Että Mark Duplass on jumala 🛐? Sen pilke silmäkulmassa ja jännämiehen arvaamattomuus Creepinä vetoaa muhun. Pään asento ja ilmeet tekee siitä vekkulin kieroilijan. Keksin tosiaan omia settejä mitä se vois käyttää jaksojen ideoimiseen. Sen sähköposti ei oo oikein julkisesti saatavilla.
Kaks ekaa Creep Tapesin kautta julkaistiin peräkkäisinä vuosina marraskuun puolivälissä joten oletan kolmoskauden julkaistavan tän vuoden marraskuun puolivälissä. Luultavasti 1 jakso / viikko, tai ehkä koko kausi kerrallaan. -💊-.
Voisiko ollakin niin?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näyttää homolle. En muuten tiedä kuka on tai mitä tekee.
- Anonyymi00002
Sillä on kyllä hyvinkin arveluttavia rooleja ja tempauksia joiden perusteella siitä vois uskoa vaikka mitä. Mutta just siks se sopiikin hyypiön rooliin. Pienen budjetin ohjaajanäyttelijä. Ooks sä se sama kirjoittelija kuin "- sivu"? Se oli mun eka konnotaation kun huomasin tänne ilmaantuneen vastauksen.
Hyvä että kaikkia ohjelmia ei näytetä teeveestä, kuten Jared Leton n*rkkaamista tai It followsia. Aiemmin mainittu kylläkin näytettiin teeveestä tyyliin 20 vuotta sitten. It follows on todellista kauhua minkä edessä Hohto on kuin lastentarhakaliiperia. -💊-. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sillä on kyllä hyvinkin arveluttavia rooleja ja tempauksia joiden perusteella siitä vois uskoa vaikka mitä. Mutta just siks se sopiikin hyypiön rooliin. Pienen budjetin ohjaajanäyttelijä. Ooks sä se sama kirjoittelija kuin "- sivu"? Se oli mun eka konnotaation kun huomasin tänne ilmaantuneen vastauksen.
Hyvä että kaikkia ohjelmia ei näytetä teeveestä, kuten Jared Leton n*rkkaamista tai It followsia. Aiemmin mainittu kylläkin näytettiin teeveestä tyyliin 20 vuotta sitten. It follows on todellista kauhua minkä edessä Hohto on kuin lastentarhakaliiperia. -💊-.Enpä osaa sanoa muuta, kun nuo kaikki mainitsemasi on minulle täysin tuntemattomia. Katsoin tuon hyypiön kuvan netistä ja minusta tuo naama sopisi homppelille hyvin, on jotain vinossa siinä naamassa.... Hyypiörooleihin varmasti erinomainen näyttelijä tuo kyllä. Yleensäkin kannattaisi enemmnän hyödyntää näitä persoonallisen näköisiä tyyppejä elokuvissa, vaikka sivurooleissa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883