Moi oon 37v kundi. Mulla yks nais tuttu 48v ennen oli varattu nykyään sinkku, sillä hyvät muodot ja haluun sitä. Auttakaa mitä teen, sanonko sille asiat suoraan vai jätänkö sanomatta? Kiva olis kieltämättä kattoo tuleeko jotain tulisko, onko väärin jos vanhemman kanssa oon?
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Mikä siinä väärin olis? Eri asia olis jos olisit 17vuotias ja toinen tyyliin 37 vuotias.
- Anonyymi00002
Kiva ja hyvä kuulla, sitä miekin mietin pakko oli kyysyy neuvoa. Jos kieltämättä myös nuorempaa saa, sehän saa siitä tyytyväinen ja onnellinen olla
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiva ja hyvä kuulla, sitä miekin mietin pakko oli kyysyy neuvoa. Jos kieltämättä myös nuorempaa saa, sehän saa siitä tyytyväinen ja onnellinen olla
Tolla asenteella olevaan en kyllä sekaatuis ite, ehkä joku kuitenkin suostuu.
- Anonyymi00003
Oot vaan täysin avoin hänelle mitä meinaat niin eiköhän se siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4161739Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29811682 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk90984Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28956- 56883
- 43825
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75807- 63800
- 60800
- 68784