Moikka. Voisiko joku kertoa miten noita syyliä saisi jonkun kosmetologin luona vai ihan lääkärin luona. Minulla on niitä 3 kasvoissa ja on ollut nyt 20 vuotta haluaisin päästä niistä eroon. Lääkärin en uskalla mennä.Kiitos
Syylät
4
889
Vastaukset
- syylä sormessa
Kun olin lapsi, syyliä hoidettiin niin, että syylän päällä tehtiin harmaaseen villalankaan solmu, ja sitten lanka laitettiin muurin päälle. Kun villalanka oli hävinnyt, oli syyläkin poissa.
Itselläni on ollut jalkapohjassa syylä nyt noin 15 vuotta, eikä se ole tänä aikana osoittanut mitään merkkejä siitä, että se olisi häviämässä. Olen syylää hoitanut em. menetelmän lisäksi syövyttävillä syylälääkkeillä (Verruxin ja lapis-kynä), sitä on yritetty jäädyttää lääkärissä nestemäisellä typellä, ja toisaalta olen odotellut, että se lähtisi itsestään pois, koska kaikki ovat sanoneet, että syylät aikuisiällä häviävät :D.
Kaikista hoidoista on ollut seurauksena vain se, että sain syylän myös etusormeeni - ja sekin vain kukoistaa, vaikka olen kaikkia hoitokeinoja yrittänyt siihenkin.
Kosmetologi ei mahda syylille mitään, ja lääkärissäkin poistaminen on erittäin epävarmaa - lääketiede ei tunne takuuvarmaa menetelmää syylien poistamiseen. Jäädyttäminen on kai käytetyin menetelmä, mutta sekään ei takaa syylän häviämistä.
Yksi konsti, jonka teho on tieteellisestikin todistettu, on peittää syylä ilmastointiteipillä, ja kerran viikossa poistaa teippi, rapsia pehmennyt syylä pois, laittaa uusi teippi, ja jatkaa näin, kunnes syylä on poissa. Tämä ei tietenkään toimi kasvoilla... - .....
No miehelläni oli aikoinaan käsissä syyliä.Kulki lääkärissä muutamaan otteeseen mutta aina ne vain tuli takaisin.
Kerran menimme eräälle mökille,siihen järveen jonka rannalla mökki sijaitsee on kuulemma Haanpää hukkunut joskus.Mieheni ui järvessä ja mikä kaikkein mielenkiintoisinta,syylät ajanmittaan hävisivät.Nykyisin ei enää ole syyliä,pieniä arven tapaisia jälkiä vain.En tiedä mikä siinä järven vedessä sitten oli minkä ansiosta syylät katosivat...! - ---
Voit kokeilla itse hoitaa niitä pois esim. sisäisesti syömällä osterivinokasta ja laittamalla syyliin aamuin illoin sitruunan eteeristä öljyä (käy myös esim teepuuöljy, timjamiöljy tai laventeliöljy).
Syylät ovat osoitus kehon immuniteetin puutteesta, joten kannattaa koettaa parantaa sitä syömällä vitamiineja ja liikkumalla.- m.i.l.t.z.u
Kun olin vielä pikkulapsi, minulla on monta syylää suupielissä, todella näkyvällä paikalla. Lastenlääkäri "kaapi" ne pois virkkuukoukun tapaisella välineellä, oli todella tuskaisaa, oli laitettu vain paikallispuudutus-mössö-ainetta, joka ei kylläkään auttanut mitään. Syylät lähtivät ja kuljin monta viikkoa suulipielet paketissa, mutta se auttoi todella hyvin.
Pienenä oli myös varpaankynnen alla syylä, se tursusi sieltä alta. Se lähti pois, kun juoksin ja varvas meni ympäri, syylä irtosi kokonaisena.
Myös polvissa ja peukaloissa oli syyliä, ne lähtivät aivat itsestään pois. Isoisäni kertoi vanhanajan vinkin, laittaa saaviin lämmintä vettä ja kylmiä hiiliä, liottaa syyliä siinä. Olen itse pienenä kokeillut, ei se kyllä mitään auttanut. Mutta sillä konstilla syylät saatiin kuulemma 50 vuotta sitten pois...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713