Biisi ja lavastus ei toiminut. Pete on hyvä, mutta ei pärjää huutolaulannassa, vaikka Linda kuinka vinguttaa.
Peten kannattais osallistua ensi vuonna ihan yksin. Myötätuntoni hänelle, jaksoi kärsivällisesti boss-leidin matkassa ja hoiti yksin vastaanoton lentokentällä. Ammattilainen.
Ollaanpa rehellisiä..
4
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se esitys jossa he esiintyi ulkona oli minusta hauska ja hyvä. Ne taustalla lipun kanssa häärivät ja se, että Lindakin pyöri niinkuin karkuun siitä Petestä oli hauskaa. Ja se Peten ääni kuului hyvin eikä niin suurena jokin pie_uääni kuin ehkä lopullisessa esityksessä. Huumorilla sai niitä pisteitä siitä, Huumori voisi vetää kuten Hirviöt ja kaunotarkin jos lie tahatontakin osittain.
- Anonyymi00002
Ollaanpa rehellisiä: Taas kerran oli ennakkohehkutus ihan valtavan yliampuvaa!
- Anonyymi00003
Rehellisesti sanottuna Suomen kappale oli todella huono. Peten laulu oli kuin joku karaoke juippi olis kiekunut.
- Anonyymi00004
Linda oli tähti ja Pete oli vähän ym osassa. Ulkomaalaisista faneista, enemmistö tykkää Lindasta enemmän ja Peten lauluääni ei ollut kaikkien mieleen. Joten olen erimieltä aloittajan kanssa.
Onko/ löytyykö Suomesta todella hyvän ja osaavaan lauluäänen omaavaa laulajaa? Joka oikeasti säbäyttäisi ulkomaillakin. Ei taida löytyä.
Nykyään laulajien äänet duunataan liikaa autotunella täällä Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564