Ylen ei olisi kannattanut lähettää laulukilpailuihin kiljuvaa tenoria ja mummoa. Lisäksi joitakin maita varmasti ärsytti se ettei ylen viisutiimissä ollut yhtään heteroa.
Oppia kuudes sijakin
15
151
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaan sinä raakut ku harakan poika
- Anonyymi00002
Juu, inisijällä ja törrötissillä ei juuri mahkuja noissa karkeloissa.
- Anonyymi00003
Kumitissit nostivat sijoitusta muutaman pykälän.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kumitissit nostivat sijoitusta muutaman pykälän.
Juu, kymmenes sija olisi tullut ilman tekotissejä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu, kymmenes sija olisi tullut ilman tekotissejä.
Menkääs nyt linnunpelättimet sinne mustankorkean huudeille raakkumaan
- Anonyymi00006
Meidän Linda
on sentään ollut
PLAYBOY: ssa.
Ja vielä kannessa + haastattelu.- Anonyymi00007
Ja ei minkään näkönen
- Anonyymi00008
Ihan hyvä pari ja esitys.Odotukset vaan on vuosi vuodelta mediassa ja ihmisillä liian korkealla.
- Anonyymi00009
Hirveetä kuraa onneksi ei voittanut
- Anonyymi00012
Hirveä hässäkkähän voitosta olisi tullut . Kaikki pikkujulkimot olisivat äänessä ja tietämässä ei mitään
- Anonyymi00013
Entäs Ylen budjetti? Persut Ylen hallintoneuvostossa olisivat vaatineet kisat johonkin halpaan ravintolaan. Ei Ylellä ole varaa järjestää tuollaista.
- Anonyymi00014
Minusta oli hyvä että suomalaiset paikalla olleet homppelit ja muut kannustivat Israelia voimakkaasti.
- Anonyymi00015
Piilopuppeli siinä taas hehkuttaa
- Anonyymi00017
Heputtaa, heputtaa, vähänväliä. Ei mitään väliä.
- Anonyymi00018
Kuka pikkupelle siellä arvostelee, kun ei edes tiedä mistä puhuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006