Intj, tää rosmariiniöljy tuoksuu aivan huumaavalle eukalyptukselle. Kai se on sit sen luontainen aromi. Todella miellyttävä tuoksahdus. En oo vielä kokeillut päähäni. Pitänee sekoittaa johonkin muuhun öljyyn tai edes veteen. Kattelin putelin suuaukkoa. En yhtään tiedä millä voimalla niitä tippoja tulee sieltä. -💊-.
Jännä juttu
5
89
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ostitko netistä sitä?
- Anonyymi00002UUSI
Mulla on keinoni. En sentään varastanut (vai varastinko 😅)? P*tos räppää - "Mä räppään, r*yppään, v*rastan." 😎🚬. Oon huomannut että silloin kun kirjoittelen elämämkoulusettejä nii mun viestit likvidoidaan. Nää samat kamat tehoo tosiaan punkkeihin ja ehkä muihinkin nilviäisiin. Luin netistä että sipuli toimii sekä hiuksiin että punkkeihin. Netissä luki että jos ruokavalio sisältää sipulia niin punkit mahollisesti ei tykkää hyökätä niin innokkaasti sellaisten ihmisten kimppuun.
Testasin öljyjä päähäni. Ei varsinaisesti kutise mutta sellainen lievästi polttelevan ja hyvin raikkaan, melkeinpä jäisen tuntuinen ja tietysti myös hyväntuoksuinen yhdistelmä tää kyllä on. Annan tän ihan suosiolla olla päässäni yön yli. On hiukset ja sitten on päänahka.
Mä en oo mikään heviletti joten einekset löytävät helpommin päänahkaani eli hiukseni eivät blokkaa hoitoaineita vaan ne pääsevät päänahkaan asti. Shampoiden kanssa on keskityttävä siihen että hieroo kunnolla ja antaa niiden vaikuttaa muutaman minuutin jotta hiusten lisäksi päänahka saa mitä se tarvitsee. Pitäs vielä joku leffakin kattoa ja mennä vasta sitten nukkumaan. -💊-. - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mulla on keinoni. En sentään varastanut (vai varastinko 😅)? P*tos räppää - "Mä räppään, r*yppään, v*rastan." 😎🚬. Oon huomannut että silloin kun kirjoittelen elämämkoulusettejä nii mun viestit likvidoidaan. Nää samat kamat tehoo tosiaan punkkeihin ja ehkä muihinkin nilviäisiin. Luin netistä että sipuli toimii sekä hiuksiin että punkkeihin. Netissä luki että jos ruokavalio sisältää sipulia niin punkit mahollisesti ei tykkää hyökätä niin innokkaasti sellaisten ihmisten kimppuun.
Testasin öljyjä päähäni. Ei varsinaisesti kutise mutta sellainen lievästi polttelevan ja hyvin raikkaan, melkeinpä jäisen tuntuinen ja tietysti myös hyväntuoksuinen yhdistelmä tää kyllä on. Annan tän ihan suosiolla olla päässäni yön yli. On hiukset ja sitten on päänahka.
Mä en oo mikään heviletti joten einekset löytävät helpommin päänahkaani eli hiukseni eivät blokkaa hoitoaineita vaan ne pääsevät päänahkaan asti. Shampoiden kanssa on keskityttävä siihen että hieroo kunnolla ja antaa niiden vaikuttaa muutaman minuutin jotta hiusten lisäksi päänahka saa mitä se tarvitsee. Pitäs vielä joku leffakin kattoa ja mennä vasta sitten nukkumaan. -💊-.No tietysti epäilin että teit sen itse! Saa sitä tuoreena ruokakaupastakin. Tyrkkää vaan tupsut oliiviöljyyn ja odottelee sen uutumisen...
Mut miten vain. Ja nyt sitten mies tuoksuu pizzalta tai kreikkalaiselta jumalalta? 😛
- Anonyymi00004UUSI
Siis oikeesti? Kaluatte paikkän misdä kuolleisuun on 70%
Näillä eteerisillä öljyillä on ominaistuoksunsa, ja ne ovat hyödyllisiä myös sen vuoksi että ovat antimikrobisia. Erityisesti pidän oreganoöljystä, se on tutkimustenkin perusteella tehokas antimikrobiaali. Rosmariiniöljy voi kuitenkin nostaa verenpainetta, sillä se toimii kuten stimulantti.
Effects of Inhaled Rosemary Oil on Subjective Feelings and Activities of the Nervous System
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC3700080/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723372Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281527- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64869Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86776Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686