Valehtelu on reppanoiden touhua

Anonyymi-ap

Vastuunkanto on heille täysin tuntematon käsite

44

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kyllä.

    • Anonyymi00004

      Karjalanpiirakka hiljaa, niih!

      • Anonyymi00006

        Touhut on jo palastuneet. Kannattaa lopettaa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Touhut on jo palastuneet. Kannattaa lopettaa.

        paljastuneet


      • Anonyymi00011

        Ja tällä vinkumisella jotenkin valehtelija edistät asiaas vai? Sivusta muista pillittää suureen ääneen jos joku sulle joskus takaisin tokaisee


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ja tällä vinkumisella jotenkin valehtelija edistät asiaas vai? Sivusta muista pillittää suureen ääneen jos joku sulle joskus takaisin tokaisee

        Pyydä vaikka web-piliisiltä apua rumasti kuittailee meille kaikille


    • Anonyymi00005

      Yksi valehtelija ei muuttunut kymmenessäkään vuodessa. Ei ne muutu siitä miksikään mutta kai heilläkin on oma tarkoituksensa täällä. Ainakin opettaa muille omanarvontuntoa 👍

      • Anonyymi00014

        Tosiaan- sehän yks megavale käy kohta jo kymmenettä vuotta


    • Anonyymi00008

      Varsinkin valehtelu pettämisestä, hakkeroinnista ja omista rikoksistaan.

      • Anonyymi00009

        Tämä. Täytyy sanoa että ei ehkä kannata tolla älykkyydellä lähteä soitellen sotaan..

        Se ei kauheasti auta vaikka olis kuinka paljon viranomaisia siinä lähipiirissä, mutta muistakaa itkeä! Ahdistaa ym. mukavaa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Tämä. Täytyy sanoa että ei ehkä kannata tolla älykkyydellä lähteä soitellen sotaan..

        Se ei kauheasti auta vaikka olis kuinka paljon viranomaisia siinä lähipiirissä, mutta muistakaa itkeä! Ahdistaa ym. mukavaa.

        Sitä se on kun täytyy porukalla yrittää tuhota jonkun elämä keinolla millä tahansa. Eikä kukaan siihen puutu.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sitä se on kun täytyy porukalla yrittää tuhota jonkun elämä keinolla millä tahansa. Eikä kukaan siihen puutu.

        Ehkä heille pitää säilyttää tämä mielikuva ettei kukaan puutu


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Tämä. Täytyy sanoa että ei ehkä kannata tolla älykkyydellä lähteä soitellen sotaan..

        Se ei kauheasti auta vaikka olis kuinka paljon viranomaisia siinä lähipiirissä, mutta muistakaa itkeä! Ahdistaa ym. mukavaa.

        Kenenkä älykkyyttä nyt kuvittelet mittaavasi?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ehkä heille pitää säilyttää tämä mielikuva ettei kukaan puutu

        Kun ei kukaan puutu.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Sitä se on kun täytyy porukalla yrittää tuhota jonkun elämä keinolla millä tahansa. Eikä kukaan siihen puutu.

        Jos pitää porukalla hyökätä yhden kimppuun niin eiköhän se kerro miten voimattomia hyökkääjät on. Jos vieläkin yrittävät.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Jos pitää porukalla hyökätä yhden kimppuun niin eiköhän se kerro miten voimattomia hyökkääjät on. Jos vieläkin yrittävät.

        Miten se loppuisi kun ketään ei kiinnosta eikä kukaan puutu asiaan.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Miten se loppuisi kun ketään ei kiinnosta eikä kukaan puutu asiaan.

        No jos jollakulla olisi sydän kohdillaan, niin ilmottaisi poiisille.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        No jos jollakulla olisi sydän kohdillaan, niin ilmottaisi poiisille.

        Mitä turhaan kun ketään ei kiinnosta


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mitä turhaan kun ketään ei kiinnosta

        Kiinnostaa useaakin tahoa.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kiinnostaa useaakin tahoa.

        Eiköhän suurin osa ole kääntänyt selkänsä ja jättänyt henkilön yksin.


      • Anonyymi00026

        Vihaajat vihaa


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eiköhän suurin osa ole kääntänyt selkänsä ja jättänyt henkilön yksin.

        Ai puhutko miehestä joka on tän kaiken takana?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eiköhän suurin osa ole kääntänyt selkänsä ja jättänyt henkilön yksin.

        Ei ainakaan mun tapauksessa.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Ei ainakaan mun tapauksessa.

        Omassa tapauksessa näin on toimittu. Tosipaikan tullen todellinen luunne paljastuu


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Omassa tapauksessa näin on toimittu. Tosipaikan tullen todellinen luunne paljastuu

        luonne


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kenenkä älykkyyttä nyt kuvittelet mittaavasi?

        No vaikka sun kun mumiset täällä outoja? Sivusta


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Jos pitää porukalla hyökätä yhden kimppuun niin eiköhän se kerro miten voimattomia hyökkääjät on. Jos vieläkin yrittävät.

        Niin no aina löytyy jokunen tuohitossu tekemään itsestään tärkeää, mutta naama kun palaa kerran niin se palaa lopullisesti


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Miten se loppuisi kun ketään ei kiinnosta eikä kukaan puutu asiaan.

        No mitä nä hyvä verkon the hulk sitten täällä rossaat jos on noin nosteessa myötätuulessa? Sivusta😏


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mitä turhaan kun ketään ei kiinnosta

        Ai siis että nimenomaan näitä spollareita ei kiinnosta? Mm nk stallareiden jutut tai panos, sellaiset jotka leikkii stasia kylillä suureen ääneen


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eiköhän suurin osa ole kääntänyt selkänsä ja jättänyt henkilön yksin.

        Ja sekö olisi punapauliina sinun unelmien täyttymys? Sivusta maneerit puhuis puolesta nostan ehkä tarotin vielä varmuudeksi


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Vihaajat vihaa

        Onko sulla jengitunnukset jo ja kaikkea? Sait yhen vajaamielisen kuntouttavasta työtoiminnassa ns messiin ja nyt oot värväri kans? Esimerkki sitten täysin viitteellinen. TT


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Onko sulla jengitunnukset jo ja kaikkea? Sait yhen vajaamielisen kuntouttavasta työtoiminnassa ns messiin ja nyt oot värväri kans? Esimerkki sitten täysin viitteellinen. TT

        Anteeksi onkohan ysärillä kadottanut Raisa Räsänen jo löytynyt- oliko mm tarkoitus olla painostava tuetusti ns?🤭


    • Anonyymi00031

      Mielenkiintoista että täällä haukutaan ja tarkkaillaan mutta tosielämässä naiselle ei kukaan tule sanomaan.

      • Anonyymi00035

        Naisella on valtaa. Ei kukaan uskalla.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Naisella on valtaa. Ei kukaan uskalla.

        naurahdin, Hällä ei ole mitään valtaa


      • Anonyymi00047

        No minä en tätä guben trollauskuvaelmaa ottais niin vakavasti, mutta hyvä jos jotkut jaksaa


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Naisella on valtaa. Ei kukaan uskalla.

        Älä nä hulluja puhu shh


    • Anonyymi00032

      On kyllä säälittävä porukka tän takana. Kaikkensa tekevät mutta eivät saa mitään aikaan. Ja eksäkö muka viaton? En usko. Kaverinsa on hakkeri.

      • Anonyymi00033

        Eksä on kaiken takana. Sanoin mitä sanoin.


      • Anonyymi00034

        Eksä yliarvioi oman älynsä.


      • Anonyymi00049

        Jaa ylläri pylläri aloittajaäijä pääsimme taas tälle tasolla- missä ovat eaim ex käly tai anoppi jne? Pitää vähän sukuakin olla huuhaajutuissa


    • Anonyymi00036

      No se on venäläisten touhua.
      Kerran huvilalle vei suuren television perärryssä ja laittoi ulkohuoneen alta jätesäkit tyhjään laatikkoon, viedäkseen kaatopaikalle. Poikkesi kahville tulomatkalla ja huoltoaseman pihassa vierellä oli venäläisten linja-auto, mutta ei ollut enää, eikä TV-laatikkoa peräkärryssä.

    • Mutta reppanan tunnistaa: rikkinäisistä, kulahtaneista vaatteista, siis market vaatteista. Ja huonosta ryhdistä.

    • Anonyymi00050

      Valehtelu sehän on normi si mun täytynee todeta jotta maailmahan on täynnä reppanoita jollain tulkinnalla jo salaisuus on valehtelua (sailaisuus joka vaikuttaa suhteeseen) mikä ei sinällään ole väärä tulkinta mutta siinä kohti pitäs päättää jokainen suhde en tiedä yhtäkään suhdetta jossa puoliso ei toiselta jotain salaisi ei toimi mun kanssa parempi osata käyttää ovea siinä kohti si minun tulkinnalla on yhdessä väärän ihmisen kanssa jos tältä jotain tarvitsee salata tiedän miksi sitä useimmat tekee menettämisen pelon takia minun tulkinta jos tarvitsee pelätä menetyävänsä toisen on itselleen sopimattomassa parisuhteessa "joutuu esittämään muuta kuin mitä oikeasti on" miksi en usko koskaan kun kehutaan sitä jonka kanssa on opin jo kauan sitten että ihmiset eivät erityisesti tunne sitä jonka kanssa ovat suhteessa toiset ei edes tunne omia lapsiaan vaikka ovat asuneet näiden kanssa saman katon alla lähes kaksikymmentä vuotta näiden elämästä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe