Sisarkateus miten se ilmenee
Sisarkateus miten ilmenee
13
396
Vastaukset
- Anonyymi00001
No emmä tiiä, tulee joku catfaitti
- Anonyymi00002
Ilmenee siten ettei sitä ainakaan ole. En ole kateellinen siskolleni että hänellä on lapsi ja minulla ei ole.
Meillä on muutenkin niin eri ympyrät ja olemme ihmisinä erilaisia.
Miksi pitää elämänsä tuhlata että olisi kateellinen?- Anonyymi00004
No meillä taas on siskon kans yks-yks nii on voinu sanoo jokes on you now. Mustaa huumorii
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No meillä taas on siskon kans yks-yks nii on voinu sanoo jokes on you now. Mustaa huumorii
Että jos mm ei lisää niitä skidejä sepiteltäis, äitiskään tuskin arvostais
- Anonyymi00006
sillee se ilmenee , että kirjotettaa toisest tänne soopelii ja mustamaalataa toisia. tai no lähinnä se vanhempi yrittää...
- Anonyymi00009
Jep ja näillä jotkut jopa joka rönsyllä ja linjalla, toisiaankin maalittavat ja suolaavat jos mahkuja, suolaaminen nääs edellyttää edes hippusen totuutta
- Anonyymi00007
Sisarkateus voi ilmetä sekaantumisen sisaruksen elämään, kun haluaa aiheuttaa hämmennystä, ja eripuraa esim pariskunnan välille. Ja se voi ilmetä vuosien varrella niinkin, ettei pidä sisarustaan oikeutettuna perimään vaikkei mitään testamenttia ole ollutkaan, ja voi se ilmetä toisen elämän vähättelynä, ja mustamaalaamisena. Eli ollaan katseita joko toisen luonteesta, elämäntiverista, lapsista, työstä, ulkonäöstä. Ihan mistä tahansa, mitä kateellinen itse kokee olevansa jäänyt vaille. Jateelle ei pidä antaa siimaa siinä asiassa. Pitää vain omista oikeuksistaan tiukasti kiinni, omasta perheestään, eikä suostu siihen että kade sotkee elämän täysin.
- Anonyymi00008
Tuota voi kutsua myös "sisarusrakkaudeksi", mutta siemen sille tulee kyllä vanhemmilta ja vanhempien eriarvoisesta kohtelusta.
Toisilla se itsekkyys on jo voimakkaammin luonteessa mutta sitä ruokkii pahimmin vanhempien eriarvoinen kohtelu.
Voi ilmetä niinkin rajuna että paras vaihtoehto on ottaa lopullinen pesäero sisaruksiin, usein se on itselle parasta jos on kohteena sisarusten kateudelle. - Anonyymi00010
Kun täytyy polkea toista alas joka asiassa.
- Anonyymi00011
Se voi varmasti ilmetä monella tapaa; mitätöintiä, vähättelyä, arvostelua tai sit pitää aina tehä tai hankkia väjän parempi kuin toisella, ostaa parempi auto ym. Joskus se voi menmä niinkin että syyttää toista kadehtimisesta kun oioeaati itse kadehtii.
- Anonyymi00012
Mitä sitä suotta kajehtii on sitä parempaakin tekemistä. Jos toisella on enempi velkaa tai rikosrekisteri niitä vois kajehtia ehken.
- Anonyymi00013
Vuan kainuulaiseen luonteeseen se soppii kuin muna suuhun tuo katteus.
- Anonyymi00014
Katteus on myrkky syvämes ja sen saastuttaa. Ei voi elää kun kadehttii tai ei kerkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541363
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39946Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14610
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26598Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19570Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543