Kaikki työt on jotain kuukauden pätkiä vuokrafirmojen kautta. Nykyinen työ on alkanut aiheuttaa ahdistusta siihen malliin että olen koko alkuvuoden etsinyt uutta työpaikkaa mutta mitään kunnollista ei löydy. Nykyisessä paikassa olen ollut reilut 15 vuotta. Olen odotellut jos se vanha pomo jäisi pois niin olisi mukavampaa kun on melkoinen mulukku. Ikää kuitenkin jo reilut 70.
Huono tilanne on ainakin täällä missä kaupungit on alle 10 tuhannen asukkaan kyliä. Firmoja on kyllä mutta kukaan ei hae vakituista vaan aina juuri noita pieniin pätkiin vuokrafirmojen kautta. Sellainen ei kiinnosta.
Itsensä työllistämistäkin olen harkinnut ja ideoita olisi mutta pelottaa miten hommat lähtee käyntiin.
Isäni otti lopputilin ja alkoi tekemään metsätöitä ilman koulutusta ja tienaa paremmin mitä tehtaalla. Oli sielä kuitenkin 25-30 vuotta.
Hänen kaverinsa otti myös lopputilin ja alkoi tekemään remontteja, puunkaatoa, aitojen leikkausta jne.
Itsellä ei uskallus riitä ja se harmittaa.
Mistä saa niitä vakituisia työpaikkoja?
Anonyymi-ap
4
316
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Sitten on hakeuduttava julkiseen virkaan.
- Anonyymi00004
Suhteilla suhmuroiden, hyvä veli verkoston kautta ja Nepotismilla. Stubbilta voi kysyä listätietoa.
- Anonyymi00005
Eihän vakituisia työpaikkoja olekkaan, on vain toistaiseksi voimassaolevia.
- Anonyymi00006
Vakituiset työt vähentävät toisten pätkätöitä ja siten kaikkia avoimia työpaikkoja. Se on SDP:n Lindmanin tavoite. Hänestä on parempi kun toiset ovat vain töissä ja toiset vain työttöminä. Työn jakaminen lyhytaikaisina töinä ei käy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411573- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69946Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi300827- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
- 60597
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7591Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571