Oletteko tästä asiasta enempi tietoisia kuin minä mitä ja miksi tuolle yhdelle ketolääkärille kävi? Itäsuomessa tapahtunutta. Olen seurannut kanavaa ja esitelmiään. Hänen sometilit suljettiin perättömästä rikosilmoituksesta aiemmin kun suomensi mitä nuo valmiskakkujen lisäaineet suomeksi on. Nyt hänet oli kärrätty poliisitalolle, eikä mitään tutkittavaa löytynyt ja oli päästetty vapaaksi ja sen jälkeen joku ylilääkäri oli kirjoittanut pakkohoitolähetteen, kun oli ensin uhattu viedä lääkärinoikeudet. (Ihan kuin oli Kauppisen tapaus 80-luvulla!!) No kun ei ole pakkohoitoon tarvittavaa diagnoosia niin pakkohan oli päästää lääkäri pois kun ei voi ilman syytä pitää. Mutta mikä tämä juttu on. Siis onko väärin syödä ketolla ja VHH ja välttää sokeria vai mitä ihmettä täällä tapahtuu? Ihan somea ja tän lääkärin päivityksiä katsoin että tämmöstä kuhinaa Mutkun en tiedä taustoja jne. Onko tuo nyt jotain öyhötystä kun näkyy tukijoukot olevan jonkin sortin lahkolaisia? Ja puheissa oli jo sotkittu pannukakku-turtiainen ja jeesusta ja neukkuja ym asiaan täytin kuulumatonta. Ei kai nää ole niitä jotka juottaa lapsilleen jotain hopeavettä 'lääkkeenä' 😳vai sotkinko nyt asiat??? Siis miksi ruokavalioon ja terveydenhoitoon liitetään kaikkea soopaa? Itse olen ketolla ja laihdutan ( ja on vointi tosi hyvä ja kiloja pudonnut) mutta en minä mitään ylimääräistä hihhilointia kannata missään tapauksessa!!! Enkä ala boikotoimaan mitään yritystä.
Kertokaa jos tiiätte!
Ketolääkärin kohtelu
3
261
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taitaa olla jotain mielenterveysongelmia kaverilla. Kuunnelkaa oikeesti kaverin puhetta joskus, ei ihan normaalilta vaikuta. Ja ihan kuin joku tekisi rikosilmoituksen siksi, että hän luki Fazerin kakun tuoteselosteen :D
Some-tilit meni lukkoon, kun rikkoi niiden sääntöjä. Jutut on muutenkin levottomia. Kannattaa mieluummin kuunnella asiantuntijoita.- Anonyymi00002
Pakkohoitolähete tuli joltain ylilääkäriltä. Ehkä oli hyväveli jonkun Fasun omistajan kanssa? Ei Fazer sentään mitään lähetteitä kirjoita.
Eihän hänellä mitään mt ongelmia ole kun pääsi kerran pois. Kiusantekoa ja aiheetonta kaikki tuo siksi kun siteeraa tutkimuksia joita ei saisi siteerata. - Anonyymi00003
"Some-tilit meni lukkoon, kun rikkoi niiden sääntöjä. "
Ei ollut rikkonut. Näitähän voi kaikki ilmiantaa toisistaan jos haluaa kiusata. Oli perusteeton ilmianto ja hän teki siitä rikosilmoituksenkin sometilien sulkemisesta kun mitään syytä ei ollut, muka lapsiin kohdistuvia rikosjulkaisuja tehnyt. Ihan kukkua. Jos on vähänkään seurannut niin tietää mitään semmosta ei ole. Joku sitä jahtaa. Joku kateellinen lääkäri kuulemma, jolle hän on piikki lihassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482