Tekstiviesti ei ole oikea väline massapostituksiin. Välityskyky ei ole riittävä edes satoihin tuhansiin puhelimiin riittävän nopeasti eikä puhelimen sijaintia voida tietää ja viestiä siten kohdentaa tietyille alueille.
Ovatko viranomaiset noin tyhmiä?
9
80
Vastaukset
- Anonyymi00001
Cell broadcast eli cb on erilainen tapa lähettää viesti kuin tekstari eli sms.
- Anonyymi00002
Ne on aina ollut tyhmiä.
- Anonyymi00003
Ja tulevat aina olemaankin.
- Anonyymi00004
Ei ole osaamista ja
osaamaton porukka ei suostu poistumaan.
Ei ole osaavaa …. rekryjä ei ole.
Osaamista ei ole kehitetty.
Siellä on pelattu pasianssia. - Anonyymi00005
Mitä paniikin lietsontaa. Pillit soimaan jos tilanne pukkaa päälle. Sitä vartenhan ne on laitettu. Jotain txt pelleilyä ei tarvita. Kaikilla ei ole edes puhelin, aina mukana.
- Anonyymi00006
Jos ja kun sota syttyisi ja tämä porukka olisi johdossa niin se sota on hävitty ennenkuin se edes alkaa. Liian paljon pätemisen tarvetta omaava joukko. Orpo ja Häkkänen, Rantanen. Voi hyvä tavaton. Ai niin meillähän on Nato ei mitään hätää.
- Anonyymi00007
Mitä tekee vänkä naama stubbii ei taida kiinnostaa suomen tilanne. Koko kansan presidentti.
- Anonyymi00008
Yleinen varoistussireeni on jo olemassa.
Miksi tarvittaisiin uusi rimpula?
Niitä voi vaikka 3d tulostaa.
https://www.youtube.com/watch?v=RV9MEPZS0kk - Anonyymi00009
Eikö helikopteri olisi sopivin tapa tuhota lennokki drooni tms. koska hävittäjä on liian nopea ? edullista konetykein ja pienempi paha jos palaset tippuu jonkun niskaan, kuin mitä isompi tuho jos ei pysäytä? HETI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732834Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781126