Olen hieman huolissani tuosta ystävästäni BBrunetista...Olin jäämässä hänen kotiinsa yökylään...mutta sille oli vain yksi este...
BB ei ole vaivautunut ostamaan kotiinsa toista "vieras konetta" jossa vieraat voisivat huuhailla kaikessa rauhassa...ei se mitään,vaikkei BB huoledikkaan tuon vertaa vieraittensa viihtyvyydestä mutta se mikä eniten huolestuttaa on että BB:llä taitaa olla pakkomielle näpytellä omaa konettaan omahyväisesti vaikka kuinka yritin ystävällisesti mouruta siinä vieressä että saisin laittaa edes yhden viestin sulhaselleni tri.Moloselle...olin siis BBriunetin pakko mielteen/huuhaa addiktion johdosta PAKOTETTU tulemaan sittenkin omaan kotiini-tänne kerrosta ylemmäksi(Penthauseen leikkisästi sanottuna..gröhöm)että saisin yhteyden rakastettuuni....vaikeuksia tuottaa kyllä olla erossa suolihuuhtelu potilaastani,BB:stäkin mutta on ikävä tosiasia että emme voi olla fyysisesti yhdessä koska saman katon alla ei ole kahta konetta...mutta on kovin vaikeata olla erossakaan.
Olisiko vinkkejä miten pääsisimme kompromissi ratkaisuun tämän vaikean asian tiimoilta?
KIITOS JO ETUKÄTEEN!
Elämme vaikeita aikoja.
6
297
Vastaukset
joudumme ehkä harkitsemaan että muutamme tai yhdistämme kotimme......... katsos katosta ammoton reikä....... täh sit köysitikkaat niin olemme toistemme luona alta minuutin..... sait minut tuntemaan nyt kauheaa syyllisyyttä..... olenko jättänyt teidät heitteille.... voitko antaa anteeksi....... jooko naapuri....:))))))
- Dr.Swan
saat anteeksi,jos todella tarkoitat että voimme yhdistää kotimme...montako huonetta meillä silloin olisikaan?...kuusi neljä vessaa kaksi saunaa...oi kuulostaa siltä että olen aina siivous päivänä jossakin muualla,vaikkapa klinikalla...
kyllä täytyy myöntää että tämä ero tekee vaikeaa paatuneemmallekin puoskarille...
koitetaan kestää!aloitin jo kaivamaan reikää lattiaan!sopiihan että se tulee tuohon olohuoneen puolelle?Näin jatkuva portaitten ravaaminen ei häiritse huuhailuamme. Dr.Swan kirjoitti:
saat anteeksi,jos todella tarkoitat että voimme yhdistää kotimme...montako huonetta meillä silloin olisikaan?...kuusi neljä vessaa kaksi saunaa...oi kuulostaa siltä että olen aina siivous päivänä jossakin muualla,vaikkapa klinikalla...
kyllä täytyy myöntää että tämä ero tekee vaikeaa paatuneemmallekin puoskarille...
koitetaan kestää!aloitin jo kaivamaan reikää lattiaan!sopiihan että se tulee tuohon olohuoneen puolelle?Näin jatkuva portaitten ravaaminen ei häiritse huuhailuamme.olohuone sopii vallan mainiosti..... meillähän olisi vallan iso lukaali...... mutta en voi auttaa reijän teossa koska tiedäthän että minä olin se kukkakeppi..... voisin kyllä tulla sinne yläkertaan kaivamaan niin tule sinä minun puolelle kattoa kovertamaan...... sopisko niin.... mut puoskari oot mun kamu toinen parhaista parhain enkä pärjäis ilman sua....!:)))))))))
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
olohuone sopii vallan mainiosti..... meillähän olisi vallan iso lukaali...... mutta en voi auttaa reijän teossa koska tiedäthän että minä olin se kukkakeppi..... voisin kyllä tulla sinne yläkertaan kaivamaan niin tule sinä minun puolelle kattoa kovertamaan...... sopisko niin.... mut puoskari oot mun kamu toinen parhaista parhain enkä pärjäis ilman sua....!:)))))))))
Kaiva sinä ,minä koverran.Eikö tikapuiden sijasta kierreportaat olisi paljon upeammat?
Dr.Swan kirjoitti:
Kaiva sinä ,minä koverran.Eikö tikapuiden sijasta kierreportaat olisi paljon upeammat?
hmmm.......... joo olis..... sopisi vallan mainiosti....... :)))))
- nylkkäri
en ole katkera vaikka olet löytänyt rakkaan swan.
maailmanympäri mennään ja vaikka auringon nyt on asiat solmussa. palaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439