kummaa.

täälläkin monet ovat puhuneet että terrori-iskut ovat vain keino tuhota vääräuskoisia ja levittää islamia. miten siis selitätte sen että egyptin iskun uhreista suurin osa oli muslimeita?

8

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peace

väliä ketkä kuolevat. Pääasia on, että murhanhimoiset muslimit saavat tappaa viattomia ihmisiä.

• T. Ollo

nykyhallitus tekee yhteistyötä Irakin nykyhallituksen kanssa, joka puolestaan tekee yhteistyötä USA:n johtaman ja Irakia miehittävän liittotutuman kanssa. Islamistiterroristeille tämä riittää syyksi.

Näinkö se menee??

• jaina

Tappaa myös enimmäkseen paikallisia.

Mistä ajattelit asian johtuvan (siis sen, että ääriislamistit tappavat surutta ketä vain)? Vaikuttaa siltä, että islamin keskeisin oppi on tappaminen, summittainen ja silmitön, että kunhan vain saadaan joku syy tikusta tehden. Mitä ajattelit, että asialle pitäisi tehdä?

• ajatella olevasi väärässä?

• copy&paste
        karvapää kirjoitti:

ajatella olevasi väärässä?

Miksi Jainan pitäisi sanoa olevansa väärässä, tilastot ovat selkeitä mittareita. 91.6% maailman sodista on muslimien aikaansaannosta. Tapetaan toisia muslimeita ja terrorisoidaan naapurikansoja. Kaikki olisi varmaan mallillaan jos olisitte tajunneet pysyä poissa Euroopasta.

It's a final countdown..

• jaina
        karvapää kirjoitti:

ajatella olevasi väärässä?

Voin vallan mainiosti ajatella olevani väärässä: minulla on oikeus muodostaa mielipiteeni perustuen teitoihin, joita minulla on maailmasta. Huomauttaisin, ettei luulo kuitenkaan ole tieto, enkä nyt puhu itsestäni.

Muuten, minkä suhteen olen mielestäsi väärässä?

Toisekseen, mielipiteet, jotka esitetään mielipiteinä, eikä sinällään faktoina, eivät voi sen enempää olla vääriä kuin oikeitakaan. Tässä suhteessa minä femakkoemakkona eroan kenestä tahansa islamistista. Minun mielestäni vapaus, hyvivointi kuuluvat kaikille, myös naisille ja lapsille (henk.koht. mielipide). Tämä edellyttää miehisten alistavien väkivaltamekanismien purkua (universaali fakta) myös islamilaisessa maailmassa. Minun mielestäni alistaminen, raiskaaminen, pedofilia, räjäytteleminen ja maailman tanssittaminen öljykaupan tahdissa on väärin (mielipide, muuten saudit ja USA mukaanlukien).

Aurinko nousee lännestä, ei Lähi-Idästä (metafora).

• Tämä

Profeetta muhammed surmasi Arabeja valloittaessaan
      Mekan/pitäessään sitä hallussaan.Osama Bin Laden
      joka näyttää olevan jihadin pääarkkitehti on kui-
      tenkin demoni (Azazel) joka opetti sodan ja sor-
      ron taidon ihmislapsille ja tahtoo nyt jatkaa tuo-
      ihmislasten eksyttämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      325
      1863
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1304
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1007
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      904
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe