Muistella menneitä aikoja naisen kanssa RP minä TT
Olisi mukava jutella
5
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hmm..itseasiassa kyllä, voisi vähän muistella!
Onko RP nimimerkki, oikean nimen etukirjaimet vai nimimerkin etukirjaimet.😊
TT voisi sopia muistini lokeroihin....
Olisiko sinulla antaa vinkkiä enemmälti?
Ps. Tämähän on vuosien takainen juttu, eikö? Aina välillä olet mielessä. Näemme yleensä satunnaisesti, emme useinkaan puhu. On asteella moikkaus ja nyökkäys...
Viimeksi lauseita vaihdettiin vähän pidemmästi, mutta vain muihin asioihin liittyen. Ei minun henkilökohtaisia asioita, ehkä kuitenkin sinun enemmän? Samassa tilassa oleminen aiheutti minulle jännitystä. - Anonyymi00002
munkki tai sokeri janottaa entistä enemmän... vanha kermakakku janottaa.
- Anonyymi00003
Eräällä TT:llä oli myös tili AS:ssä😊
Mutta selvisi vasta myöhemmin....mahdettiinkohan koskaan tavata? Mitäs sanot?
T. RP nainen, ehkä? - Anonyymi00004
Jeps, minäkin RP nainen ja muistossa yksi TT mutta kun ei tiedä tarkemmin....
- Anonyymi00005
Tämä meidän suhde on erittäin vanha juttu vuosi 84
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384