Pelkkä työ ei anna elämässä mitään

Anonyymi-ap

Pelkkä työ ei anna elämässä mitään!
Eikä vaan puolison kanssa olla vain kotona.
Kyllä ystäviä ja harrastuksia pitää saada olla.

55

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kuka jaksaa käydä töissä ja olla onnellinen? Jos aina työn jälkeen näkee vain puolisoa ja ollaan aina vaan kotona.

    • Anonyymi00002

      Sulla on sentää puoliso ja työ. Monella ei oo niitäkää.

      • Anonyymi00012

        Vihaan ylikaiken työtäni ja olisin jo irtisanoutunut, jos saisin uuden työpaikan!!


    • Anonyymi00003

      Saako puolisokin mennä niinkuin sinäkin

      • Anonyymi00004

        Minun eksä sai raivokohtauksen jos en ollut kotona ruokaa laittamassa ja siivoamassa kun hön tuli harrastuksista kotiin.


      • Anonyymi00009

        Saisi. Ei halua nähdä ystäviä eikä harrastaa!! Haluaa vaan työn jälkeen olla kotona. Vapaalla ja lomalla nähdä vain minut. Ei halua lähteä syömään ravintolaan tai ulkoilemaan kanssani. Vain kotona haluaa aina olla, kun ei ole töissä!!


    • Anonyymi00005

      Jokainen omalla tyylillään. Se mikä sopii yhdelle, ei sovi kaikille muille.

      • Anonyymi00010

        Juurikin noin. Se mihin työ riittää, riippuu pitkälti työstä. Eivätkä kaikki ole sillä tavalla sosiaalisia, että haluaisivat jatkuvasti ravata harrasteissa ja kavereiden kanssa ulkona. Työ voi hyvin riittää sosiaalisena puuhana ja muutoin kaipaa rauhaa.

        En ymmärrä ihmisiä, jotka yrittävät tuputtaa omaa ajatteluaan muille. Etsikää itsellenne samankaltaista seuraa, niin ei tarvitse tällaisia miettiä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Juurikin noin. Se mihin työ riittää, riippuu pitkälti työstä. Eivätkä kaikki ole sillä tavalla sosiaalisia, että haluaisivat jatkuvasti ravata harrasteissa ja kavereiden kanssa ulkona. Työ voi hyvin riittää sosiaalisena puuhana ja muutoin kaipaa rauhaa.

        En ymmärrä ihmisiä, jotka yrittävät tuputtaa omaa ajatteluaan muille. Etsikää itsellenne samankaltaista seuraa, niin ei tarvitse tällaisia miettiä.

        Vihaan minun työtäni ylikaiken!! Olisin jo monet kerrat irtisanoutunut, jos saisin uuden työpaikan.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Juurikin noin. Se mihin työ riittää, riippuu pitkälti työstä. Eivätkä kaikki ole sillä tavalla sosiaalisia, että haluaisivat jatkuvasti ravata harrasteissa ja kavereiden kanssa ulkona. Työ voi hyvin riittää sosiaalisena puuhana ja muutoin kaipaa rauhaa.

        En ymmärrä ihmisiä, jotka yrittävät tuputtaa omaa ajatteluaan muille. Etsikää itsellenne samankaltaista seuraa, niin ei tarvitse tällaisia miettiä.

        📍🦦


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Vihaan minun työtäni ylikaiken!! Olisin jo monet kerrat irtisanoutunut, jos saisin uuden työpaikan.

        Mä taas rakastan työtäni. Se on pitkäaikainen toteutunut unelma. Ymmärrän sen, ettei sinun työsi anna sinulle mitään, mutta miksi ajattelet, että kaikilla olisi sama tilanne?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mä taas rakastan työtäni. Se on pitkäaikainen toteutunut unelma. Ymmärrän sen, ettei sinun työsi anna sinulle mitään, mutta miksi ajattelet, että kaikilla olisi sama tilanne?

        Hän tietää, että vihaan ja inhoan ylikaiken minun työtäni. En jaksa töissä hymyillä, jos olen vain kotona. Tarvitsen syy sietää työtäni!!
        Mitä hyötyä minusta on puolisolle, kun itken työni takia. Parempi hänelle on, että näen ystäviä ja harrastan. Parempi hänelle on, etten irtisanoudu ja saa karenssia ja joudu työttömäksi! Kuka sitten minut elättäisi?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Hän tietää, että vihaan ja inhoan ylikaiken minun työtäni. En jaksa töissä hymyillä, jos olen vain kotona. Tarvitsen syy sietää työtäni!!
        Mitä hyötyä minusta on puolisolle, kun itken työni takia. Parempi hänelle on, että näen ystäviä ja harrastan. Parempi hänelle on, etten irtisanoudu ja saa karenssia ja joudu työttömäksi! Kuka sitten minut elättäisi?

        Olette siis väärät ihmiset toisillenne -liian erilaiset, jotta voisi toimia. Ei tuossa kiukuttelu auta, mutta eroaminen auttaa. Ero tuossa on kuitenkin lopulta edessä.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Olette siis väärät ihmiset toisillenne -liian erilaiset, jotta voisi toimia. Ei tuossa kiukuttelu auta, mutta eroaminen auttaa. Ero tuossa on kuitenkin lopulta edessä.

        Et tajua! Jos irtisanoudun töistä saan karenssia ja joudun työttömäksi. Uutta työpaikkaa ei ole helppoa saada. Kuka elättäisi minut sen ajan, kun on karenssia? Tai olen työtön? Hän joutuisi elättämään! Kun näen ystäviä ja harrastan. Niin jaksan käydä töissä ja olla myös kotona onnellinen ja iloinen, kun työstä on jotain hyötyä.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Juurikin noin. Se mihin työ riittää, riippuu pitkälti työstä. Eivätkä kaikki ole sillä tavalla sosiaalisia, että haluaisivat jatkuvasti ravata harrasteissa ja kavereiden kanssa ulkona. Työ voi hyvin riittää sosiaalisena puuhana ja muutoin kaipaa rauhaa.

        En ymmärrä ihmisiä, jotka yrittävät tuputtaa omaa ajatteluaan muille. Etsikää itsellenne samankaltaista seuraa, niin ei tarvitse tällaisia miettiä.

        Mun työ on arvotonta!!


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mä taas rakastan työtäni. Se on pitkäaikainen toteutunut unelma. Ymmärrän sen, ettei sinun työsi anna sinulle mitään, mutta miksi ajattelet, että kaikilla olisi sama tilanne?

        Sinä teetkin arvokasta työtä. Minun työ on arvotonta.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Et tajua! Jos irtisanoudun töistä saan karenssia ja joudun työttömäksi. Uutta työpaikkaa ei ole helppoa saada. Kuka elättäisi minut sen ajan, kun on karenssia? Tai olen työtön? Hän joutuisi elättämään! Kun näen ystäviä ja harrastan. Niin jaksan käydä töissä ja olla myös kotona onnellinen ja iloinen, kun työstä on jotain hyötyä.

        Ja jos et vietä aikaa puolisosi kanssa, niin edessä on väistämättä ero. Sinun täytyy käydä tuo elättämiskeskustelu hänen kanssaan. Ei täällä meuhaamisesta mitään hyötyä ole. Ikävä tosiasia on, että te olette hyvin erilaiset. Toiveenne ovat eri maailmoista, vaikkei kumpikaan tee mitään väärää. Hän viihtyy kotona, sinä et. Te ette oikein sovi yhteen ja tuo työsi on loppupeleissä vain yksi pieni rikka rokassa. Vaikka et kävisi töissä ja toinen maksaisi kaiken, niin tokkopa sinä silti haluaisit elää samalla tavalla kuin puolisosi. Ajattele asiaa realistisesti.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Sinä teetkin arvokasta työtä. Minun työ on arvotonta.

        Määritä arvokas työ? Voin varmuudella sanoa, että moni pitää työtäni täysin arvottomana. Vaan mitä väliä sillä on, kunhan itse viihdyn. Jos sun on aidosti noin paha olla duunissasi, niin etsi jotain muuta. Mene vaikka uudelleen kouluun. Niin minäkin tein. Ala yrittäjäksi. Niin minäkin tein. Tee ainakin jotakin. Mene vaikka lääkäriin tai soita auttavaan puhelimeen, jos tuntuu aidosti noin pahalta. Puolison kanssa riiteleminen ei ainakaan oloa helpota.


    • Anonyymi00006

      Tottakai pitää olla, mutta kyllä itse haluaisin viettää aikaa puolisonkin kanssa, jos olisin naimisissa.

      • Anonyymi00015

        Vain kotona!!! Ei edes ulkoilemaan tai lenkille. Vain tyhmää työtäni saisin tehdä ja olla vain kotona!
        Miten jaksan töissä hymyillä, jota vihaan ylikaiken, jos olen vain kotona!!! Työni takia olen monesti itkenyt. Vaihtaisin työpaikkaa, jos uuden työpaikan saisin.


      • Anonyymi00037

        Haluaisitko, että ihminen irtisanoutuu, kun vihaa ylikaiken työtään. Saisi karenssia. Joutuisi työttömäksi. Eikä saisi helposti uutta työpaikkaa. Sinä joutuisit elättämään tai yhteiskunta.


      • Anonyymi00048

        Miksi kukaan haluaisi olla minun kanssani, kun teen arvotonta työtä?


    • Anonyymi00007

      Sitte kannattaa ottaa sellainen kumppani, jolla on samanlaiset elämän arvot. Turha ottaa yksinäistä, jolla ei ole kavereita ja paljoa harrastuksia. Sellaiset juuri etsivät kumppanista itselleen seuraa jonka kanssa voi tehdä asioita. Siitä tulisi lopulta vain riitaa ja mustasukkaisuutta.

      • Anonyymi00008

        jep esim mulla ja eksällä ei ollut mitään yhteistä paitsi velvotteet


      • Anonyymi00019

        Vuorotyö ratkaisee tuonkin. Eipähän tarvitse mahdollisen puolison katsella naamaani, kun olemme jatkuvasti eri vuoroissa.


      • Anonyymi00020

        Et tajua minä vihaan ja inhoan työtäni ylikaiken!! Monesti meinannut irtisanoutua töistä, mutta karenssia tulisi ja työttömäksi joutuisin. Uutta työtä ei helposti saa. Jaksan töissä hymyillä vain, kun harrastan ja näen ystäviä. Unohdan hetkeksi minun työpaikan. Kotona en jaksa olla onnellinen tai iloinen, eikä silloin minusta ole hyötyä toiselle. Harrastukset antaa syyn jatkaa vihattuni ja inhomaani työtäni! Olisiko parempi, että saan karenssia ja joudun työttömäksi? Kuka sitten minut elättää?


      • Anonyymi00041

        En tule ikinä saamaan uutta työpaikkaa!!
        Vuosia Yritin päästä työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen töihin missä työantajalla on pienempi riski palkata minut.. En päässyt koskaan!!

        On ihme, että edes tätä työpaikkaa sain!!!


      • Anonyymi00049

        Kuka huolii ihmistä, joka ei kelpaa normaali työehtosopimuksella töihin??


    • Anonyymi00011

      aika ihmrerlinren joku nukutusjuttu oli naYOTN NOPEAN TOIMINNAN JOIUKOILLA, BRITTILLÄIAIÄ Ki n iin.. kukahtaa he4idän operaation ajakdsi...

    • Anonyymi00016

      ypdrööa la,,pytyavaa påporillsasa vpo pöös kpli msuypm kpli diåpm uöolpö,odatosa åeööe'--

      näin joitain

    • Anonyymi00018

      Työ antaa ja työ ottaa

      • Anonyymi00032

        Yhä minä haaveilen siitä minulle rakkaasta työpaikasta. Se työ vain antoi pelkkää hyvää!


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Yhä minä haaveilen siitä minulle rakkaasta työpaikasta. Se työ vain antoi pelkkää hyvää!

        En voi irtisanoutua, kun saisin karenssia. Joutuisin työttömäksi. Uutta työpaikkaa en saa helposti!!


    • Anonyymi00022

      Hetken voi haaveilla ja sitten takaisin sinne nyrkin ja hellan väliin.
      Siellä hellan luona hääräät ja isäntä katsoo telkkaria.

      • Anonyymi00029

        Noin se pitää ollakin👍


      • Anonyymi00033

        Tuon olen tiennyt jo kauan, että häirikkö haluaa on tuollainen! Siksi en koskaan tule olemaan missään tekemisissä hänen kanssaan!


    • Anonyymi00023

      näin todellaiin jionkin naton kenttäyksaikön, knukuttivat minut6 j haddulls juyulls hricfän operaation ajaksdi.

    • No välillä työ voi tuntuakin puuduttavalta. Mutta kannattaa välillä sylkästä purut pois suusta. Ja kattoo uudesta näkövinkkelistä. Voi myös käydä pomolla, voisko työn kuvaa laajentaa.

      Harrastukset ja ystävät tietenki tärkeitä. Mutta joskus sattuu kun mulle. Menee vähäks aikaa toiseen kaupunkiin töihin. Ja sitten kun tulee takas, niin ei pääsekään enää piireihin. Vaikka ois paljo annettavaa ja perspektiiviä kattoa ulkopuolelta.

      • Anonyymi00027

        Ei voi... En voi ylentyä töissäni. Eikä minun työkuvaa voi laajentaa tai muuttaa. Täytyy vain sietää, että olen saanut edes tämän työpaikan!!!


      • Anonyymi00039

        En ikinä tule saamaan parempaa työpaikkaa. Se on nähty. Yritin vuosia päästä. Kysyin työharjoittelu paikkoja tai työkokeilu paikkoja ja paikkoja, joissa työnantajalla ei olisi niin iso riski palkata minut. En päässyt mihinkään koskaan. Tänne pääsin töihin, mutta tätä työtä vihaan ylikaiken. Joten en voi irtisanoutua. Saan karenssia ja joudun työttömäksi!!! Kuka sitten minua huolii töihin, jos nyt irtisanoudun?? Kun edes työharjoitteluun tai työkokeiluun en ikinä päässyt. Noissa työantaja riski palkata minut olisi ollut pienempi.


      • Anonyymi00040

        Vuosia Yritin päästä työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen töihin, jossa työantajalla on pienempi riski palkata minut. En koskaan päässyt!!! Jos irtisanoudun. Saan karenssia ja joudun työttömäksi. Kuka työantaja enää minua töihin palkkaisi??? Mitä se tarkoittaisi työantajalle? Että minulle ei kelpaa työ! Jos en aikaisemmin päässyt työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen työhön, jossa työantajalla on pienempi riski palkata minut? Niin miksi nyt pääsisin. Se oli ihme, että sain tämän työpaikan!! Pakko tyytyä, että sain töitä.


      • Anonyymi00040 kirjoitti:

        Vuosia Yritin päästä työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen töihin, jossa työantajalla on pienempi riski palkata minut. En koskaan päässyt!!! Jos irtisanoudun. Saan karenssia ja joudun työttömäksi. Kuka työantaja enää minua töihin palkkaisi??? Mitä se tarkoittaisi työantajalle? Että minulle ei kelpaa työ! Jos en aikaisemmin päässyt työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen työhön, jossa työantajalla on pienempi riski palkata minut? Niin miksi nyt pääsisin. Se oli ihme, että sain tämän työpaikan!! Pakko tyytyä, että sain töitä.

        Paha juttu sulla. Voisitko jotenki illalla opiskella uutta? Pääsisit uuteen alkuun.

        Sorry mun tauko loppuu, en oikein tähän hätään keksi muuta.


    • Anonyymi00024

      Kumpi puoli suhteessa olet? Se kyökkipiika vai harrasteleva elämästään kiinni pitävä toinen osapuoli.

      • Anonyymi00034

        Kyökkipiiaksi en rupea enää koskaan! Minua ei yksikään mies enää määräile! Ja tästä asunnosta en muuta muualle.!


      • Anonyymi00045

        Saa paremman ihmisen. Minä en edes kelpaa arvokkaisiin työhön!


    • Anonyymi00028

      Ei kiinnosta kuin työ harrastukset. Kaikki on nähty.

      • Anonyymi00036

        Et tajua vihaan ylikaiken minun työtäni! En voi irtisanoutua, kun saisin karenssia... Joutuisin työttömäksi. Uutta työpaikkaa ei ole helppoa saada. Ilman työtäni sinä joutuisit minua elettämään!! Miksi kävisin töissä, jos olisin vain kotona ja itkisin työni takia? Harrastuksessa ja ystävien luona unohdan työni, jota vihaan ylikaiken!! Miksi haluaisit, että itken, kun en parempaa työpaikkaa helposti saa!


    • Anonyymi00030

      Työ riittää kun saa tehdä mitä huvittaa

    • Anonyymi00031

      Puolisoita on

    • Anonyymi00042

      Minä tykkään harrastaa yksin ja koska olen mennnyt rikki stalkkaamisen vuoksi, kestää monta vuotta selvitä siitä!

      • Anonyymi00050

        Minä häpeän yksin harrastaa!!!
        En kelpaa edes normaali työehtosopimuksella töihin.
        Noloa minun elämä on.
        Ihmiset jotka tekee kunnon työtä ovat arvokaampia kuin minä.


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Minä häpeän yksin harrastaa!!!
        En kelpaa edes normaali työehtosopimuksella töihin.
        Noloa minun elämä on.
        Ihmiset jotka tekee kunnon työtä ovat arvokaampia kuin minä.

        Onko jäänyt levy junnaamaan?


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Onko jäänyt levy junnaamaan?

        Ei sillä väliä enää... turhaa tämä minun elämääni on ollut... Kaikille sanon. Ottakaa parempi ihminen puolisoksi kuin minä! Työ kertoo kaiken. Onko arvokas vai ei!


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Onko jäänyt levy junnaamaan?

        En ole edes työpaikan arvoinen. Miksi kukaan haluaisi olla puolisoni? Pilaan vain hänenkin maineen


    • Anonyymi00054

      Käy vaikka lääkärissä. Sieltä voit saada apua.
      Kerro asiasi vaikka kriisipuhelimeen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe