Miten on mahdollista, että vain Porvoon ja Helsingin alueen ihmisiä piti varoittaa, muttei kaakkois-Suomalaisia? Uutisen perusteella droonit olivat tulossa juurikin kaakkois-Suomen yli? Varmaan Herra Orpo vastaa mielellään tähän kysymykseeni?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fbd898a4-6fbd-4137-9940-0135ab743ab2
Kaakkoissuomalaisia ei sitten tarvinnut varoittaa?
7
71
Vastaukset
- Anonyymi00001
Syrjäseutuiset ovat koiranpaskaa arvottomampia.
- Anonyymi00003
Sinä puhut lyhyesti, mutta asiaa.
- Anonyymi00002
Kaakkois-suomalaisten tulee siis vain välttää koskemasta mahdollisiin pudonneisiin drooneihin, mutta uusimaalaisia suojataan ihan oikeasti Ukrainan lennokeilta?
Onko siis kaakkois-Suomalaiset jotenkin vain ikäänkuin kynnysmattona?
Varmaan kaakkois-Suomessa ei hallituksen sekoilua katsota kovin hyvällä silmällä eikä toki perusteetta. - Anonyymi00004
Kannattaako sikäläisten edes maksaa veroja, jos maassa on tällainen jakolinja?
- Anonyymi00007
Eihän teillä kaakkois suomalaisilla ole edes omaa sairaalaa enää. Kouvolasta asti rahdataan mummoja Kotkan sauraalaan. Joka täynnä virolais- ja venäläusmummoja lonkkaleikkauksineen.
- Anonyymi00005
Orpon mopa vaan karkailee ja keulii. Hyvää se herra "tsut-tsut" vaan tarkoittaa.
- Anonyymi00006
Ennen kapiaiset näkivät pullonpohjan läpi tuskin mitään, nykyään ufoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812936Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261699Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 681253
- 581252
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191