikki laihtumisen pois.Minulla kiinteytyi samalla eturauhanen ja se painoi ennen 2,12 kiloa niin nyt se on jo 4,9197 kiloa.Minulle tuli kyllä plantaasi plaskiitti mutta paranin siitä kun ostin hedelmätoffeeta jota en ole pitkään aikaan syönyt kun siitä tuli päänsärkyä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niitä housuja pitää PITÄÄ jalassa pari viikkoakin yhteen menoon, ei saa ottaa pois koska sinne menee kylmää ilmaa ja se vie kaikki laihtumisen pois.Minulla kiinteytyi samalla eturauhanen ja se painoi ennen 2,12 kiloa niin nyt se on jo 4,9197 kiloa.Minulle tuli kyllä plantaasi plaskiitti mutta paranin siitä kun ostin hedelmätoffeeta jota en ole pitkään aikaan syönyt kun siitä tuli päänsärkyä.
En ole voinut laihduttaa kun on pitänyt syödä salmiakkia ja vanhoja autoja mutta niistä tuli verenpainetta ja vaihdoin heti hedelmätoffeeseen jolloin verenpaine lähti pois mutta hedelmätoffeesta tulee päänsärkyä niin suklaata VOI kyllä syödä.
- Anonyymi00003
Kohta tähän tulee taas kateelliset vitttuilmaan.Minun olisi PITÄNYT lihota 540 kiloa mutta lihoin vain 10nen.Olisitte kiitollisia kun joku keksii parhaat laihdutukset.Kukaan EI kiittänyt edes siitä kun kerroin että suklaa on Tokmannilla tarjouksessa.😒 🍫🍫🍫🍫
- Anonyymi00005
Kiitos kiitos kovasti. ❤️❤️❤️
Minä kävin ostamassa kyllä suklaata! Mutta ostin Ruohonjuuresta sokeritonta suklaata. Sitä ei myöskään ole makeutettu millään maltitolillakaan. Hinta on vähän kova, 7 € 100g.
Mutta niihin harvinaisiin hetkiin kun kaipaa suklaata kyllä voi tämän ylellisyyden suoda. - Anonyymi00006
Tuohan onkin mainio keino käsitellä omaa edistystä. 🤣
Esim minä saan oikein kovaa onnistumisen elämystä jos ajattelen noin että olisin voinut lihoa 100 kiloa mutta lihoin vain viisikymmentä!
Oikeastaan! Siis olen laihtunut siis jo 50 kiloa kun en vedä karkkia joka päivä. Ja laitan vihkoon ne karkit ja pitsat joita en syönyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922452Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412228Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132048- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 51667