Mikskö mikään

Anonyymi-ap

Ei edisty. Avainsana on hyvinkin yksinkertainen.
Varattu.

35

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Niin sinä selvästi olet.

      • Anonyymi00028

        Jos ei olisi, olisi hän pyytänyt J naisen treffeille jo ajat sitten.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Jos ei olisi, olisi hän pyytänyt J naisen treffeille jo ajat sitten.

        Ajat sitten.... Nii i. sivu


    • Anonyymi00002

      Vessa on varattu, ihminen löytää tosirakkauden.

      • Anonyymi00005

        Vessastko löytyy.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Vessastko löytyy.

        Vessaan ne kaikki menee. Jätteiden kautta kierrätykseen. Veteen ja takaisin sinun suuhusi. Ihminen on sika. Ruumiidenkin vesi ja jätteet tulee takaisin suihimme.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Vessaan ne kaikki menee. Jätteiden kautta kierrätykseen. Veteen ja takaisin sinun suuhusi. Ihminen on sika. Ruumiidenkin vesi ja jätteet tulee takaisin suihimme.

        Näin ollen emme omista ketään. Olemme kiertokulku.


    • Anonyymi00004

      Voivoi. Luottamusongelmia

    • Anonyymi00006

      Ei tarvikaan edistyä. Ystävyyttä toivoin, mutta asut liian kaukana siihen, etkä ilmeisesti sinä edes ystävyyttä halua. Ollaan sitten näin.
      Varattu n

      • Anonyymi00024

        Jos olette eri sukupuolta, niin varmaan on vaikea olla vain ystävänä, jos sinuun rakastui. Toki varmaan toivoo sinulle kaikkea hyvää, vaikka et häntä valinnutkaan.


    • Anonyymi00007

      Jännä yleistys, tai tyhjä elämä.

      • Anonyymi00008

        Ehkä. Mutta ei kai kukaan nainen halua varattua miestä.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ehkä. Mutta ei kai kukaan nainen halua varattua miestä.

        Jos on yksipuolista ei varmaan 🤣 jos molemminpuolista, varattuushan on hidaste


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jos on yksipuolista ei varmaan 🤣 jos molemminpuolista, varattuushan on hidaste

        Minä varattuna haluan, että mieskin on varattu. Ollaan samassa veneessä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Minä varattuna haluan, että mieskin on varattu. Ollaan samassa veneessä.

        Siinä on kunnon liemi keitetty. Eikö yhtään helpompass tietä olisi.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Siinä on kunnon liemi keitetty. Eikö yhtään helpompass tietä olisi.

        Ei siinä ole mitään vaikeaa, kokemusta on. Molemmilla samat syyt pitää suhde salassa ja järjestää tapaamiset turvallisesti. Ranskassa sivusuhteet pitkissä liitoissa on normi, miehillä ja naisilla. Suomessa myös hyvin yleistä, mm.kulttuuripiireissä ja varakkaissa suvuissa.
        Sivusta


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Minä varattuna haluan, että mieskin on varattu. Ollaan samassa veneessä.

        Mutta tiedättekö, kuka teidät on varannu?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään vaikeaa, kokemusta on. Molemmilla samat syyt pitää suhde salassa ja järjestää tapaamiset turvallisesti. Ranskassa sivusuhteet pitkissä liitoissa on normi, miehillä ja naisilla. Suomessa myös hyvin yleistä, mm.kulttuuripiireissä ja varakkaissa suvuissa.
        Sivusta

        Varmaan parempi, että menet sinne Ranskaan salasuhteilemaan.
        Onnea teille!


    • Anonyymi00010

      Niin olen ymmärtänyt. Saat olla rauhassa.

    • Anonyymi00012

      Niinhän me ollaan Mutta silti haluaisin sinut ihana

      • Anonyymi00015

        Miten aattelit, sivusuhteenako?? 🤢


      • Anonyymi00016

        Salasuhde olisi mulle ainoa vaihtoehto.
        Naiselta


      • Anonyymi00018

        M naisen?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Miten aattelit, sivusuhteenako?? 🤢

        Tutudtumista aluksi ehkä hieman salaillen ja sitten paljastetaan kakki ja aletaan olemaan rakastuneiden tavoin. Rikkoo ja satuttaahan se mutta elämäähän se on


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        M naisen?

        Kuka on M- nainen? Marika?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kuka on M- nainen? Marika?

        Michaela.... 🩷🩷🩷


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Tutudtumista aluksi ehkä hieman salaillen ja sitten paljastetaan kakki ja aletaan olemaan rakastuneiden tavoin. Rikkoo ja satuttaahan se mutta elämäähän se on

        Ei. Tuota juuri pelkäsin sinun suunnittelevan. En halua että kumpikaan eroaa.
        Naiselta


      • Anonyymi00039

        Se on Maija, joka on todella ihana.


    • Anonyymi00022

      Niin on, varmaan koko loppuelämän.

    • Anonyymi00026

      Jos eroaisin, en enää haluaisi muuttaa yhteen kenenkään kanssa.
      Nainen

    • Anonyymi00027

      Olen varannut itseni sille naiselle.

      • Anonyymi00040

        Mutta kenelle, sitä tarina ei kerro!


    • Anonyymi00030

      Ei ole varattu, saamattomia miehiä jotka keksii tekosyitä ettei tarvi tehdä mitään tapaamisen eteen.

    • Anonyymi00033

      Minä vain en ole enää sillä tavalla kiinnostunut, enkä ihastunut. Kaveri olisin voinut olla, mutta eipä siitäkään mitään tullut.

      • Anonyymi00037

        Jos oli kuitenkin rakastunut, niin ei pelkkänä kaverinakaan olo houkutellut. Tuokin on ihan hyvä, jos noin päättää.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe