Ketolääkärin kohtelu

Anonyymi-ap

Oletteko tästä asiasta enempi tietoisia kuin minä mitä ja miksi tuolle yhdelle ketolääkärille kävi? Itäsuomessa tapahtunutta. Olen seurannut kanavaa ja esitelmiään. Hänen sometilit suljettiin perättömästä rikosilmoituksesta aiemmin kun suomensi mitä nuo valmiskakkujen lisäaineet suomeksi on. Nyt hänet oli kärrätty poliisitalolle, eikä mitään tutkittavaa löytynyt ja oli päästetty vapaaksi ja sen jälkeen joku ylilääkäri oli kirjoittanut pakkohoitolähetteen, kun oli ensin uhattu viedä lääkärinoikeudet. (Ihan kuin oli Kauppisen tapaus 80-luvulla!!) No kun ei ole pakkohoitoon tarvittavaa diagnoosia niin pakkohan oli päästää lääkäri pois kun ei voi ilman syytä pitää. Mutta mikä tämä juttu on. Siis onko väärin syödä ketolla ja VHH ja välttää sokeria vai mitä ihmettä täällä tapahtuu? Ihan somea ja tän lääkärin päivityksiä katsoin että tämmöstä kuhinaa Mutkun en tiedä taustoja jne. Onko tuo nyt jotain öyhötystä kun näkyy tukijoukot olevan jonkin sortin lahkolaisia? Ja puheissa oli jo sotkittu pannukakku-turtiainen ja jeesusta ja neukkuja ym asiaan täytin kuulumatonta. Ei kai nää ole niitä jotka juottaa lapsilleen jotain hopeavettä 'lääkkeenä' 😳vai sotkinko nyt asiat??? Siis miksi ruokavalioon ja terveydenhoitoon liitetään kaikkea soopaa? Itse olen ketolla ja laihdutan ( ja on vointi tosi hyvä ja kiloja pudonnut) mutta en minä mitään ylimääräistä hihhilointia kannata missään tapauksessa!!! Enkä ala boikotoimaan mitään yritystä.

Kertokaa jos tiiätte!

3

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Taitaa olla jotain mielenterveysongelmia kaverilla. Kuunnelkaa oikeesti kaverin puhetta joskus, ei ihan normaalilta vaikuta. Ja ihan kuin joku tekisi rikosilmoituksen siksi, että hän luki Fazerin kakun tuoteselosteen :D

Some-tilit meni lukkoon, kun rikkoi niiden sääntöjä. Jutut on muutenkin levottomia. Kannattaa mieluummin kuunnella asiantuntijoita.

• Anonyymi00002

Pakkohoitolähete tuli joltain ylilääkäriltä. Ehkä oli hyväveli jonkun Fasun omistajan kanssa? Ei Fazer sentään mitään lähetteitä kirjoita.

Eihän hänellä mitään mt ongelmia ole kun pääsi kerran pois. Kiusantekoa ja aiheetonta kaikki tuo siksi kun siteeraa tutkimuksia joita ei saisi siteerata.

• Anonyymi00003

"Some-tilit meni lukkoon, kun rikkoi niiden sääntöjä. "

Ei ollut rikkonut. Näitähän voi kaikki ilmiantaa toisistaan jos haluaa kiusata. Oli perusteeton ilmianto ja hän teki siitä rikosilmoituksenkin sometilien sulkemisesta kun mitään syytä ei ollut, muka lapsiin kohdistuvia rikosjulkaisuja tehnyt. Ihan kukkua. Jos on vähänkään seurannut niin tietää mitään semmosta ei ole. Joku sitä jahtaa. Joku kateellinen lääkäri kuulemma, jolle hän on piikki lihassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe