Kaikki työt on jotain kuukauden pätkiä vuokrafirmojen kautta. Nykyinen työ on alkanut aiheuttaa ahdistusta siihen malliin että olen koko alkuvuoden etsinyt uutta työpaikkaa mutta mitään kunnollista ei löydy. Nykyisessä paikassa olen ollut reilut 15 vuotta. Olen odotellut jos se vanha pomo jäisi pois niin olisi mukavampaa kun on melkoinen mulukku. Ikää kuitenkin jo reilut 70.
Huono tilanne on ainakin täällä missä kaupungit on alle 10 tuhannen asukkaan kyliä. Firmoja on kyllä mutta kukaan ei hae vakituista vaan aina juuri noita pieniin pätkiin vuokrafirmojen kautta. Sellainen ei kiinnosta.
Itsensä työllistämistäkin olen harkinnut ja ideoita olisi mutta pelottaa miten hommat lähtee käyntiin.
Isäni otti lopputilin ja alkoi tekemään metsätöitä ilman koulutusta ja tienaa paremmin mitä tehtaalla. Oli sielä kuitenkin 25-30 vuotta.
Hänen kaverinsa otti myös lopputilin ja alkoi tekemään remontteja, puunkaatoa, aitojen leikkausta jne.
Itsellä ei uskallus riitä ja se harmittaa.
Mistä saa niitä vakituisia työpaikkoja?
Anonyymi-ap
4
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitten on hakeuduttava julkiseen virkaan.
- Anonyymi00004
Suhteilla suhmuroiden, hyvä veli verkoston kautta ja Nepotismilla. Stubbilta voi kysyä listätietoa.
- Anonyymi00005
Eihän vakituisia työpaikkoja olekkaan, on vain toistaiseksi voimassaolevia.
- Anonyymi00006
Vakituiset työt vähentävät toisten pätkätöitä ja siten kaikkia avoimia työpaikkoja. Se on SDP:n Lindmanin tavoite. Hänestä on parempi kun toiset ovat vain töissä ja toiset vain työttöminä. Työn jakaminen lyhytaikaisina töinä ei käy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873617
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871433- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.314987- 45907
- 95877
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78865Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852