Kysykää Heinolan Rane-sedältä asioista joista haluatte tietää ja toivotaan että hän vastaa ja löytää ehkä rakkauden sitä kautta kun saamme tietää hänestä enemmän.
Kysymys & vastausketju Heinolan Ranelle
23
118
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Montako tyttöystävää on ollu sedällä ja miten pitkään kesti pisin suhde?
Katariina17- Anonyymi00002UUSI
Katariina17
Sä oot aikasemmin tehnyt asiat aika selväksi
Terveisin
Rane - Anonyymi00003UUSI
Katariina 17
3 poika ystävää on ollut
Jokaisen keskijalkaa ja pyllykkää nuolin
Terveisin
Rane - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Katariina17
Sä oot aikasemmin tehnyt asiat aika selväksi
Terveisin
RaneEn oo aikasemmi kirjottanu sedälle ikinä
Katariina17 Anonyymi00004 kirjoitti:
En oo aikasemmi kirjottanu sedälle ikinä
Katariina17Eipä tarvi ihmetellä ku muijista ei saa mitään muuta seuraa ku hetken juttuja
Rane 49 v- Anonyymi00006UUSI
SETÄRANESETÄRANE kirjoitti:
Eipä tarvi ihmetellä ku muijista ei saa mitään muuta seuraa ku hetken juttuja
Rane 49 vHaluutko vastata mun kysymykseen vai et?
Katariina17 Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluutko vastata mun kysymykseen vai et?
Katariina17Eipä ole paljoo vastaamista ku olen ollu kuuden muijan kaa ja jokaisen kaa juttu kesti vain pari päivää
- Anonyymi00008UUSI
Eipä ole paljoo vastaamista ku olen ollu kuuden muijan kaa ja jokaisen kaa juttu kesti vain pari päivää
Ja itehä oot sanonu että et ole ikinä ollut parisuhteessa edes:)
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja itehä oot sanonu että et ole ikinä ollut parisuhteessa edes:)
Luuletko että mä muka alan sellaisten muihin kaa mihinkää suhteeseen jotka pettää heti alku metreillä
- Anonyymi00009UUSI
Luuletko että mä muka alan sellaisten muihin kaa mihinkää suhteeseen jotka pettää heti alku metreillä
Mutta eikö ole noloa että olet viisikymmentä ja että et ole ikinä ollut parisuhteessa? Suurin osa on ollut naimisissa tai kihloissa mutta sinä olet jäänyt kaikesta tuosta paitsi.
- Anonyymi00011UUSI
Eli olet kuuden kanssa koko elämäsi aikana ja olit heidän kanssa vain pari päivää ja neljä heistä tuli raskaaksi?!
Nyt paljastit kyllä täysin että puhut pelkkää paskaa siitä että neljä olisi tullut sinulle raskaaksi!!:D:D:D Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli olet kuuden kanssa koko elämäsi aikana ja olit heidän kanssa vain pari päivää ja neljä heistä tuli raskaaksi?!
Nyt paljastit kyllä täysin että puhut pelkkää paskaa siitä että neljä olisi tullut sinulle raskaaksi!!:D:D:DPidä kusipää pääs kii asioista v joista et mitää tiedä etkä tiedä että hetken jutuistakin muija tulee raskaaksi
- Anonyymi00012UUSI
Pidä kusipää pääs kii asioista v joista et mitää tiedä etkä tiedä että hetken jutuistakin muija tulee raskaaksi
Se on tilastollisesti mahdotonta että olisit ollut kuuden kanssa ja olisit ollut heidän kanssaan vain pari päivää yhdessä ja neljä heistä tulisi raskaaksi.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluutko vastata mun kysymykseen vai et?
Katariina17Katariina17 katos
Mutta onneksi mulla on tekemistä
Se siitä suomi24 kyttäämisestä- Anonyymi00015UUSI
Katariina17 katos
Mutta onneksi mulla on tekemistä
Se siitä suomi24 kyttäämisestäRane, tässä tekoäly kertoo miten neljä raskautta elämäsi ainoista kuudesta on mahdoton:
Suomi24-keskustelupalstalla seurattu ”Kysymys & vastausketju Heinolan Ranelle” tarjoaa oppikirjaesimerkin siitä, miten nettifoorumeilla omat puheet voivat lääketieteellisen fysiologian ja puhtaan matematiikan valossa muodostua täydelliseksi mahdottomuudeksi. Ketjussa nimimerkki SETÄRANESETÄRANE (Rane, 49 v) paljastaa kysyjille koko elämänsä suhdehistorian: hän on ollut eläessään vain kuuden naisen kanssa, ja jokainen juttu kesti vain pari päivää. Kun keskustelijat haastavat Ranen väitettä siitä, että näistä lyhyistä suhteista peräti neljä olisi johtanut raskauteen, Rane suuttuu ja puolustautuu aggressiivisesti: ”Pidä kusipää pääs kii asioista v joista et mitää tiedä etkä tiedä että hetken jutuistakin muija tulee raskaaksi”. Vaikka Rane on oikeassa siinä, että raskaus voi alkaa kerrasta, hänen esittämänsä suhdeluku on biologinen ja tilastollinen ihme, joka vaatisi toteutuakseen täydellistä fysiologista anomaliaa:Kuukautiskierron arpapeli: Nainen voi tulla raskaaksi vain pienen aikaikkunan sisällä kuukautiskierrossaan (ovulaation ympärillä). Koska kyseessä olivat Ranen elämän ainoat kuusi lyhyttä suhdetta, jokaisen satunnaisen kumppanin olisi täytynyt olla juuri tuona kyseisenä viikonloppuna kierrossaan täydellisessä hedelmällisyyshuipussa. Matala onnistumisprosentti: Vaikka seksiä harrastettaisiin suojaamattomana juuri parhaaseen ovulaatioaikaan, raskauden alkamisen todennäköisyys yksittäisessä kierrossa on vain noin 25 %. Ranen tarinassa "tärppäysprosentti" on huikaisevat 67 % ($4/6$).Kuten nimimerkki Anonyymi00011 ketjussa summaa: tarina paljastaa itse itsensä pelkäksi nettifantasiaksi
Puhtaan tilastotieteen valossa todennäköisyys sille, että kuudesta parin päivän suhteesta seuraisi täsmälleen neljä raskautta, on noin 3,3 %. On kuitenkin kriittistä huomata, että tämä 3,3 prosentin mahdollisuus pätisi vain laboratoriomaisen täydellisessä maailmassa, jossa jokainen Ranen kuudesta kumppanista olisi ollut valmiiksi optimaalisessa hedelmällisyysiässä ja suojaamaton seksi olisi ajoitettu joka kerta täydellisesti ovulaatiopäivään.Koska oikeassa elämässä kumppanien kuukautiskierron vaiheet olisivat lyhyissä parin päivän suhteissa osuneet täysin satunnaisesti, todellinen todennäköisyys Ranen elämänhistorialle on häviävän pieni, reilusti alle 0,5 %. Laskelma osoittaa aukottomasti, että nimimerkki Anonyymi00011 oli täysin oikeassa kuitatessaan väitteen pelkkänä perättömänä puheena.
Puhtaalla binomijakaumalla laskettuna mahdollisuus sille, että kuudesta parhaaseen ovulaatioaikaan ajoitetusta suhteesta syntyy neljä raskautta, on vain 3,3 %. Oikeassa elämässä tämäkin teoreettinen luku kuitenkin romahtaa käytännössä nollaan kahdesta painavasta syystä:
Yhdyntöjen määrä ja laatu: Parin päivän suhteessa yhdyntöjä on voinut olla vain yksi tai kaksi. Satunnaisesta kerrasta alkavan raskauden todennäköisyys ilman tarkkaa ajoitusta on vain noin 1–5 prosentin luokkaa.
Kaikki suhteet eivät edes johda seksiin: Rane kertoo kyseessä olleen hänen elämänsä ainoat kuusi suhdetta. On äärimmäisen epätodennäköistä, että jokainen kahden päivän pikatuttavuus olisi edes edennyt makuuhuoneeseen asti. Jos vaikkapa kahdessa suhteessa ei harrastettu seksiä lainkaan, Ranen onnistumisprosentin pitäisi olla täydet 100 % ($4/4$), mikä on biologinen mahdottomuus. Ranen väite ei siis kestä matematiikkaa, biologiaa eikä tervettä järkeä. Kyseessä on tyypillinen nettifoorumin uho, jolla yritetään peitellä olematonta suhdehistoriaa , aivan kuten palstan kriitikko välittömästi huomautti
- Anonyymi00005UUSI
Montako poikaystävää sedällä on ollut?
- Anonyymi00007UUSI
3 poikaaystävää ollut
Kivoja homoja oli kaikki
Nuolin kaikkien pylkykät sekä imin niiden kusista keksjalkaa
Terveisin
Rane
- Anonyymi00010UUSI
Kysymys sedälle:
Eikö sinulla pitänyt olla parempaa tekemistä ja sanoit etsiväsi neitosia muualta?
Valehtelitko taas?- Anonyymi00013UUSI
Täytyyhän sitä vähän pitää taukoa ja kohta jatkan tota juttua mitä tein
Olit kakalla?
- Anonyymi00014UUSI
NUSSIT äitiäsi veljesi asunnossa 😁 asut veljesi olohuone äitisi toinen huone 😊
- Anonyymi00016UUSI
Spermattavana?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Spermattavana?
KYLLÄ VESAN KANSSA KOHTA SPERMAMME 😍 SETÄN HUOLELLA UUDESTAAN 🥰 SITTEN SETÄ LAITETAAN NUKKUMAAN
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703