Tämä nyt saattaa kuulostaa koomiselta, mutta keissi on vakava.
Kun jossain menneisyydessä kadotimme idean raitiovaunulinjoista, jotka selkeydessään rullasivat, niin minne me olemme päätyneet?
Kolmosen reittiä seuraillessa, niin tekee mieli hypätä ysiin.
Taas Turku on samalla radalla, kun Varissuo ja kaupunki kohtaavat.
(hihitystä)
Varissuo
6
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai nääkin asut Turun seudulla :)? Lausteella ammuttiin ihiminen. Mä saan siitä sellaset vibat että se on jopa pahempi kuin Varissuo. Varissuolla on ulkkareita ja hörhöjä ja Lausteella vasta onkin niitä hörhöjä. -💊-.
- Anonyymi00002
Eip, asuupi kiven alla hesassa :)
-Luulisin - Anonyymi00004UUSI
Minkä värinen lapsi jäibussin alle varissuolla. Eikös mamut ole vallanneet alueen.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minkä värinen lapsi jäibussin alle varissuolla. Eikös mamut ole vallanneet alueen.
Voi yrittää kuikuilla löytyisikö netistä joitain katukameroita. Niitä on joka puolella. Kuvat ovat tosin useimmiten sumeaa mössöä. Mut olis voinut joskus nähdä Elielinaukion kamerasta. Tai olin ainakin sen välittömässä läheisyydessä juomassa kaljaa. Oli vissiin arkipäivä. Nyt gubet alkavat etsimään mua limaiset kädet syyhyten 🤭. Mitähän "Enolle" kuuluu? Sehän on vaikuttanut pääkaupunkiseudulla. Ne on näitä kulttuurivaikuttajia. En ole enää lapsi joten siinä mielessä olen turvassa.
Ps. Mitämissämilloin-kirjassa kun kirjan loppuosassa luki kuuluisia menehtyneitä merkkihenkilöitä nii sielä oli lääkärien, ammattiurheilijoiden, tuomareiden, valtioneuvosten ym. joukossa mainittu yhtäkkiä J*mmu-setä. Naurahdin 😅. Mä oon monet monet kerrat lytännyt Suomen oi-keuslaitoksen, ja niin lyttään nytkin. Järjestelmä on 100 % tietoinen paatuneista keisseistä mutta silti se päästää ne aina vapaaksi uusimaan ri-koksensa. SAIRASTA 😱! Päättäjät säätävät lait mitkä ovat edelleen liian lepsut. Niitä pitäisi koventaa vuosi vuodelta. Kertoo suoraan päättäjien itsensä ideologiasta, arvoista, etiikasta ja moraalista (sen puuttumisesta) 😉. -💊-.
- Anonyymi00003
Turku on kyllä melkein kaikilta osin niin takapajuinen paikka kuin olla voi. Luojan kiitos turkulaiset naiset sentään ovat moderneja ja seksuaalisesti vapaamielisiä. Aina kun Helsingin mies käy Turussa, saanti on varma.
- Anonyymi00005UUSI
Kuljetko pillu perässä turussa. Hihh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13050Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.72103Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121712Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91041Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450972Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn113927- 35744
- 66665
- 49657
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30625