Te kiusaajat

Anonyymi-ap

Te kiusaajat tuhositte täysin minun itsetuntoni. En ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset on ja eipä se olekaan oikeastaan yllätys, koska koko elämäni lapsesta asti minua on kiusattu ja olen särkynyt pirstaleiksi. Kaikki voimat joudun yhä uudestaan käyttää, jotta saan sen verran itsetuntoa, että käyn töissä. Ei huvita enää oikeastaan liikkua muulloin, kun ei se kiusaaminen ikinä lopu! En saa yksin kiusaamista loppumaan. Vain lapsuuden perhe on ikinä puuttunut asiaan. Te kiusaajat olette vieneet minulta hyvän elämän ja itsetunnon. Olette saaneet tuntemaan, että olen mitätön.

42

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiusataanko sinua millaisissa tilanteissa? Töissä vai missä? Millaista kiusaaminen on?

• Anonyymi00014
        UUSI

Kiusaaminen alkoi jo päiväkodissa. Syy kiusaajille on se, että olen vammainen!!!

Minut olisi pitänyt kuulemma hirttää, koska olen vammainen. Yritetty kaulaliinalla kuristaa. Puolustauduin, mutta minä kuulemma ylireagoin, kun tönäsin kumoon ja hän, joka yritti kaulaliinalla kuristaa ei saanut mitään seuraamuksia. Jätetty porukan ulkopuolelle. Haukuttu loiseksi. Yhteiskunnan kulueräksi. Käsketty myymään itseäni. Käsketty ottamaan kenen tahansa, että saan puolison. Kiusattu henkisesti.

Koko elämäni aikana vain lapsuuden perhe on puuttunut asiaan! Muita ei kiinnostanut. Minusta osa kiusaamisesta pitäisi kuulua rikosoikeuden piiriin ja tekijän pitäisi saada siitä rangaistuksen! Eikä vaan ilman mitään seuraamuksia.

Edelleen mietin, että miksi muitten mielestä oli oikein sulkea täysin silmät. Eikä henkilökunta puuttunut asiaan mitenkään??? Tai kukaan joka näki puuttunut? Tai kuuli mitä minulle huudeltiin. Vain lapsuuden perheeni yritti muuttaa asiat ja saamaan kiusaaminen loppumaan, muttei se riittänyt, kun heillä ei ollut oikeutta antaa kiusaajille mitään seuraamuksia. He vain pystyivät minua tukemaan ja lohduttamaan ja sanomaan, että minulla on oikeus elää!!

• Anonyymi00001

Sua lohduttaa ehkä tieto että yleensä useimmiten niillä kiusaajilla on henkilökohtainen elämä yhtä helvettiä miksi eivät oppineet muuta seurasitteko koskaan edes uteliaisuuttanne mitä tekivät koulussa muuta kun kiusasivat ja yrittivät olla erinomaisia edes jossain

• Anonyymi00004
        UUSI

Tuo on totta. Kiusaajalla on yleensä itsellä heikko itsetunto.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tuo on totta. Kiusaajalla on yleensä itsellä heikko itsetunto.

Voihan tuollaisella höpinällä lohdutella itseään, mutta eihän se siitä silti totta tee.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ei lohduta! Ei ketään saa kiusata!

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Voihan tuollaisella höpinällä lohdutella itseään, mutta eihän se siitä silti totta tee.

Siis siitäkö sinä nyt pamlaat tässä aloittajaäijän kiintoisassa keskustelussa, että kuinka ns kiusaaja on vahva yksilönä ja vielä enemmän yhdessä vai mikä on ressukka sinun aim tässä aiheessa? T naiselta myötähäpeät sinne😏

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hienoa pidä pintasi👍

• Anonyymi00002

Oletko sama tyyppi joka huuteli läheisten velvollisuudesta auttaa?

xLiner

• Anonyymi00003
        UUSI

Tottakai! Aina on läheiset ja suku syyllisiä. Aivan kaikkeen

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oikeasti maailma on todella julma, kun annetaan kiusata!!

Läheiset ja sukulaiset olisivat voineet painostaa tahoa puuttumaan kiusaamista!! Henkilökunta ei välittänyt yhtään. Jo olisivat alkaneet välittää, jos oma työpaikka on vaarassa, kun eivät puuttunut kiusaamiseen!!

Kiusattu ei saa kiusaamista yksin loppumaan!!!

Ilman, että hän saa siitä ongelmia ja seuraamuksia.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

He olisivat voineet painostaa henkilökuntaa viemään asian eteenpäin!!! Henkilökunta oman työpaikan menettämisen pelon takia olisivat vieneet asian eteenpäin, kun minua yritettiin kaulaliinalla kuristaa. Hän olisi saanut seuraamuksia ja rangaistuksen. Minä en voinut viedä eteenpäin eikä minun lapsuuden perhe.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oikeasti maailma on todella julma, kun annetaan kiusata!!

Läheiset ja sukulaiset olisivat voineet painostaa tahoa puuttumaan kiusaamista!! Henkilökunta ei välittänyt yhtään. Jo olisivat alkaneet välittää, jos oma työpaikka on vaarassa, kun eivät puuttunut kiusaamiseen!!

Kiusattu ei saa kiusaamista yksin loppumaan!!!

Ilman, että hän saa siitä ongelmia ja seuraamuksia.

Tarkennatko aloittajaäijä meille suomi-latviapelin päättymisen kunniaksi että millaista henkilökuntaa tarkoitat, on aika laaja käsite

• Anonyymi00007
      UUSI

Jos aina, joka paikassa ja koko ajan joutuu mielestään kiusaamisen uhriksi, silloin ensimmäisenä kannattaa miettiä uudestaan onko kyseessä oikeasti kiusaaminen vai mistä on kysymys.

• Anonyymi00008
        UUSI

Itse olen joutunut kestämään erilaisia kiusaamisen muotoja elinikäni. Ensin hampaista, sitten laseista, painosta ja netissä, vaikka kukaan ei näekään minua. Kyllä sitä vain tapahtuu.

Live-kiusaamisen syy lienee, että olen tunnepeili, eli tunteella elävä ihminen ja kaikki eivät sitä kestä. Nykyään en enää jaksa yrittää välittää ihan kaikesta, mutta täytyy sanoa, että maailma menetti minussa empaatikon. Nykyään menen nopeasti puolustuskannalle ja annan takaisin, jos minut yritetään talloa.

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Itse olen joutunut kestämään erilaisia kiusaamisen muotoja elinikäni. Ensin hampaista, sitten laseista, painosta ja netissä, vaikka kukaan ei näekään minua. Kyllä sitä vain tapahtuu.

Live-kiusaamisen syy lienee, että olen tunnepeili, eli tunteella elävä ihminen ja kaikki eivät sitä kestä. Nykyään en enää jaksa yrittää välittää ihan kaikesta, mutta täytyy sanoa, että maailma menetti minussa empaatikon. Nykyään menen nopeasti puolustuskannalle ja annan takaisin, jos minut yritetään talloa.

Tiedätkö, sellaista se ihan jokaisen elämä on. Kenenkään elämä ei ole helppoa, eikä ketään kohdella silkkihansikkain. Jokaiselle kertyy traumoja matkan varrella, mutta niistä mennään joko yli tai sitten käperrytään itseensä, kuten sinä olet tehnyt, ja luovutetaan.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Tiedätkö, sellaista se ihan jokaisen elämä on. Kenenkään elämä ei ole helppoa, eikä ketään kohdella silkkihansikkain. Jokaiselle kertyy traumoja matkan varrella, mutta niistä mennään joko yli tai sitten käperrytään itseensä, kuten sinä olet tehnyt, ja luovutetaan.

Kuka sanoi, että olen luovuttanut?

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuka sanoi, että olen luovuttanut?

"Te kiusaajat tuhositte täysin minun itsetuntoni. En ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset on ja eipä se olekaan oikeastaan yllätys, koska koko elämäni lapsesta asti minua on kiusattu ja olen särkynyt pirstaleiksi. Kaikki voimat joudun yhä uudestaan käyttää, jotta saan sen verran itsetuntoa, että käyn töissä. Ei huvita enää oikeastaan liikkua muulloin, kun ei se kiusaaminen ikinä lopu! En saa yksin kiusaamista loppumaan. Vain lapsuuden perhe on ikinä puuttunut asiaan. Te kiusaajat olette vieneet minulta hyvän elämän ja itsetunnon. Olette saaneet tuntemaan, että olen mitätön."

• Anonyymi00010
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

"Te kiusaajat tuhositte täysin minun itsetuntoni. En ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset on ja eipä se olekaan oikeastaan yllätys, koska koko elämäni lapsesta asti minua on kiusattu ja olen särkynyt pirstaleiksi. Kaikki voimat joudun yhä uudestaan käyttää, jotta saan sen verran itsetuntoa, että käyn töissä. Ei huvita enää oikeastaan liikkua muulloin, kun ei se kiusaaminen ikinä lopu! En saa yksin kiusaamista loppumaan. Vain lapsuuden perhe on ikinä puuttunut asiaan. Te kiusaajat olette vieneet minulta hyvän elämän ja itsetunnon. Olette saaneet tuntemaan, että olen mitätön."

Pahoittelut, minulla jäi mainitsematta, että en ole ap.

• Anonyymi00012
        UUSI

Entä jos on erilainen ihminen kyseessä eikä ole normaali!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Entä jos on erilainen ihminen kyseessä eikä ole normaali!

Itse olen erilainen ja ajattelen monista asioista eri tavalla kuin muut ihmiset! Minua ei ole koskaan kiusattu lapsena eikä nuorena! Oli ihanaa asua pienessä kylässä ja luulen, että äitini ammatti oli sellainen jota kunnioitettiin ja mietä kohdeltiin siksi hyvin!

• Anonyymi00017
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Minä olen ketjun aloittaja ja en ole hän jolle vastasit.

Minä en ikinä ole ollu yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset ovat!!!!

Minä olen syntynyt vammaisena.

• Anonyymi00018
        UUSI

Syy on se, että olen syntynyt vammaisena!!

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Itse olen erilainen ja ajattelen monista asioista eri tavalla kuin muut ihmiset! Minua ei ole koskaan kiusattu lapsena eikä nuorena! Oli ihanaa asua pienessä kylässä ja luulen, että äitini ammatti oli sellainen jota kunnioitettiin ja mietä kohdeltiin siksi hyvin!

Minä olen ketjun aloittaja! Ja minua on aina kiusattu.

Syy kiusaamiselle on, että olen vammainen!!

Minä en myöskään ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minä olen ketjun aloittaja! Ja minua on aina kiusattu.

Syy kiusaamiselle on, että olen vammainen!!

Minä en myöskään ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat.

No, mutta kaikkea hyvää sinulle. Olet ihan yhtä arvokas ihminen kuin kuka tahansa muukin.

🧩

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No, mutta kaikkea hyvää sinulle. Olet ihan yhtä arvokas ihminen kuin kuka tahansa muukin.

🧩

Olen ketjun aloittaja. Kiitos ihanista sanoista. Sitä samaa minun lapsuuden perhe on aina minulle sanonut. Vaikeina hetkinä sitä ei meinaa uskoa.

1. Olen vammainen
        2. En ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat

Nuo, kun yhdistää on elämä vaikeampaa kuin normaalilla ihmisillä. Se mikä on normaalille helppo ongelma ratkaista tai korjata ja muuttaa asioita. Ei ole minulle yhtään helppoa ja menee todella paljon energiaa ja voimaa ongelman ratkaisu tai korjata ja muuttaa asioita.

Kun normaalille tulee vaikea ongelma ratkaista tai korjata se onnistuu paljon nopeammin ja helpommin kuin minulla onnistuu...

Ja kestää minulla paljon kauemmin ja vaikeammin saan ratkaistu tai korjattu.

Joskus saan ratkaistu tai korjattu.

Joskus en yksinään saa ratkaistu ja korjattu jolloin tarvitsen siihen apua muilta ihmisiltä, jotta elämäni pysyy hyvänä ja elämisen arvoisena ja pystyn muuttamaan elämääni!!

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Olen ketjun aloittaja. Kiitos ihanista sanoista. Sitä samaa minun lapsuuden perhe on aina minulle sanonut. Vaikeina hetkinä sitä ei meinaa uskoa.

1. Olen vammainen
        2. En ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat

Nuo, kun yhdistää on elämä vaikeampaa kuin normaalilla ihmisillä. Se mikä on normaalille helppo ongelma ratkaista tai korjata ja muuttaa asioita. Ei ole minulle yhtään helppoa ja menee todella paljon energiaa ja voimaa ongelman ratkaisu tai korjata ja muuttaa asioita.

Kun normaalille tulee vaikea ongelma ratkaista tai korjata se onnistuu paljon nopeammin ja helpommin kuin minulla onnistuu...

Ja kestää minulla paljon kauemmin ja vaikeammin saan ratkaistu tai korjattu.

Joskus saan ratkaistu tai korjattu.

Joskus en yksinään saa ratkaistu ja korjattu jolloin tarvitsen siihen apua muilta ihmisiltä, jotta elämäni pysyy hyvänä ja elämisen arvoisena ja pystyn muuttamaan elämääni!!

Kyllä sinä opit. Menet kauppaan ja ostat palapelin. Siitä se lähtee. Ensin viiden palan ja sitten kuuden ja kymmenien vuosien päästä kymmenen.

🧩

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kyllä sinä opit. Menet kauppaan ja ostat palapelin. Siitä se lähtee. Ensin viiden palan ja sitten kuuden ja kymmenien vuosien päästä kymmenen.

🧩

Onko sinulla aloittajaäijän neuvostelija oikein kokemusta tästä prosessista tai projektista

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Onko sinulla aloittajaäijän neuvostelija oikein kokemusta tästä prosessista tai projektista

No tietenkin se on äijä itse, mutta kunhan johdattelen ylimielisesti koska voin

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

🧩

Ketjun aloittaja. Kiitos ihanista sanoista.

Mutta joskus vaikeisiin ongelmiin tarvitsen muitten apua, jotta elämäni pysyy hyvänä ja elämisen arvoisena ja pystyn muuttamaan elämään!

Joskus on ongelmat aivan liian vaikeita ilman muitten apua ratkaista tai korjata täysin yksinään. Eikä siitä tule yhtään mitään! Vaikka olen yrittänyt. Silloin muitten apu tulee tarpeeseen, jotta ongelma lopulta yhdessä muitten kanssa ratkaistaan ja korjataan ja yhdessä muitten kanssa muutetaan minun elämäni. He antavat väliaikaisesti ylimääräistä voimaa ja tukea ja energiaa ja itseluottamusta, jotta jonakin päivänä voin olla onnellinen ihminen, joka on tyytyväinen omaan elämäänsä. He muut ovat hetken ajan elämässäni, jotta saan elämäni oikeaan suuntaan ja se on tukevalla pohjalla.

Sitten he siirtyvät muihin ongelmien ratkaisemaan ja korjaamaan ja auttamaan jotain toista parantamaan elämänsä ja muuttamaan suuntaa!!

He ovat vain lainassa minulle. He lähtee, kun kaikki on hyvin!

• Anonyymi00011
      UUSI

En oo kiusannut ketään, tietääkseni.

Mutta totuushan on, että kiusaajasi eivät tule parantamaan elämääsi. Se homma jää sinulle itselle.

• Anonyymi00022
        UUSI

Olen ketjun aloittaja! En itseasiassa voi yksin muuttaa minun elämääni, koska olen syntynyt vammaisena ja minusta ei ikinä tule normaalia. Enkä ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat. Yritin teeskennellä, että olen normaali... Mutta silloin minun elämäni meni täysin metsään ja hukkasin itseni täysin! Toivoin ja rukoilin todella kauan, että JUMALA korjaisi minut ja olisin normaali enkä vammainen ja myöskään en ole henkisesti yhtä vahva kuin ihmiset ovat!

Minusta ei ikinä tule normaalia ja sen minun pitää hyväksyä.

Onko oikeasti niin, koska olen vammainen ja enkä ole henkisesti yhtä vahva kuin ihmiset ovat, että oli oikein että minua kiusattiin? Eikä kukaan muu puuttunut asiaan kuin lapsuuden perheeni!!

Ovatko kiusaajat oikeassa?

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olen ketjun aloittaja! En itseasiassa voi yksin muuttaa minun elämääni, koska olen syntynyt vammaisena ja minusta ei ikinä tule normaalia. Enkä ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat. Yritin teeskennellä, että olen normaali... Mutta silloin minun elämäni meni täysin metsään ja hukkasin itseni täysin! Toivoin ja rukoilin todella kauan, että JUMALA korjaisi minut ja olisin normaali enkä vammainen ja myöskään en ole henkisesti yhtä vahva kuin ihmiset ovat!

Onko oikeasti niin, koska olen vammainen ja enkä ole henkisesti yhtä vahva kuin ihmiset ovat, että oli oikein että minua kiusattiin? Eikä kukaan muu puuttunut asiaan kuin lapsuuden perheeni!!

No oiskohan se sinunkin aloittajaäijä aika jo päästä yli näistä mielipahan tuntemuksista?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No oiskohan se sinunkin aloittajaäijä aika jo päästä yli näistä mielipahan tuntemuksista?

Ettei tarvitse iha hulvattomia vantasioida ym

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Joku voi ajautua vammaiseksi vaikka liikenneonnettomuuden vuoksi. Tai miten vaan, mutta heistä itsestä on kiinni miten he pärjäävät vammaisuuden kanssa.

Tutustu vaikka Pekka Hyysaloon. Hän ei ole antanut vammautumisen vaikuttaa liikaa elämäänsä.

• Anonyymi00020
      UUSI

Minä, olen Jeesus Kristus ja minusta KAIKKI, vammaiset saisi laittaa laitoksiin, N, 😇😇

• Anonyymi00025
        UUSI

Oletko aloittajaäijä todella sitä mieltä? T naiselta onko sulla syytä jo hymyyn oonko mä syypää sun tai jonkun hyypiön hymyyn?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Oletko aloittajaäijä todella sitä mieltä? T naiselta onko sulla syytä jo hymyyn oonko mä syypää sun tai jonkun hyypiön hymyyn?

Siellä joku jo taas oikein riahakoi. Lisäys🤭

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Siellä joku jo taas oikein riahakoi. Lisäys🤭

Joku random nimeltä mainitsematon pallopää

• Anonyymi00034
      UUSI

Onko sinulle aloittajaäijä käymässä myös jopa niin, että sinut Vainotaan ulos yhteisöstä?

• Anonyymi00035
        UUSI

PaKa tämä on teille😏

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

PaKa tämä on teille😏

Kovaa peliä postonissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1127
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1087
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      50
      1070
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1009
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      922
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      857
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      847
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      810
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      729
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      713
    Aihe