Ja multa loppui kiinnostus. Ei kiitos.
Heippa!
Nää jutut alkoi taas junnaan samojen asioiden ympärillä
12
248
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kokeile jotain uutta näiden vuosien jälkeen. Olet aika hyvä jos keksit?
- Anonyymi00006
On suht hupaisee, kuinka porukka vaatii kokeilemaan jotain uutta, vaikke he itse ovat todennäköisesti asuneet samassa kaupungissa koko ikänsä, työskennelleet samassa työssä kuluneet kymmenen vuotta yms. eivätkä ole koskaan yrittäneet mitään mikä millään tavoin poikkeaisi heidän aiemmista tekemisistään tai olemisistaan. sivusta
Anonyymi00006 kirjoitti:
On suht hupaisee, kuinka porukka vaatii kokeilemaan jotain uutta, vaikke he itse ovat todennäköisesti asuneet samassa kaupungissa koko ikänsä, työskennelleet samassa työssä kuluneet kymmenen vuotta yms. eivätkä ole koskaan yrittäneet mitään mikä millään tavoin poikkeaisi heidän aiemmista tekemisistään tai olemisistaan. sivusta
No mä ainakin oon välillä asunu Tam Tampereella, enkä koko ikää tässä kaupungissa tai ei tää oikeestaan kaupunki oo. Työpaikkojakin on mulla ollu monta. Ainoo mitä en oo uskaltannu, niin hakee sinne opeettajakoulutukseen.
- Anonyymi00003
Ja kaikki jäämme kaipaamaan sinua.
- Anonyymi00007
Tuskinpa vaan. Ja turha sotkee mun läheisiä tähän väliin.
- Anonyymi00004
Mä jäin miettimään mitä se mies kelaa, kun tytti jäi junnaamaan paikoilleen.
- Anonyymi00005
Heippa!
- Anonyymi00008
Niin no,enpä ole minä täällä ollut junnailemassa noita asioita. Että Kiitti vaan kun annat palstan vaikuttaa tähän. Se kertoo ettei sulla ollut aitoa kiinnostusta etkä välitä yhtään.
- Anonyymi00010
Voi kun tietäisit….
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi kun tietäisit….
No en tiedä en. Mistähän johtuisi etten?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No en tiedä en. Mistähän johtuisi etten?
Et halua mun kanssa edes puhua. Haukut vaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Et halua mun kanssa edes puhua. Haukut vaan.
Niinkö muka teen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519