Sanoihin ja teksteihin, vai enemmänkin miehen olemukseen, tuoksuun, katseeseen ja hymyyn?
Voiko nainen rakastua
16
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ääneen ja puheeseen.
- Anonyymi00002
Eli aina kohtaaminen parempi kuin viesti?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eli aina kohtaaminen parempi kuin viesti?
Voittaa viestin kyllä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eli aina kohtaaminen parempi kuin viesti?
Toista hänen nimeään puhuessa eli kun sanot hänelle jotain, niin aloitat sanomalla hänen nimensä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toista hänen nimeään puhuessa eli kun sanot hänelle jotain, niin aloitat sanomalla hänen nimensä.
Toivottavasti kohtaan hänet 💞
- Anonyymi00003
Voi
- Anonyymi00004
Varmaan kaikkiin noihin. Mutta tuoksu on aika ratkaiseva, vaikkei sitä edes tiedostaisi.
- Anonyymi00007
Naisen tuoksu on kuin yhteinen olohuoneemme.
Teksteihin?
No juu, multa on ainakin tulossa kirja. Rakastukaa siihen. Tuskin miehenne siitä mustasukkaseksi tulee.
Kävittekö muuten mun näyttelyssä? Vähän samaa aihetta jatkaa kirja.- Anonyymi00009
mulla on kyllä aina ollu sillain et tuoksu sika tärkee miehellä! periaatteessa ihan sekin että toinen on abauttiarallaa pskalla siinnä ja istun siis jakkaralla vieressä kertomassa stooreja
- Anonyymi00010
En ainakaan minä! Rakastun vain oikeisiin ihmisiin jotka tapaan livessä ja keskustelen heidän kanssaan. Ihmisen ajatukset ovat tärkeitä ihan ääneen lausuttuina.
Voi olla että joku pyörätuoliin sidottu joka ei pääse ulos voi rakastua kirjoituksiin. - Anonyymi00011
niin siis että ei ällötä edes shaiban haju
- Anonyymi00012
joskus aikanaan ollu joitakin kavereitakin jokka haisi mun nenään xD outoo kyl meis vaan on se luontanen kärys
- Anonyymi00013
Koska olen itse, ja hänkin, sanojen kanssa työkseen pelaava, en niinkään kiinnitä niihin huomiota. Tiedän, miten niiden kanssa voi leikkiä ja vaikuttaa sekä myös huijata ja hämätä. Kyllä ne; tuoksu, katse, hymy ja teot vaikuttavat siksi enemmän.
- Anonyymi00015
Kokonaisuuteen, ei mikään yksittäinen asia saa mitään aikaan, vaan sopiva koktail joitain asioita.
- Anonyymi00016
kokeilen netistä otta jonkin kuvaelman minkälainen joku kkk-lohikääemw, minä on monia..
https://en.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan_titles_and_vocabulary
minä olen kai aika miellyyyäbä lohikääermew kun yeitän auttaaaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437