Aikanaan seurustelin Tansanialaisen Naisen kanssa parisen vuotta. Seksihommat oli kyllä erikoista ku se oli aina vaan takaapäin. Ei millään muotoa käynyt lähetyssaarnaaja eikä käynyt ratsastaminenkaan. Kyllä se sitä aina halus ja oli valmis, mutta ku sitä ehdotti ni samantien oli nelinkontin. Ite kaipasin hiukan vaihtelua, mutta se vaan ei tälle naiselle käynyt.
Tansanialainen Nainen.
Anonyymi-ap
7
188
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mun somalinaisystävä haluaa aina vaan suukseksiä. Molemmin puolin. Hänen aviomiehensä ei kuulemma suostu.
- Anonyymi00002
Mun namibialainen poikaystävä haluaa vaan tonttuhatut päässä sivuttain
- Anonyymi00003
😂😂
Ja oikeesti siis karkkilalainen 😂
- Anonyymi00005
AP jatkaa. Siis olihan tuolla naisella hyvä leveä perse, ei siinä. Mutta en kyllä ymmärtänyt että aina vaan takaapäin. Oli hivenen luolamies olo.
- Anonyymi00006
Osuu oikeaan kohtaan
- Anonyymi00007
No, saitko edes Hiv:n?
- Anonyymi00008
No ei ollut mikään hiv nainen ja muutenkin kaikin puolin asiallinen. Jotenki alkukantainen ehkä ainakin seksihommissa. Noh, aikansa kutakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1021197
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 56855
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683- 40678
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632