Mikä olikaan Dave Mustainen sukulaissuhde suomeen? Isoisä suomalainen?
Dave "Mustonen" Mustaine
10
3999
Vastaukset
- haimakainen
on yhtä suomalainen kuin Pamela Baywatch.
- että
Muistaakseni Mustosen Taunolla eli Davella ei ole mitään sukuyhteyksiä suomalaisiin, tai jos on niin erittäin kaukaiset.
- sukua täällä
Joku isoisä tai isoisoisä on muuttanut Suomesta Ameriikkaan ja hänen jälkeläinen on Dave Mustaine (Mustonen ollut suomalainen juuri).
- -----
sukua täällä kirjoitti:
Joku isoisä tai isoisoisä on muuttanut Suomesta Ameriikkaan ja hänen jälkeläinen on Dave Mustaine (Mustonen ollut suomalainen juuri).
mistä lähteestä olet kuulllut tuon? minäkin olen kuullut huhuja siitä että pappa-mustonen olisi muuttanut jenkkeihin, mutta en ole varma niistä
- Paavocus
http://ethnicelebs.com/dave-mustaine
Äiti on askenatsi juutalainen eikä ne isälinjatkaan kovin korpimaisilta vaikuta. - VikiRämäpää
Dave on suomalainen. Käytiin rippikoulu Salonsaaressa samaan aikaan 90-luvulla. Se on hyvä jätkä. Soiteltiin kitaraa nuotiolla iltaisin. Vedettiin sähköt läheisestä männystä Marsuihin ja polkaistiin loppuilta gospelia kahestaan. Mä opetin sille pari sointua ja siitä syntyi Symphony of Destruction, joka me soitettiin kahestaan konfirmaatiossa. Mä lauloin silloin, Dave soitti kitaraa ja rumpuja. Oli hyvä meininki. Rippityttöjen mutsitkin tarjosivat keikan jälkeen rivakkaa bändäritoimintaa, ja pastorikin oli mukana. Urkuri soitti tahtia yläparvella, muttei lopulta itsekään pysyny tahdissa. Tästä Dave sai päähänsä perustaa Megadeth-nimisen bändin, ja pyysi minuakin mukaan. Aluksi olinkin. Tsemppasin pumpun starttia tekemällä niiden kaikki kovimmat kipaleet heti alkuun, ja näytin kuinka ne soitetaan. Tämän jälkeen päätin, että panokseni bändin suhteen oli annettu ja jättäydyin pois.
Dave tahkoaa edelleen, ja on se jotain omiakin tsipaleita onnistunut kirjottamaan. Itse saan rojalteja 27,5 miljoonaa vuodessa kynäilemistäni ralleista, ja olen muuttanut Honoluluun, Tahitille ja Beverlin kukkuloille samana päivänä nauttimaan taskurahoistani auringon paahteeseen, naisten ja palmujen keskelle. Hyvä jätkä se Dave on, mä käyn päivittäin sen luona syömässä Bostonnin kakkua. Se leipoo joka päivä tuoretta kakkua kalliissa Ameriikan uunissaan. Sillä on kolme uunia joka huoneessa ja niissä on kaikissa vauhtiviivat ja Marshallin logot.
Knoppitietona mainittakoon, että se meidän konfirmaatio-urkuri rupesi paukuttamaan rumpuja yhessä bändissä. Niillä ei mennyt yhtä hyvin. Ne ei saanut kuin neljä hyvää lättyä ulos ja niitten basistikin kuoli bussin alle.- Anonyymi
Huhhuh, aikamoista historiaa löytyy Davelta, en olisi uskonut ensi näkemältä!
- Anonyymi
David Scott ”Dave” Mustaine on yhdysvaltalainen muusikko, joka tunnetaan parhaiten urastaan thrash metal -yhtye Megadethin toisena perustajajäsenenä, keulahahmona, kitaristina, laulajana ja pääasiallisena lauluntekijänä.
- Anonyymi
Ohan tossa nimes "Musta", notta selvä notta on metalli mies.
Karumpi kyl ois "Mustaviitta".
"Mus" voi olla myös saksan täytyy-verbi kaksois-s:llä. Riippuu definitiosta. RAMMSTEIN! \,, /
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579