Päivälehti propakoi tavismiehestä

Anonyymi-ap

40

415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei Iltalehti anna kieltäytyä edes evästeistä. Miksi moista rorkalehteä tänne linkität?

• Anonyymi00003

Ihmiset on aivopesty. He lukevat päivälehtiä kuin raamattua.

Palataanpa nyt sitten vaikka naisiin ja homoihin. Ihmettelin hetki sitten, että juuri nämä ovat kaikista innokkaimmin puolustamassa Suomen muutosta islamistiseksi maaksi. Ristiriitaiseksi asian tekee se, että juuri nimenomaan heidän olot tulevat olemaan järkyttävät siinä kohtaa, kun maahan on rahdattu riittävästi islamia liputtavaa kansaa. Pahimmillaan Sharia, jota jo ihan tosissaan ollaan vaatimassa useaan maahan.

Jos joku haluaa epäillä tätä lausuntoa, voi ihan itse selvittää, millaiset olot homoilla ja naisilla on muslimimaissa. Homot tapetaan ja naiset kivitetään, mikäli naiset eivät alennu miesten sääntöihin. Ja ketkä sitä rasistikorttia heiluttavat? Homot ja naiset. Todella loogista.

• Anonyymi00004

Kyseessä ei ole totuus, kun nainen sanoo että mies on pinnallinen, vaan hän tällöin projisoi joko omaa pinnallisuuttaan, tai käyttää tätä eräänlaisena pariutumisaseenaan, jotta perinaisellinen "haluan syödä kakun ja pitää sen" (myös kirjaimellisesti)-idea voidaan toteuttaa siten, että miesten pitää pudottaa standardejaan, ja naiset saavat pitää omansa. Tuplastandardit, tutut jo massakontrollin aseista.

Naisten ja miesten sinkkuus johtuu naisten hypergamiasta, missä naiselle ei kelpaa kukaan omaa tasoaan oleva mies, vaan hänen täytyy saada itseään tasokkaampi mies; jos se ei ole miesmallin ja lentokapteenin töitä tekevä mies, jolla on haban lisäksi myös lompakossa paksuutta ja status Mt. Everestin tasoa, ei sitä edes lasketa mieheksi, saati potentiaaliseksi kumppaniksi.

• Anonyymi00027
        UUSI

Mistä sinä tiedät ettei nainen huoli sinun tasoistasi miestä? Miten muka tiedät oman tasosi?

• Anonyymi00005

Onhan hänestä tuossa jutussa kuvia. Ihan on tavallinen ja tavallisen näköinen. Ei voi komeaksi miesmalliksi haukkua häntä.

• Anonyymi00006

Palstaprinssit säännöllisesti väittävät ihan tavallisen näköisiä miehiä superkomeiksi. Mistä se kertoo? Kehen he niitä tavismiehiä vertaavat? Itseensäkö? Jos taviksen näköinen on heihin verrattuna superkomea, niin kuinka hirveän näköisiä he itse mahtavat olla?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Palstaprinssit säännöllisesti väittävät ihan tavallisen näköisiä miehiä superkomeiksi. Mistä se kertoo? Kehen he niitä tavismiehiä vertaavat? Itseensäkö? Jos taviksen näköinen on heihin verrattuna superkomea, niin kuinka hirveän näköisiä he itse mahtavat olla?

Koronarokotettujen haju oli alkuun karmea. Ei tehnyt mieli käydä kaupassa, koska koko kauppa haisi. Jopa ulkoilmatapahtumissa leijui se sama haju. Minulla on aika huono hajuaisti, mutta se haju hyökkäsi kimppuun. Nykyään haju on vähentynyt, tai sitten hajuaisti on tottunut. Koronapiikki heikensi hedelmällisyyttä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kaikkihan on suhteellista. Jos kylässä on vain kaksi miestä, toista voidaan kutsua komeaksi. Maailman mittakaavassa Suomalaiset eivät ole komeita, paremminkin painivat sumopainijoiden sarjassa.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Koronarokotettujen haju oli alkuun karmea. Ei tehnyt mieli käydä kaupassa, koska koko kauppa haisi. Jopa ulkoilmatapahtumissa leijui se sama haju. Minulla on aika huono hajuaisti, mutta se haju hyökkäsi kimppuun. Nykyään haju on vähentynyt, tai sitten hajuaisti on tottunut. Koronapiikki heikensi hedelmällisyyttä.

Ihan hyvä kun pysyt kaukana.

• Anonyymi00008

Naisten lempiaihe on heidän itse toteuttamansa hypergamian kieltäminen ja sen vähättely. Komeita miehiä ei ole olemassakaan tai jos on, niin kukaan ei ole sellaista koskaan nähnyt.

• Anonyymi00009

Jos mies, jota sinä pidät komeana ei ole naisten mielestä komea, niin mitä ajattelit asialle tehdä ? Ajatteletko voivasi jotenkin todistaa naisille että he arvioivat miehen ulkonäköä väärin?
        Ehkä saat jankkaamalla ja painostamalla naiset sanomaan sinun mieliksesi ääneen sanat ”joo on se komea”. He sanovat sen päästäkseen sinusta rauhaan.
        Mutta entä jos he senkin jälkeen ovat edelleen hiljaa mielessään sitä mieltä että se mies on ihan tavis eikä yhtään komea - niin miten selviät siitä? Kestätkö sen vai saatko hermoromahduksen?
        Tämä tuntuu olevan sinulle niiiiin tärkeä asia!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos mies, jota sinä pidät komeana ei ole naisten mielestä komea, niin mitä ajattelit asialle tehdä ? Ajatteletko voivasi jotenkin todistaa naisille että he arvioivat miehen ulkonäköä väärin?
        Ehkä saat jankkaamalla ja painostamalla naiset sanomaan sinun mieliksesi ääneen sanat ”joo on se komea”. He sanovat sen päästäkseen sinusta rauhaan.
        Mutta entä jos he senkin jälkeen ovat edelleen hiljaa mielessään sitä mieltä että se mies on ihan tavis eikä yhtään komea - niin miten selviät siitä? Kestätkö sen vai saatko hermoromahduksen?
        Tämä tuntuu olevan sinulle niiiiin tärkeä asia!

Eiku, komeita miehiä ei ole olemassakaan tai jos on, niin sinä ja sinun kaverisi ette ole ainakaan sellaista nähnyt. Tinderissäkin tuhansien mätsien miehet ovat ihan taviksia, eikös juu? Tai sitten ne ovat feikkiprofiileja. Maa ei kanna päällään ainoatakaan komeaa miestä, koska sinä niin sanot ja sinun sana on laki!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eiku, komeita miehiä ei ole olemassakaan tai jos on, niin sinä ja sinun kaverisi ette ole ainakaan sellaista nähnyt. Tinderissäkin tuhansien mätsien miehet ovat ihan taviksia, eikös juu? Tai sitten ne ovat feikkiprofiileja. Maa ei kanna päällään ainoatakaan komeaa miestä, koska sinä niin sanot ja sinun sana on laki!

Miksi sinulle on niin tärkeää että kaikki ovat
        samaa mieltä kuin sinä? Sinulla on täysi oikeus pitää sellaista miestä superkomeana, jota monet naiset pitävät taviksena.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kenenkään mielipide ei ole mikään laki. Sinä nyt et vain näytä tajuavan sitä että se, onko joku
        mies komea, on pelkkä mielipide.

Siis mielipide, makuasia.

Sama mies on yhden naisen mielestä komea ja toisen mielestä ruma. Kumpikaan ei ole oikeassa eikä väärässä eikä kumpikaan luule että hänen sanansa olisi laki. Jokainen nainen ymmärtää tämän. Yksikään palstaprinssi ei tätä ymmärrä.

Jos joku nainen on sitä mieltä ettei Tinderissä ole komeita miehiä, niin mitä se sinua liikuttaa? Se on hänen mielipiteensä ja hän toimii sen mukaan.

• Anonyymi00011

""Jos mies, jota sinä pidät komeana ei ole naisten mielestä komea, niin mitä ajattelit asialle tehdä?""

Voimmeko sanoa miehen olevan komea kun mies on saanut Tinderissä tuhansia tykkäyksiä naisilta? Jos emme voi, niin tuleeko miehen komeutta kysyä sinulta?

• Anonyymi00012

”Voimmeko sanoa miehen olevan komea kun mies on saanut Tinderissä tuhansia tykkäyksiä naisilta? Jos emme voi, niin tuleeko miehen komeutta kysyä sinulta? ”

Totta kai ”te” ( ketkä te, plstaprinssitkö?) voitte sanoa häntä vaikka kahvipannuksi tai kumiankaksi. Mikä estää?

Mutta tosiasia on, että te ette tiedä MIKSI se mies on saanut tuhansia tykkäyksiä. Se että syynä on ulkonäkö on vain teidän oletuksenne.

Ja ennen kuin kysyt, mikä se syy sitten on, vastaan: en tiedä. En edes luule tietäväni. En usko että siihen on olemassa yksi tietty syy joka on joka kerta se sama., Yhden tuhansien tykkäysten miehen kohdalla syy voi olla ulkonäkö, toisen kohdalla hyvä profiiliteksti, kolmannen kohdalla jokin muu.

En tiedä. En esiinny kaikkitietävänä kuten ”te”.

Te jankkaajat luulette aina että kaikkiin maailman ilmiöihin on olemassa yksi ainoa syy jonka te tiedätte. Vedätte mutkia suoriksi ja kerrotte jokaiseen ilmiöön yhden tietyn ainoan syyn. Esim. vauvakatokin muka johtuu vain siitä etteivät naiset huoli parisuhteeseen kuin komeita miehiä. Jos teille sanoo että tuskin se pelkästään siitä johtuu, te vastaatte että no kerro sitten mikä se syy on.

Siis mikä SE syy on, niin kuin siihen olisi olemassa yksi ainoa syy. Siihen on monta syytä.

Mutta palatakseni tähän tuhansien tykkäysten miesten juttuun. Tehän ette tiedä miksi ne tuhannet tykkäykset on annettu. Siihenkään ei ole olemassa yhtä ainutta syytä. Ja se syy vaihtelee eri miesten välillä.

Te olette itse niin pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä että ette ikinä puhu muusta kuin ulkonäöstä. Annatte ihmisille arvosanoja ulkonäön perusteella. Jos jokin ei ole todiste ulkonäkökesjeisyydestä niin tuollainen pisteyttäminen.

”Jos emme voi, niin tuleeko miehen komeutta kysyä sinulta”

Ei sitä tarvitse kysyä keneltäkään. Tota kai voitte halutessasi kysyä vaikka minulta., Tai sitten joltain toiselta naiselta. Ei ole sanottu että minä ja se toinen nainen vastaamme samalla tavalla. Joka tapauksessa joltain heteronaiselta, kun kyse on heteromiehen suosiosta. Miesten suosion ratkaisee naisten mielipide, ei palstaprinssien.

Voitte toki kysyä minun mielipidettäni jonkun miehen komeudesta, jos asia teitä kiinnostaa. Mutta se on vain minun mielipiteeni. Joku toinen nainen voi olla eri mieltä. Minä ymmärrän, että komeus on makuasia, ja makuja on monta. ”Te” ette tätä päivänselvää asiaa ymmärrä.
        ”Te” luulette että komeus on jokin kiistaton tosiasia kuten pituus tai paino. Ei ole. Se on mielipide. Mies jota minä pidän komeana, on jonkun toisen naisen mielestä tavis ja jonkun kolmannen mielestä ruma.

Minä puhun vain omasta puolestani. Siinäkin eroan teistä.?”Te” luulette voivanne puhua kaikkien miesten suulla.

Luulette voivanne puhua myös kaikkien naisten ja kaikkien komeiden miesten suulla.

Minun mielipiteelläni jonkun miehen komeudesta ei ole mitään väliä. Siinäkin eroan ”teistä” (= palstaprinsseiltä) että tiedän että minun mielipiteeni on yks hailee, koska se vain yksi mielipide muiden joukossa. ”Te” sen sijaan luulette että teidän mielipiteelläni on väliä.

Mutta ei sillä ole. Eivät naiset valitse miehiä sen mukaan, mitä mieltä palstaprinssit ovat näiden miesten ulkonäöstä. Te voitte olla ihan mitä
        Mieltä vaan, mutta mielipiteenne on nollan arvoinen kaikille muille paitsi teille itsellenne. Teidän mielipiteenne ei merkitse mitään myöskään niille miehille joiden ulkonäköä arvioitte. Jos he ovat heteroja, heitä kiinnostaa vain mitä mieltä naiset ovat.

Missikisoissakin tuomarit on usein erimielisiä. A silti te luulette että on olemassa objektiivisia kriteereitä joilla kauneutta ja komeutta mitataan. Luulette myös että ”teidän” hallussamme on ne mittatikut ja kriteerit.,

• Anonyymi00015

Merkillisiä toisten puolesta loukkaantujia nämä palstaprinssit. Kun nainen on sitä mieltä että tietty mies ei ole erityisen komea, niin te lähdette ristiretkelle puolustamaan miehen kunniaa: kyllä se on komea, onpas, on se , myönnä että on! Näyttää jonkun ventovieraan miehen ulkonäkö olevan teille elämän ja kuoleman kysymys. Olette vissiin valmiit uhraamaan henkennekin tämän asian vuoksi, on se niin tärkeää.

Mitä ihmeen väliä jonkun naisen mielipiteellä on? Mitä väliä TEIDÄN mielipiteillänne on?

Jos nainen on teidän kanssanne eri mieltä jonkun miehen ulkonäöstä, niin mitä syytä teillä on haavoittua sen miehen puolesta?

Jos se mies itse pahastuu siitä ettei joku randomnainen pidä häntä komeana, niin se on hänen asiansa, ei teidän. Jos hän siitä suuttuu, niin taitaa olla melkoisen lapsellinen mies. Mutta tuskin kukaan täysipäinen mies välittää koko asiasta.

Minun miehelleni on ihan sama mitä mieltä muut naiset ovat hänen ulkonäöstään niin kauan kuin hän miellyttää minua. Vielä vähemmän hän kaipaa palstaprinssejä puolustamaan kunniaansa jos joku randomnainen pitää häntä rumana. Aikuista miestä asia ei liikuta vähääkään.

• Anonyymi00016

Ei ole olemassa mallimiehiä, on vain tallimiehiä, jotka pitävät naisia hyvänä.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei ole olemassa mallimiehiä, on vain tallimiehiä, jotka pitävät naisia hyvänä.

Niin. Jotkut miehet osaavat pitää naisia hyvänä. Kaikki eivät osaa. Sinä et osaa.

• Anonyymi00017

Kun mies saa Tinderissä naisilta tuhansia tykkäyksiä, niin mies on komea, himoittu ja haluttu.

Sillä ei ole väliä mitä joku Täti Tomera on miehen ulkonäöstä. Se on vain yksittäisen naisen mielipide. Tuo mies saa 80% naisilta tykkäyksen ja juuri siksi miehellä on tuhansia tykkäyksiä. Enemmistö naisista on siis sitä mieltä, että mies on komea, himoittu ja haluttu. Tuhansista tykkäyksistä mies sitten valitsee kauniimmat naiset mätsihaaremiinsa, käy treffeillä ja harrastaa naisten kanssa seksiä.

• Anonyymi00022
        UUSI

Sitähän minä tässä yritän tolkuttaa: minun mielipiteelläni ei ole merkitystä. Kumma epeli olet kun yrität saada riidan aikaiseksi silloinkin kun olen samaa mieltä kanssasi. Yksittäisen Täti Tomeran miepiteellä tietyn yksittäisen randommiehen ulkonäöstä ei ole merkitystä. Se randommies ei ainakaan siitä piittaa.

Täti Tomeran mielipide randommiehen ulkonäöstä kiinnostaa jonkin verran Täti Tomeran ystäviä. Tosin ei hirveästi heitäkään, koska heillä on kiinnostavampiakin keskustelunaiheita. Eli se kiinnostaa yhteensä ehkä kymmentä ihmistä.

Täti Tomeran mielipiteellä jonkun miehen ulkonäöstä on siis hyvin vähän merkitystä.

Vielä vähemmän merkitystä on yksittäisen Setä Patsastelustapuhujan mielipiteellä. Sedän mielipide jonkun randommiehen ulkonäöstä ei kiinnosta yhden yhtä ihmistä. Ei edes Sedän ystäviä, koska Sedällä ei ole ystäviä.

Setä tosin luulee että se randommiehen kaipaa Setää puolustamaan kunniaansa. Setä ei tajua ettei Sedän kirjoittelu liikuta sitä miestä. Setä on ottanut elämäntehtäväkseen puolustaa niiden miesten kunniaa, joita joku nainen ei pidä komeina. Sedän mielestä kaikki
        tavikset ovat komeita, eikä Setä saa rauhaa ennen kuin hän on saanut levitettyä tätä sanomaansa kansan keskuuteen. Se on Sedän suuri elämäntehtävä.

Vahinko vain ettei se randommiehen anna arvoa Sedän vaivannäölle. Randommiehen tietää
        olevansa tavis ja saavansa sen verran huomiota naisilta kuin kaipaakin. Hänelle ei ole ollenkaan tärkeää että häntä sanotaan komeaksi. Se ei ole tärkeää kenellekään muulle kuin Sedälle. Sedälle on tärkeää että taviksia sanotaan komeaksi.

• Anonyymi00025
        UUSI

Kun mies saa Tinderissä tuhansia tykkäyksiä, hän on tuhansien naisten mielestä kiinnostava ja potentiaali vaihtoehto. Siinä kaikki. Jokainen niistä naisista on tykännyt monesta muustakin miehestä kuin siitä yhdestä, joten tuskin se mies on kenellekään mikään yksi ylitse muiden.

Ei de mies ole himottu. Naisen himo ei herää pelkästä valokuvasta. Mies joka luulee että niin käy, ei tiedä naisen seksuaalisuudesta yhtään mitään. Valikuva herättää naisen mielenkiinnon ja halun tutustua, ei muuta. Homo herää sitten kun tavataan, jos herää.

Ei nainen himoitse miestä pelkän valokuvan perusteella. Ensin pitää tavata, vasta sitten voi himo herätä, jos herää. Voi olla ettei herää. Komea mies voi olla vastenmielinen esim. siksi että hän haisee pahalta, tai hänellä on ällöttävä ele- ja liikekieli. Tai inhottava puheääni. Sitä ei tiedä ennen kuin tapaa. Komea naama on pelkkä lähtökohta.

• Anonyymi00018

""Miesten suosion ratkaisee naisten mielipide, ei palstaprinssien.""

Nimenomaan. Sitähän tässä on yritetty sinulle sanoa ja Tinder on oiva tapa selvittää miehen taso. Kun Tinderissä osa eli siis pieni miesjoukko saa tuhansia tykkäyksiä, niin he ovat miehistä tasokkaimpia. Miesten suosiota on nimenomaan kysytty naisilta, mutta jotenkin tuntuu, että sitä pitäisi kysyä sinulta.

• Anonyymi00024
        UUSI

Miten sinä tiedät kuinka monta tykköystä joku muu kuin sinä saa? Mistä näet niiden tykkäysten määrän?

• Anonyymi00026
        UUSI

Jos mies ei ole minun silmissäni komea, niin hän ei ole minun silmissäni komea. Se mielipide ei muutu siksi että hän saa tykkäyksiä. Muiden naisten mielipiteet ovat muiden naisten mielipiteitä. Kenenkään ei tarvitse muuttaa mielipidettään jonkun tukkäysmäärån perusteella.

Nämä ovat puhtaasti makuasioita. Kaikki naiset eivät tykkää samanlaisista miehistä. Minkä hemmetin takia kaikkien pitäisi olla samaa mieltä? Pitääkö sellaisestakin asiasta kuin miesten komeudesta olla jokin äänestys?

Edelleen kysyn, kuinka joku ulkopuolinen voi tietää montako tykkäystä tietty henkilö on Tinderissä saanut.

• Anonyymi00020

Eräs nainen intti, että naiset tykkäävät Tinderissä miehistä muka jotenkin heidän luonteensa takia, eikä siis suinkaan komeuden takia. Siis miten naiset tietävät millainen luonne täysin tuntemattomalla miehellä on? Eivät he ole edes viestein keskustelleet ja ennen viestittelyä he ovat antaneet tykkäyksen.

• Anonyymi00021

Ehkä naisilla on jotain "supervoimia" kun tietävät täysin tuntemattomien miesten luonteen.

• Anonyymi00023
        UUSI

Miten naiset voivat tietää millainen ulkonäkö miehellä on, kun valokuva on
        - otettu peilin edessä hämärissä huoneessa ja on niin sumuinen että voi esittää ketä tahansa
        - otettu aurinkolasit päässä
        - esittää moottoripyörää, venettä tai laituria
        - on varastettu netistä
        - on tehty tekoälyllä
        - on retusoitu
        - on 15 vuotta vanha?

Luonnetta ei voi tietää tekstin perusteella, joka sellaista väittää on hölmö.

Mutta harrastuksista ja persoonasta saa tekstin perusteella sentään jonkun käsityksen. Tai kirjoitustaidosta
        ja älykkyydestä. Jos mies ei osaa kirjoittaa, hän on luultavasti tyhmä.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miten naiset voivat tietää millainen ulkonäkö miehellä on, kun valokuva on
        - otettu peilin edessä hämärissä huoneessa ja on niin sumuinen että voi esittää ketä tahansa
        - otettu aurinkolasit päässä
        - esittää moottoripyörää, venettä tai laituria
        - on varastettu netistä
        - on tehty tekoälyllä
        - on retusoitu
        - on 15 vuotta vanha?

Luonnetta ei voi tietää tekstin perusteella, joka sellaista väittää on hölmö.

Mutta harrastuksista ja persoonasta saa tekstin perusteella sentään jonkun käsityksen. Tai kirjoitustaidosta
        ja älykkyydestä. Jos mies ei osaa kirjoittaa, hän on luultavasti tyhmä.

Blokkaan pilkkumiehen.. Siis miehen jonka tekstissä on pilkkurivi. Inhoan tällaista
        ,,,,,

Pisteitä voi panna useamman peräkkäin, pilkkuja saa panna vain yhden. Virkkeen loppuun voi panna kysymysmerkin, huutomerkin tai pisteen. Virke ei voi loppua pilkkuun.

• Anonyymi00031
      UUSI

""Jos mies ei ole minun silmissäni komea, niin hän ei ole minun silmissäni komea. Se mielipide ei muutu siksi että hän saa tykkäyksiä.""

Totta, mutta enemmistö naisista antaa tykkäyksen miehelle, joten onko sinun vai enemmistön sana laki? Sitä miestä ei varmasti hirveästi hetkauta, vaikka ei saa tykkäystä juuri sinulta, koska naisia on joka sormelle ja naiset käyvät kilpailua miehestä.

• Anonyymi00036
        UUSI

Mikä hemmetin laki? Kyse on makuasioista. Jos sanon että tykkään enemmän omenasta kuin appelsiinista niin ei se ole mikään lakiasia. Siinä on kyse makuasiasta. Sama koskee miesten ulkonäköä.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mikä hemmetin laki? Kyse on makuasioista. Jos sanon että tykkään enemmän omenasta kuin appelsiinista niin ei se ole mikään lakiasia. Siinä on kyse makuasiasta. Sama koskee miesten ulkonäköä.

Sinulla on oikeus olla tykkäämättä, mutta silti mies saa enemmistöltä tykkäyksiä, eikä miestä hetkauta pätkän vertaa, vaikka 5% naisista jättää tykkäämättä.

Eli kuka päättää miehen tason? Sinä vai enemmistö naisista? Kumman sana on laki kun katsotaan isoa kuvaa?

• Anonyymi00032
      UUSI

""Miten naiset voivat tietää millainen ulkonäkö miehellä on kun valokuva on otettu peilin edessä hämärissä huoneessa ja on niin sumuinen että voi esittää ketä tahansa""

Nyt puhutaankin tuhansien tykkäyksien miehistä ja tuollaiset hämärämiehet ei varmasti saa tuhansia tykkäyksiä.

• Anonyymi00033
        UUSI

Aloituksessa linkitetty mies nyt kuitenkin on hyvin tavallisen näköinen mies.

• Anonyymi00037
        UUSI

Aivan, mutta ei nainen voi muutenkaan valokuvasta päätellä miehen ulkonäköä. Eikä mies naisen. Tekoälyllä voi tehdä vaikka millaisia kuvia.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Aloituksessa linkitetty mies nyt kuitenkin on hyvin tavallisen näköinen mies.

Ei saa sanoa noin, Setä Patsastelustapuhuja pahoittaa mielensä! Valehtele Sedän mieliksi että mies on komea.

• Anonyymi00034
      UUSI

Naisten niertopalkinto onko tietoa hänellä itsellään montako lasta hänellä on kelpaa suhteeseen siksi aikaa kunnes paljastuu millainen todella on eri pituisia ni luultavasti ekan suhteen jälkeen ei ole yksikään kestäny vuotta kauempaa ekan pituutta en viitsi edes arvailla

• Anonyymi00035
        UUSI

Tai toinen vaihtoehto on tyytyy reikään kun reikään kunha p illua saa

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tai toinen vaihtoehto on tyytyy reikään kun reikään kunha p illua saa

Minulta ei ainakaan saa pillua kuka tahansa! Turha edes haaveilla sellaisesta!

• Anonyymi00040
      UUSI

""Aloituksessa linkitetty mies nyt kuitenkin on hyvin tavallisen näköinen mies.""

Eikö tuo ole kuvituskuva? Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Kukaan ei suinkaan väitä, että kuvituskuvan mies on miesmalli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      56
      3444
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      20
      2302
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      137
      1944
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1458
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1197
    6. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      55
      1092
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1042
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      863
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      73
      804
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      803
    Aihe