🤏🤵Raamattu käsittelee sianlihansyöntiä, mutta siinä ei mainita erikseen samaa olemisesta Jumalan kanssa. Paavali kumosi Jumalan mielettömän sianlihasyöntikiellon.
Jumalan lait eivät ole meitä varten, emmekä me niitä hyväksy, sanoo HERRA PAAVALI kumoamistaan Jumalan laeista.
Mitä Raamattu todella sanoo sianlihansyönnistä
23
126
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei mitään lakia ole kumottu, vaan niiden mukaan tuomitaan ne, jotka eivät ole Kristuksen omia ja joilla ei ole Pyhää Henkeä.
- Anonyymi00002UUSI
Jumalan sanan mukaan kaikkea saa syödä mitä lihakaupassa tarjoillaan!!
1. Kor. 10:27
Jos joku, joka ei usko, kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan, kyselemättä mitään omantunnon tähden.
1. Kor. 10:25
Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,- Anonyymi00003UUSI
Fariseus Paavali ei ollut eikä ole Jumala!
Jeesus sanoi ettei piiruakaan laista saa poistaa, elikkä sianlihasyöntikielto pätee yhä. - Anonyymi00005UUSI
Jeesus tulee.
- Anonyymi00004UUSI
Juutalaisillahan on parhaat palat pohkeissaan ja nekrun "sen".
- Anonyymi00006UUSI
Kaikki ruuat on julistettu puhtaiksi, tosin verta ei saa syödä eikä juoda. Se ohje on vielä voimassa.
- Anonyymi00009UUSI
Paavali julisti mutta JEESUS EI JULISTANUT!
Fariseus Saulus Paulus Paavali fariseusten "salaisena agenttina" halusi tuhota Jeesuksen perustaman alkuseurakunnan ja sen tuhosikin.
Paavali ei itse ikinä syönyt sianlihaa ja hän itse sanoo sen, ettei ikinä ole sikaa syönyt!
Apostolien teot:
26:5 He tuntevat minut jo entuudestaan, jos tahtovat sen todistaa, että minä meidän uskontomme ankarimman lahkon mukaan olen elänyt fariseuksena.
Filippiläiskirje:
3:5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus,
3:6 intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Paavali julisti mutta JEESUS EI JULISTANUT!
Fariseus Saulus Paulus Paavali fariseusten "salaisena agenttina" halusi tuhota Jeesuksen perustaman alkuseurakunnan ja sen tuhosikin.
Paavali ei itse ikinä syönyt sianlihaa ja hän itse sanoo sen, ettei ikinä ole sikaa syönyt!
Apostolien teot:
26:5 He tuntevat minut jo entuudestaan, jos tahtovat sen todistaa, että minä meidän uskontomme ankarimman lahkon mukaan olen elänyt fariseuksena.
Filippiläiskirje:
3:5 joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus,
3:6 intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton.Jeesus ilmestyi Paavalille ja antoi Paavalille sen evankeliumin, jota Paavali julisti.
Gal. (1:6-9): "Olen hämmästynyt, kun te näin pian olette luopumassa hänestä, joka on armossaan kutsunut teidät, ja olette siirtymässä toisenlaiseen evankeliumiin. Mitään toista evankeliumia ei kuitenkaan ole. Jotkut vain hämmentävät teidän ajatuksianne ja koettavat vääristää Kristuksen evankeliumia. Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme – vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli – hän olkoon kirottu. Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu." - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jeesus ilmestyi Paavalille ja antoi Paavalille sen evankeliumin, jota Paavali julisti.
Gal. (1:6-9): "Olen hämmästynyt, kun te näin pian olette luopumassa hänestä, joka on armossaan kutsunut teidät, ja olette siirtymässä toisenlaiseen evankeliumiin. Mitään toista evankeliumia ei kuitenkaan ole. Jotkut vain hämmentävät teidän ajatuksianne ja koettavat vääristää Kristuksen evankeliumia. Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme – vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli – hän olkoon kirottu. Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."Tuo ei ole totta!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuo ei ole totta!
Jos olisi, voitaisiin vain ihmetellä, ettå mitä on rajan takana, jos Jeesus olisikin halunnut tulla uhratuksi sanomalleen Saatanalle opettamanaan taivasten valtakunnan isä Jumalana kuolemansa jälkeen.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jos olisi, voitaisiin vain ihmetellä, ettå mitä on rajan takana, jos Jeesus olisikin halunnut tulla uhratuksi sanomalleen Saatanalle opettamanaan taivasten valtakunnan isä Jumalana kuolemansa jälkeen.
Ja vielä murhaajansa tekemällä opilla kristinuskona.
- Anonyymi00007UUSI
Fariseus Saulus alias Paavali:
1.Korinttolaiskirje:
10:25 Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,
Jeesus tuomitsee Fariseus Sauluksen, eli Paavalin lihakauppapuheet.
Juutalaisten ja juutalaisen alkuseurakuntalaisten lihakaupoissa ei edes ollut sianlihaa myytävänä.
Matteuksen evankeliumi:
5:17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
5:18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Luukkaan evankeliumi:
16:17 Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Luukkaan evankeliumi:
21:33 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa. - Anonyymi00008UUSI
Onnekseni olen pakana joten nuo hihhuleiden ruolalistat eivät sido minua.
Olihan se niin jotta ankalla on räpylä vaan kanalla ei ole räpylää, joten broilereita saa kiduttaa kuoliaaksi kunnes kuolevat.
Broilerin elämän tarkoitus on Jumalan mukaan tuottaa ravintoa hihhulille joten siksi broileri joutuu kärsimään nalkää kuin keskitysleirivanki sillä tarkoitushan on tuottaa halvalla broilerinlihaa kristityille.- Anonyymi00021UUSI
Enpä tiedä pahempaa pakanuutta kuin viattoman ihmisen kuoliaaksi kiduttaminen ja syömminen kannibalistisena ihmissyöntinä kirottuna uhrina.
- Anonyymi00011UUSI
Jeesus sanoi, että fariseukset tuomitaan jokaisen piirron mukaan. Eli joutuvat helvettiin.
Jeesuksen omat on vapautettu lain kirouksesta.
Eihän muutoin kukaan pelastuisi. - Anonyymi00013UUSI
Trikiinitesti on kehitetty.
Ihminen oli taas jumalaa viisaampi- Anonyymi00014UUSI
Mitä jumalaa?
- Anonyymi00015UUSI
Grillattuna parasta, sanoo raamattu.
- Anonyymi00016UUSI
"Jeesuksen omat on vapautettu lain kirouksesta.
Eihän muutoin kukaan PELASTUISI."
Mikä ongelma pelastuksessa on?! Paavalin Roomalaiskirje, 7. luku:
"7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, VAAN SITÄ PAHAA, MITÄ EN TAHDO, MINÄ TEEN. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN LIHALLA SYNNIN LAKIA."
Jumalahan on kirottu kiroukseksi Jeesuksen nimeen, ja te myitte sielunne Paholaiselle ja nyt palvelette sitä pelastuneina..- Anonyymi00017UUSI
Saatanan voiman avulla - EDELLEENKIN - luetaan niitä kirouksi.
- Anonyymi00018UUSI
Ei ole koskaan tullut mieleen vilkaista raamatusta, että mikä on Paavalin opilla pelastus, kun palvoo Jeesusta tosi Jumalana kirottuna uhrina?!
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole koskaan tullut mieleen vilkaista raamatusta, että mikä on Paavalin opilla pelastus, kun palvoo Jeesusta tosi Jumalana kirottuna uhrina?!
Tämä on kyllä niin huippu hyvä uskovaisten vedätys - ihan juuri juutalaisen himmelin tapaan.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tämä on kyllä niin huippu hyvä uskovaisten vedätys - ihan juuri juutalaisen himmelin tapaan.
Hehän saavat ne kaikki Nobelitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843262
- 761304
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1811243Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 95857
- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825