Tiistaina se on aurinko

Anonyymi-ap

🌞🕶 joka kuumottaa (+26 luvassa)

33

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Se on tosi kiva🌞

      • Anonyymi00006

        Tieto oli aamun Poutaa ja näköjään kaakkoa. Mutta kyllä täällä pk seudullakin on lämmintä. Päijänteen vesi jo 14 🩱. -ap


    • Anonyymi00002

      Olen iloinen sinun ilosta 😎

    • Anonyymi00003

      Niin tai sataa vettä😟

      • Anonyymi00004

        No se ei ole mukavaa, mutta vettäkin tarvitaan.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        No se ei ole mukavaa, mutta vettäkin tarvitaan.

        Ilman kevätsateita ei kesää tule. Kuiva kausi pitkään Etelä Suomessa. Lumet suli nopeasti, ei kevät loskaa. Jäi vähän kuin välistä pois. Miten miellyttävää. Nyt viikon aikana satanut kuuroina kovaa ja vähän, hiljakseen. Ukkonen paukkui säikäyttämällä kovaa. Kevät sateet toi runsaan vihreyden, kesä tuli ☀️
        Ensimmäinen +27 takana, kuin trooppinen päivä 23.5.26


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Ilman kevätsateita ei kesää tule. Kuiva kausi pitkään Etelä Suomessa. Lumet suli nopeasti, ei kevät loskaa. Jäi vähän kuin välistä pois. Miten miellyttävää. Nyt viikon aikana satanut kuuroina kovaa ja vähän, hiljakseen. Ukkonen paukkui säikäyttämällä kovaa. Kevät sateet toi runsaan vihreyden, kesä tuli ☀️
        Ensimmäinen 27 takana, kuin trooppinen päivä 23.5.26

        Kuivaa ja kuumaa vaikka +43 kestää hyvin. Kivan lämmintä mutta kostea ja kuumaa +30 ei sama.


    • Anonyymi00005

      En ole henkisesti valmis shortseihin.

      • Anonyymi00007

        Bermudoita bongattu jo kaduilla. -ap


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Bermudoita bongattu jo kaduilla. -ap

        Shortseja, chinot, bermuda shortsit, miesten hihattomia paitoja, kesähameita, paljaat jalat, sandaaleita


    • Hyvä hyvä. Se on näin sinkulle paras, mitä kuumempi sitä parempi. Tulis oikeen kuuma kesä ja sitten mulle vielä kattotöitä. Mutta tietenki ikävää, kun ei kaikki sinkut pääse kattotöihin.

      • Anonyymi00008

        Minua huimaa jo tuolilla, saati sitten katolla. Hyvä kun on näitä kattoalan ammattilaisia ja nokikolareita.


    • Anonyymi00009

      ja kohta taas kylmissänsä

      • Anonyymi00010

        Missähän se luvattu Super-El Niño viipyy? Onneksi olen ainakin ensi viikon vielä lämpöisessä kerrostalossa. Patterit laitoin kiinni eilen kun oli jo liian kuuma. -ap


    • Anonyymi00011

      Kivaa, helteet tulevat!

      • Anonyymi00012

        Helteet oli ja meni. Nyt on luvattu ensiviikolle luntakin 20 senttiä. Hiihtokelit tulevat tssa. -ap


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Helteet oli ja meni. Nyt on luvattu ensiviikolle luntakin 20 senttiä. Hiihtokelit tulevat tssa. -ap

        Pohjoseen vaan miten Suomen pituus yllättää.
        Pitkä maa. Kehä ykkösen jälkeen tilaa on.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Helteet oli ja meni. Nyt on luvattu ensiviikolle luntakin 20 senttiä. Hiihtokelit tulevat tssa. -ap

        Siellä hiihdetään ja täällä lekotellaan aurinkotuolissa


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Siellä hiihdetään ja täällä lekotellaan aurinkotuolissa

        Ei täällä Epsoossa hiihdetä. -ap


    • Anonyymi00013

      +27 oli eilen etelä - suomessa, kostea helle

    • Anonyymi00014

      Eilen +27 kuumaa kostea helle, ei tuulta.
      Etelä Suomi
      Tänään + 20, kovaa tuulta, aurinkoa, harmaita ja sinisiä pilviä. Etelä Suomi
      Nopeasti vaihtuu sää ja voikukat n.35 cm pitkiä

      • Anonyymi00027

        Nopeasti ne kasvaa nuo voikukatkin. Tänään kymmenen senttiä korkeampia kuin eilen. -ap


    • Anonyymi00020

      Voikukkia on tänä vuonna valtavasti. Liikenneympyrä ja kivi keskellä,
      liikenneympyrä on iso keltainen ympyrä 🌼

      • Anonyymi00028

        Voikukat on kauniita. Niistähän saii viiniäkin jos ahkerasti keräisi kukintoja. -ap


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Voikukat on kauniita. Niistähän saii viiniäkin jos ahkerasti keräisi kukintoja. -ap

        Voikukka viiniä, oikeesti ?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Voikukka viiniä, oikeesti ?

        Kesällä nokkoslettuja ja puolukkasurvosta


      • Anonyymi00033

    • Anonyymi00021

      Omenapuut isot ja täynnä valkoisenaan kukkia.
      Kaksi valkoista palloa vierekkäin, ei ollut viime vuonna näin.

    • Anonyymi00022

      Kuumaa ja kosteaa luonto kiittää ja pursuaa
      🌱🪴 🥀🌹 🦟🪰🦗

    • Anonyymi00023

      Ensimmäisen kerran ruoho leikattu pihalta.

    • Anonyymi00024

      Eilen takaisin kotiin Turkista ja veetuttaa. Täällä sataa, kalseaa ja aurinko piilossa. Onneksi paljon töitä niin ehdi suremaan. Eiköhän se taas tästä iloksi muutu.

    • Anonyymi00030

      Rakastan kesää useastakin syystä. Yksi niistä on se, miten kaunis taivas kesällä onkaan. Talven harmaana jatkuva tasainen pilvimassa muuttuu erinäköisiin ja kokoisiin muotoihin. Pilvien seuraaminen on hauskaa ja rentouttavaa, jos ei ole mihinkään kiire. Oma innostukseni pilvibongailuun starttasi käytyäni meterorologian peruskurssin fuksina. Kurssi järjestetään aina tammikuussa ja siinä pidetään kuukauden mittaista säähavaintopäiväkirjaa. Tammikuussa tämä on pilvien osalta suhteellisen tylsää luettavaa. Mutta heti kun kevät alkaa pilkistää niin pilvetkin muuttuvat. Harva kuitenkaan tietää pilvistä, niiden lajikkeista, korkeuksista ja koostumuksesta paljoakaan.

      • Anonyymi00031

        Tänään näkyi vaaleanharmaita onko ne nyt kumpupilviä. Vaaleanharmaa ja valkoiset reunat ympärillä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe