Avoin kirje kaikille!
Kaikki ihmiset eivät todellakaan ole samanarvoisia tai yhtä arvokasta.
Eikä kaikkia kannata pelastaa!!!!
Toisten elämä on alusta asti ollut täysin turhaa ja turhaan vanhemmat ovat tuhlanneet lapseen parhaimmat elämän vuotensa.
Mitä hyötyä vanhemmille oli kasvattaa tai tuhlata rahaa minuun, josta ei ikinä tullut yhtään mitään? Olen täysin epäonnistunut koko elämässä ja olen suvun musta lammas.
En ole saanut kunnon työtä.
En ole saanut puolisoa.
En ole saanut lapsia.
En ole saanut omaa perhettä.
En edes kunnollista ja arvokasta harrastuksia?
En edes ystäviä tai kavereita ole saanut, joita edes joskus lomalla näkisi ja viikonloppuisin.
Sukulaiseni eivät kehtaa minua nähdä ja kutsua häihin ja ristiäisiin tai kun heidän lapsensa pääsevät ripille.
Töissä kyllä käyn, mutta työ on sellaista arvotonta ja enkä ole uralla päässyt eteenpäin.
Aivan turhaan vanhempani tuhlasivat oman nuoruutensa ja parhaat vuodet minuun!!!
Olisivat voineet saada paremman lapsen, jota heidän ei tarvitse hävetä kuten minua.
Olisivat tehneet abortin tai antaneet minut pois. pilaamasta perheeni ja sukuni maineen.
Mitä hyötyä minusta on ikinä heille? Tai mitä hötyä minusta ikinä edes yhteiskunnalle, kun ein ole tehnyt elämässäni mitään arvokasta.
Turhaan yhteiskunnan rahoja ja veroja minuun tuhlattiin lapsena ja nuorena!!!
Turhaan minut pidettiin lapsena hengissä ja sain usein sairaalahoitoa. Turhaan minuun käytettiin yhteiskunnan resursseja tai mitään palveluita! Ikinä en voi korvata yhteiskunnalle sitä velkaa, että lapsena sain paljon sairaalahoitoa tai mitään muutakaan mitä lapsena ja nuorena sain!!!
Ihan turhaan minuun käytettiin yhteiskunnan varoja!!!
Koska en ikinä ole saanut mitään aikaiseksi ja enkä tule puolisoa saamaan ja pääse avioon ja emmekä tee lapsia. Tai ikinä en tule tekemään kunnon työtä ja arvokasta työtä, jolla voin korvata kaiken sen sairaalahoidon ja avun jonka sain lapsena. Tai sen avun jonka sain nuorena.
Yhteiskunta käytti turhaan minuun rahaa, koska enemmän hyötyä olisi ollut, jos en olisi jäänyt lapsena eloon, kun tehohoitoja sain turhaan minua elvytettiin ja tehohoitoja sain tai fysioterapiaa tai puheterapiaa tai mitään muutakaan!!!
Rahan tuhlausta yhteiskunnalle ja vanhemmilleni on ollut minun elämäni!!
Se raha, jota vanhempani ja yhteiskunta on minuun käyttänyt. Olisi voitu käyttää paljon paremmin.
Kaikkia lapsia ei kannata pelastaa ja antaa tehohoitoa!!!
Joskus on parempi, ettei lapsi jää henkiin.
Koska aikuisena on täysin hyödytön ja arvoton yhteiskunnalle.
Eikä saa elämässä mitään arvokasta aikaiseksi!!
Sukuni ja perheeni joutuvat minua häpeämään ja ystävät ja kaverit ja aivan jokainen!
Terveisin aikuinen johon turhaan tuhlattiin rahaa
arvoton ihminen tuhlattiin rahaa
Anonyymi-ap
0
107
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3281311Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan74919Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120683
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.54640- 49638
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9506- 23490
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32460- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421