Vihaan ylikaiken minun ystävääni!!
Älä ikinä tule takaisin elämääni!!
Sinä hylkäsit vihoviimeisen kerran minut ja taas kerran tuhosit minun itsetunnon täysin.
Pärjään paremmin ilman tuollaista ihmistä!!!
En suostu olemaan enää vara ihminen sinulle!
Mene niiden parempien ihmisten luo.
Älä ikinä tule minulle enää itkemään, kun olet yksin. Sinä teit valinnan ja en ole sinulle arvokas!
En ikinä tule antamaan sinulle anteeksi kuinka sinun takia yhä uudestaan olen romahtanut täysin!!!
Hyvästi ystävääni
Vihaan minun ystävääni
16
191
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä ikinä tule ovelleni!! Älä ikinä enää tule takaisin minun elämääni. Sinä olet vain valehtelija. Sinä olet myrkyllinen käärme ja Sinä olit ystäväni!
- Anonyymi00003
Valehtelua alusta loppuun kukaan ei usko.
Ystävää oli sitten uusi tai vanha ei kosketa millään saitilla.Haet selvästi huomiota vain itsellesi.Draamas tarvitset jokaiseen päivään!!- Anonyymi00006
Mikset usko? Että ystäväni tuhosi täysin minut?
Teeskenteli että on ystäväni, muttei ikinä puuttunut siihen, että minua kiusattiin ja haukuttiin vain koska olen vammainen ja en ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat.
Ystäväni haukkui minua ja puhui soopaa minusta muille!
Ystäväni sai minut täysin murtumaan sirpaleeksi!!
Ystäväväni ei välittänyt kuinka hänen haukkumiset ja minusta soopaa puhuminen muille tuhosi minun itsetunnon!!! Ja se, ettei ystäväni ikinä puuttunut kuinka minua kiusataan ja haukutaan, vaikka tiesi, että olen vammaisena syntynyt ja en ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat!!!
Että sellaista!!
Tämän takia tunnen, että olen täysin epäonnistunut elämässäni! - Anonyymi00007
Miten muka kosken ystävääni mitenkään kun vihaan häntä? Ja toivon että eräs minulle tärkeä ihminen ei olis kuollut silloin vain ystäväni, sillä en ikinä olisi saanut tietää, että ystäväni ei oikeasti välittänyt minusta. En ole koskenut ystäväni ja enkä koske!!
Ystäväni tuhosi täysin minun itsetunnon ja mursi minun itsetunnon taas kerran!
Taas kerran uskoin valehtelua, että välittää minusta!
Ei välitä todellakaan, koska muuten hän ei henkisesti yhä uudestaan minua satuttaisi haukkumalla ja puhumalla soopaa minusta muille !!
Ystäväni vei valheella ja soopaa puhumisella minulta kavereita ja nyt ne ihmiset eivät halua enää minua tuntea!!!
Minä tyhmä luotin ystävääni ja luulin, että olen löytänyt ihminen joka välittää minusta! - Anonyymi00008
Ystäväni ansiosta EN ole hengissä. Pahimmillaan halusin tappaa itseeni kun minua haukkui ja puhui soopaa ystäväni muille ihmisille. En meinannut enää kestää kiusaamista ja haukkumista joka oli aivan pienestä alkanut!!
Pyysin apua ja pääsin puhumaan ystävästäni ja minun kiusaamisesta ja haukkumisesta matala tason ihmisille, joilla on vaitiovelvolisuus.
Heidän ihmisten ansiosta olen elossa!! En ystäväni.
Pienin askelin yritän korjata tuhoutuneen itsetunnon!!
Kerran kaikki on minulla hyvin, mutta ei ystäväni ole enää elämässäni. Mitä teen ihmisellä, joka saa yhä uudestaan minut särkymään sirpaleeksi!!
Miksi minua enää kiinnostaisi mitä ystävälleni kuuluu?
Hän teki valinnan ja on mielummin minua parempien ihmisten lähellä! Hän päätti, että olen täysin arvoton roska hänelle. Hän ei ikinä halua vain kahdestaan nähdä minua vaan aina on mukana parempia ihmisiä!!!
En kelvannut ystävälleni ystäväksi, kun muuten ei olisi haukkunut ja puhunut soopaa minusta muille!!!
Hänen takia melkein tapoin itseni ja melkein jouduin hautuumaalle!! Koska haukkui ja puhui soopaa minusta muille ja sai minut täysin särkymään.
Olen elossa vain, koska pääsin ystävästäni ja minun kiusaamisesta ja haukkumisesta puhumaan matalatason ihmisille, joilla on vaitiovelvolisuus ja tajusin, että olen sittenkin arvokas ihminen!!!
Vihaan minun ystäväni, koska hän sai minut yhä uudestaan särkymään...
Ikinä en päästä häntä takaisin elämääni ja enää särkymään minua.
Painukoon ystäväni parempien ihmisten luokse!
Enää en lohduta tai kuuntele, kun hänellä on paha olo.
Enää en suostu olemaan vara ystävä, joka kelpaa vain kun muut eivät ole ystäväni luona!!!! - Anonyymi00015
Sitähän tuo vain on! Se on ymmärretty jo kauan sitten!
- Anonyymi00004
Helpottiko? Täällä tällä purkauksellasi ei ole mitään merkitystä. Sama kun huutasit tuuuuleeeen!
- Anonyymi00005
Tämähän on ystävä palsta! Eikö edes täällä ihmiset välitä, jos ei ole ystävää toisella?
- Anonyymi00017
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämähän on ystävä palsta! Eikö edes täällä ihmiset välitä, jos ei ole ystävää toisella?
Valitettavasti se on niin, ettei kenen tahansa kanssa ole mitään tarvetta olla ystävä! Stalkkaaja ei koskaan kiinnosta edes ystävänä! Stalkkaaminen on pahinta laatua kiusaamista ja se saa aikaan vain pelkoa siinä henkilössä jota stalkataan!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Valitettavasti se on niin, ettei kenen tahansa kanssa ole mitään tarvetta olla ystävä! Stalkkaaja ei koskaan kiinnosta edes ystävänä! Stalkkaaminen on pahinta laatua kiusaamista ja se saa aikaan vain pelkoa siinä henkilössä jota stalkataan!
En ole stalkkaaja. Mutta sinä sentään vastasit järkevää kuin jotkut toiset..
Pitää tyytyä, että vammaisena ja en henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat... Ole aidon ystävyyden arvoinen... Hyvä tietää ton. Turhaa haaveilen, että löydän ystävän joka ei hauku ja puhu soopaa muille. Turhaa haaveilen, että löydän aidon ystävän, joka puolustaa minua kiusaajia ja haukkujia vastaan.. Ei he lopeta, kun yritin yksin saada kiusaaminen ja haukkuminen loppumaan.
No. Onneks ei tarvi nähdä ihmisiä muuten kuin töissä!
- Anonyymi00009
Minä olin vain vara ihminen ystävälleni!!
Eli vain silloin minun ystävyys kelpasi, kun hänellä oli paha olo ja tarvi jotain joka kuuntelee.
Tai kun hänen muut ystävät eivät halunneet olla hänen kanssaan.
Hän haluaa olla parempien ihmisten lähellä kuin minä olen! Eli olen vain roska ja mitätön ihminen hänelle!! - Anonyymi00010
En ole ystävälleni minkään arvoinen ja hän haluaa olla parempien ihmisten lähellä!!!
- Anonyymi00011
Noni karoliina eiköhä riitä jo pslstailu tältå päivää
- Anonyymi00016
Mitä höpiset? Et tunne minua ja etkä tiedä nimeäni. Mutta Karoliina En ole!
- Anonyymi00013
Samoin voisin sanoa myös eräästä. Yllättäen käänsi selittelemättä selkänsä. En arvosta.
Yksin ei onneksi tarvitse olla. Ystäviä riittää ja kavereita myös.
Yritti puheillaan erottaa minut ja mieheni.
Hänen olisi kannattanut arvostaa meitä eikä levitellä yksityisasioita pitkin kyliä. Sen kun tekivät en enää välittänyt itsekään.- Anonyymi00014
Sinulla on ystäviä! Minulla ei. Ystäväni haukkui ja puhui soopaa minusta muille. Minun kaverit eivät halua enää tuntea minua...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17888
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603