Tälläinen ystäväni on!

Anonyymi-ap

Minun kiusaaminen EI tule ikinä loppumaan . En enää usko siihen. Minua kiusataan koska olen syntynyt vammaisena. Henkisesti En ole yhtä vahva kuin muut ovat.

Kerran yks opettaja tuumasi, että se on minun syy? Että minua kiusataan koska olen vammaisena syntynyt. Puolusti kiusaajia ja syytti minua kun olen vammaisena syntynyt!

Kerran minua yritettiin kaulaliinalla kuristaa ja puolustauduin ja tönäsin häntä. Henkilökunnan mielestä minä ylireagoin. Se joka yritti kaulaliinalla kuristaa minua. Ei saanut mitään seuraamuksia tai rangaistuksia.

Onhan minulle sanottu suoraan, että minut pitäis hirttää, koska olen vammainen!

Ystäväni haukkuu ja puhuu soopaa minusta muille ihmisille.

Ei ole ikinä puolustanut minua, vaikka tietää, että olen vammaisena syntynyt ja enkä ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat.

En saa sitä kiusaamista yksin loppumaan, koska en ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset ovat!!

Vain lapsuuden perheeni on ikinä puuttunut minun kiusaamiseen tai haukkumiseen!!! Ei koskaan elämäni aikana kukaan muu!!!!

Se että kiusaamiseen ja haukkumiseen ei puutu koulun henkilökunta, kun on lapsi tai on nuori on iso ongelma! Ei lapsia tai nuori voi saada kiusaajille ja haukkujille mitään seuraamuksia tai rangaistuksia. Kiusaaminen jatkuu, koska koulun henkilökunta eivät vie asiaa eteenpäin. Kiusaaja ei joudu vaihtaa koulua tai saa edes määräaikainen erottamista koulusta!!!

Mitä lapsi ja nuori oppii?? Että on oikein, että kiusataan häntä!!!

Vain koulun henkilökunnalla on auktoriteettia kutsua kiusaajan vanhemmat koululle ja käskeä heidän pyytää lasta tai nuorta lopettamaan kiusaamista tai kurinpito toimeen otetaan käyttöön. Erotetaan kiusaaja määräaikaisesti koulusta tai kiusaaja joutuu vaihtamaan koulua!!

Mutta ei. Koulun henkilökunta vain sulki silmät täysin kiusaamiselta ja haukkumiselta. Mitä kiusaajat oppii tuosta, että on oikein kiusata!!!

Yhteiskunta on todella julma, jos olet syntynyt vammaisena ja etkä ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ovat!!!!

Pahimmillaan halusin tappaa itseeni, mutta pyysin apua. Pahinta oli, että ystäväni haukkui ja puhui soopaa minusta muille. Onneks pääsin juttelemaan matalatason ihmisille, joilla on vaitiovelvolisuus ystävästäni ja minun kiusaamisesta ja haukkumisesta!!!

Heidän ansiosta olen olemassa.

Henkisesti olen edelleen romuna kaikesta kiusaamiselta ja haukkumisesta, mutta pienin askelin yritän saada itsetuntoni korjattu!!!

Että sellaista minun elämäni on. Aivan pienestä asti minua on kiusattu ja haukuttu..

Ei ihme, että itsetuntoni on mennyt ja tunnen olevani mitätön!!!

Mutta Kerran minä nousen fenix-lintu lailla tuhkasta ja olen onnellinen ihminen ja pärjään elämässäni!

Että jopa joo. Sanon minä!

1

94

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi tämä ystävä palsta on olemassa jos ei ketään kiinnosta jutella ystävistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      50
      896
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      863
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      778
    4. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      45
      778
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 57
      667
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      607
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      607
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      576
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      121
      550
    11. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      518
    12. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      517
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      47
      495
    14. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      487
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      466
    17. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      447
    18. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      33
      435
    19. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      430
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24