Nyt se tapahtui

Poisto nimittäin. Eivät laitauskovat kestäneet kuulla totuutta liittyen Noam Bettaniin...

18

204

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mutta aito_laisen aloittama ketju israelin euroviisu tuloksesta saa olla. Kornia.

• UUSI

No anna nyt aito_laisen kerrankin iloita kun tuli antaneeksi monta ääntä Israelin "Tuiskulle"
        Ehkä se tasa-arvo saa kiinni lopulta hänetkin ;)

• Anonyymi00002
        UUSI
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

No anna nyt aito_laisen kerrankin iloita kun tuli antaneeksi monta ääntä Israelin "Tuiskulle"
        Ehkä se tasa-arvo saa kiinni lopulta hänetkin ;)

Hienoa kun aitolainen on lopultakin hyväksynyt itsensä ja noin avoimesti kannattaa Pride aatetta !

• Anonyymi00003
      UUSI

Aloittaja voisi selventää ajatteluaan: Miten hänen mukaansa laulaja toi asiaa esiiin esityksessään..? Toisin edellisinä vuosina on näkynyt mm. mies tytön hameessa, seksuaalivähemmistön ja transihmisten lippuja.
      Israelin edustajan kappale/esitys oli siisti ja asiallisempi kuin vaikka Käärijän.

• UUSI

Kerro toki miten Pekka Haavisto on tuonut asiaa esiin toimissaan? Kuitenkin te laitaskovaiset olette olleet kauhuissaan jos hänet valittaisiin Suomen tasavallan presidentiksi. Ei valittu mutta oli hyvä kakkonen. Aivan kuten tämä teidän aito-laisten hehkuttama Israelin esittäjä.

Ynnä että jos asia ei yhtään vaivaisi teitä, niin miksi te olette vaatineet aloituksen poistoa? Eikö asiasta olisi saanut puhua? Olisiko Noam Bettanin pitänyt pysyä kaapissa? Vai miksi asiaa ei olisi saanut julkistaa? Varsikin kun hän on itse avoimesti myöntänyt olevansa homo...

• UUSI

Eihän tuo Noam Bettanin homoseksuaalisuus mikään salaisuus ole ollut, minä ainakin asiaan törmäsin jo paljon ennen Euroviisuja siitäkin huolimatta, etten viisuja koskevaa uutisointia edes seurannut. Liekinheittimenkin kuulin kokonaisuudessaan ensimmäisen kerran finaalilähetyksessä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Poistovoimia aito_laiselle 🙏🏼

• Anonyymi00005
      UUSI

Tai ehkä se poistettiin tuon sinun ainaisen pilkkaamisesi vuoksi. Jos siis on se ketju jonka aloitit heh heh hee lauseella...

• Anonyymi00006
        UUSI

Ei siinä mitään pilkkaa ollut mutta paremmin siihen olisi röhönauru sopinut. Olihan se hupaisaa kun olitte valmiit hyväksymään Israelilaisen seksuaalivähemmistön edustajan ja oikein onnessanne olitte kuinka sai hyvin pisteitä ja piditte niin vääränä ettei peräti voittanut mutta sitten kävikin näin.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei siinä mitään pilkkaa ollut mutta paremmin siihen olisi röhönauru sopinut. Olihan se hupaisaa kun olitte valmiit hyväksymään Israelilaisen seksuaalivähemmistön edustajan ja oikein onnessanne olitte kuinka sai hyvin pisteitä ja piditte niin vääränä ettei peräti voittanut mutta sitten kävikin näin.

No jos se israelin edustaja olisi jotain pervo-showta siellä alkanut vetämään, voisi kyllä ihmetellä miksi kristityt äänestää häntä. Mutta esityshän oli siistimpi kuin monilla muilla.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No jos se israelin edustaja olisi jotain pervo-showta siellä alkanut vetämään, voisi kyllä ihmetellä miksi kristityt äänestää häntä. Mutta esityshän oli siistimpi kuin monilla muilla.

Pride liput liehuivat iloisesti esityksen aikana. Siitä olisi pitänyt jotain päätellä ja nytkö muka Lindan ja peten esitys oli pervoa, vaikka ihan perinteisellä setillä mentiin. Hyviä selityksiä kyllä jaksatte keksiä ja eikös Sillanpääkin ollut joskus euroviisuissa eikä esittänyt mitään pervoa,.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eikö aito_laisen Jumala siis olekaan kaikkitietävä, joka näkee maskien taaksekin?🤭

• UUSI

”Anonyymi00006” 2026-05-18 23:20:42 kirjoitti.
      ”Ei siinä mitään pilkkaa ollut mutta paremmin siihen olisi röhönauru sopinut. Olihan se hupaisaa kun olitte valmiit hyväksymään Israelilaisen seksuaalivähemmistön edustajan ja oikein onnessanne olitte kuinka sai hyvin pisteitä…”.

Herättäähän tuo vähän hilpeyttä. Kyllä homotkin on joidenkinkin mielestä paljon parempia kun vain ovat Israelin kansalaisia. Liittyykö se siihen, että ovat juuri niitä ”valittuja”? :D

• Anonyymi00010
      UUSI

Onhan se ollut tiedossa jo pitkään, ettei Israel pidä homoja ihmisiä kummempana.

• Anonyymi00014
        UUSI

aito_laisen & kumppanien maailmankuvan mukaan Israelin pitäisi olla näin ollen varsinainen Syntisäkkien Äiti.

• Anonyymi00011
      UUSI

ArtoTTT

Eihän aloituksessasi vain ollut henkilöön meneviä solvauksia ja nimittelyitä?

• Anonyymi00012
        UUSI

En minä nähnyt siinä ainakaan mainintaa siitä, että jonkun pyllyyn pökittäisi tai että jos et usko kritiikittä Lähi-idän paimentolaisheimon tarukirjan roolihahmon olevan supersankarin, joka "pelastaa" sinut, niin sinua tullaan kiduttamaan ikuisesti.
        Näitä edellä mainittuja solvauksiahan te hurskaat suollatte toistuvasti.

• UUSI

Siinä oli silloin pilkkaa jos ja kun sinä pidät homoja huonompina ihmisinä kuin me muut. Minä en pidä. Minulle he ovat samanlaisia ihmisiä kuin vaikka vasenkätiset, ei sen kummempaa. Kyse on vain yhdestä ihmisen ominaisuudesta, ei mistään muusta.

Omalla kommentillasi sinä taas kerran paljastit kuinka rasistisesti sinä suhtaudut homoihin. Mutta tämähän me kaikki muut olemme jo aikoja sitten tienneet, että sinulle homo on toisen luokan kansalainen, jolla ei tulisi olla samoja oikeuksia kuin muilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      166
      2120
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      311
      1803
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1258
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe