Miten ja missä työtön yleensä asuu?
Arvioni on että työtön asuu kunnan omistamassa kerrostalossa, vuokraläävässä. Talossa jossa asuu paljon muitakin joutilaita. Osa eläkkeellä, suuri osa työttömänä jo ties kuinka monetta vuotta. Vuokratalosta todennäköisesti hyvin harva lähtee töihin tai opiskelemaan.
Työttömällä ei ole muuta kun aikaa, mutta saako työtön edes siivottua asuntoaan, käykö työttömällä vieraita, onko kämppä niin huonosti kalustettu että ketään ei kehtaa edes ovea pidemmälle päästää?
Työttömän elämää - Miten työtön asuu?
17
410
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persu asustelee päivisin Esson baarissa haisemassa ja öisin paatin alla.
- Anonyymi00011
Työtön äänestää Persuja koska persu vihaa kaikkia ja viha on työttömien aate
- Anonyymi00012
Essoja ei ole ollut yli 30 vuoteen Suomessa, joten missä ajassa elät?
- Anonyymi00002
Miten työtön syö hernekeittoa, lusikalla vai haarukalla.
Itse olen ollut töissä 5 vuotiaasta ja olen nyt 350 vuotias, ja syön hernekeittoa haarukalla, näin pysyn hoikkana.- Anonyymi00004
Vain työllinen syö hernekeittoa.
- Anonyymi00003
Missä ne Satu-sedän (Kok.) lupaamat 100 000 uutta, TES:n mukaista työpaikkaa ovat?
- Anonyymi00013
Ne on niillä jotka ovat vielä töissä!
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ne on niillä jotka ovat vielä töissä!
Kannattais saman tien ottaa KAIKILTA työpaikka pois. Tasa-arvoa nääs! Ihan jokaiselta pois niin ettei yksikään kåvisi töissä. Koskee myös kansanedustajia, työ vaan heiltäkin pois!
- Anonyymi00005
Hallituksen & Suomen median mukaan jokainen työtön asuu kartanossa nauttien hanhenmaksapalleroita päivittäin ja yhteiskunnan tuet ovat 4000€ kuukaudessa.
- Anonyymi00006
Työtön runkkaa tukiaisen kuvalle roskakatoksessa ja ju coop olutta
- Anonyymi00007
Itse asun yksityisen omistamssa saunallisessa yksiössä, luhtitalon alakerta. Taloyhtiössä mukavia asukkaita, todella rauhallista..eikä vuokrakaan ole kuin 500e/kk johon asumistukea 300e...
Tuossa vajaan kilometrin päässä on järvi joten pitääkin tässä kohta lähteä kalassa käymään, aurinkokin paistaa niin lämpimästi.- Anonyymi00008
Entäpä mitä olet tehnyt että työllistyisit?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Entäpä mitä olet tehnyt että työllistyisit?
En mitään kun ei ole tarvetta työllistyä, kyllä valtio pitää huolen omistaan kuten laulussakin sanotaan. Eläkeelle (1500€/kk) noin 5v päästä..tuskin lait muuttuu huonompaan tuossa ajassa :)
- Anonyymi00010
En ole mikään rahantienaaja olen rahankäyttäjä
- Anonyymi00014
Lappilaiset asuu kodissa kuten etelässä asuvatkin....
- Anonyymi00015
..."vuokraläävässä"?
Mikä se on, nimittäin koti on se missä asut! Vuokralla asuva ei ole asuntovelallinen. Asuinalue on vuokralaisen etu jota ei "omistamisen velka" houkuta, sehän on yleensä vain velkaa se "omistaminen", käteisellä ei kukaan ostele asuntoja.
Kun on velaton vuokralainen niin jää tilille mukavasti kertymää kun ei maksele pankille sen keinotekoista elätystä! Se "omistaminen" tulee myös oikeasti kalliiksi erinäisten remonttivelvoitteiden syystä eikä pakoon pääse!
Monet velalliset pyrkivät myymään sen "kotinsa" parinvuoden sisällä ja muuttavan taas uuteen "kotiin"?... Myynti saattaa sakata vuosiksi ja muutokset eivät tapahdu samoin kuin vuokralla ollessa! - Anonyymi00016
Sinå työläinen! Sinun kuuluu kustantaa MINUN elämä. Sinä olet orja ja minä kuningas! Sinä menet töihin ja maksat minulle luxuskämpän, verorahoilla tietenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574